❤🌚

6.2K 161 9
                                    

.ဟိတ်...
စာဖတ်တဲ့ ကလေးတွေ.....အသက်မပြည့်သေးဘဲနဲ့....
.
(အာ)....မပြောတော့ဘူး..
ပြောလည်း ဖတ်မှာဘဲ သိ​ေနတယ်...
ဒီကလေးတွေက.....လွယ်တာ မဟုတ်ဘူး..
ကဲ....ဖတ်ကြ...ဖတ်ကြ....
သာသာကတော့....
ဘာဖြစ်ဖြစ် ရေးမှာမို့.....
.
.........................................................................
.
.
အစပျိုးခြင်းကို....
အချိန် သိပ်မပေးဘဲ....Boxer ထဲက...
အကြော ဖြိုင်းဖြိုင်းထနေတဲ့...၈ လက်မခန့်..အရှည်ရှိသည့်..သူ့ Dick တံကြီးကို....
တံတွေးနဲ့ စွတ်ကာ အထက်အောက်ပွတ်ဆွဲလိုက်သည်။...
.
မိန်းမ လိုက်စားခြင်း မရှိတာကြောင့်...
အကာအကွယ်တို့...
ချောဆီတို့...
သူ မဝယ်ဆောင်ထားပါ...။
.
လှပလွန်းတဲ့ ပန်းနုရောင် အပေါက်ဝလေးကို တေ့ပြီး သူ့ Dick ရဲ့ ထိပ်ဖူးလေးကို🍄...
ဖိသွင်းလိုက်သည်။.
.
J"အီ့....အင့်...မရလောက်ဘူး ...မထည့်နဲ့ နာတယ်..."

ထည့်လိုက်တာနဲ့...Pussy အပေါက်ပတ်ပတ်လည်၌ တင်းသွားပြီး...
မဆံကြောင့်...ပြသနေသည်။
သတ်တဝါနဲ့ လက်နက် မမျှ ဆိုသလိုပေါ့...
ကြီးလွန်းတဲ့ Dick ကြီးနဲ့ သေးငယ်လွန်းတဲ့ Pussy လေးက ဘယ်လိုဖြစ်လို့ မျှတမှု ရှိမှာတဲ့လဲ....။
.
တစ်ရစ် တစ်ရစ်နဲ့ တိုးဝင်လာတဲ့ လိင်တံကြီးက သံမဏိချောင်းပမာ...

J" အား....အ့..နာတယ်...ပြန်ထုတ်ပေး....မရဘူး... ထပ်မထည့်ပါနဲ့...အီး...ဟီး...
.
L" မငိုနဲ့လေ စိတ်ကိုလျှော့ထား...စိတ်မတင်းထားနဲ့....

J"...နာ...နာတယ်...အီ့...အရမ်းနာတယ်...Plz...ကျေးဇူးပြုပြီး...ထုတ်ပေးပါ..."

L"သည်းခံပါ ကလေးရယ်...ခနလေးဘဲ နာမှာပါ..."

J" ဟင့်...အဟင့်....nini.. မခံနိုင်ဘူး...ထင်တယ်...

Jen က ငိုရင်း ခေါင်းခါကာ ငြင်းနေမိသည်။
Lice ကတော့...
လုံးဝပြန်မထုတ်ချင်...သူမ ကိုယ်လေးကို ပွေ့ချီပြီး သူကိုယ်ကို ခွထားသည့် အနေအထား နဲ့ သူမရဲ့ ခြေနှစ်ဖက်ကို သူ့ခါး၌ချိတ်ထားပေးလိုက်တော့...
ခုနက တင်းကြပ်ကြပ် သူမရဲ့ အပေါက်ဝလေးက...အနည်းငယ် ကျယ်လာသည်။...
လိင်စိတ်ကြွနေတဲ့ အချိန်မှာ...
မိန်းမကိုယ်က ပုံမှန်ထက် အဆ ၂၀၀ခန့် အတွင်းသားတွေကို ချဲ့နေတာကြောင့်...
သူ သွင်းထားတဲ့ Dick တစ်ဝက်ကို အသာလေး ပြန်ထုတ်လိုက်ပြီး...
မပြောမဆို...
တစ်ဆုံးထိ တစ်ချက်တည်း ဆောင့်ချလိုက်သည်။...
.
ဒုတ်!! ဖောက်....္!!..

ချစ်ခြင်းနဲ့အတူ ....jenlisa Where stories live. Discover now