42❤

2.4K 131 8
                                    

သူ ကျောပြင်ပေါ်ကနေ လိုက်ပါလာတဲ့....jen ရဲ့ တီးတိုးစကားလေး တစ်ခွန်းက...သူ့အတွက်...မယုံနိုင်လောက်အောင်ကို...
ရင်ခုန်သံတွေ မြန်​ေစခဲ့သည်။...
သူ့ဘဝမှာ...ဒီလို စကားထက် ပိုပြီး ပျော်ရွှင်မှုပေးနိုင်တဲ့ အရာ ရှိနိုင်တော့မည်မဟုတ်..။

J" တကယ် ပြောတာဆို...ဦး ကမယုံဘူးလား"

ပျော်လွန်းလို့ Lice ခမျာ နောက်ထပ် ပြောရမယ် စကားလုံးတွေ မရှိအောင် ဆွံ့အလျှက်...
...jen ရဲ့ အမေးစကားမှာလည်း အထစ်ထသ် အငေါ့ငေါ့...။

L"  မ...မယုံလို့ မဟုတ်ပါဘူး ကလေးရယ်...ပျှော်လွန်းလို့ပါ...ကလေး စကားသာ.. .တကယ်​ဖြစ်မယ် ဆိုရင် ဦး တော့ သေပျော်ပါပြီဗျာ😁..."

J" ဟာ.. ဘယ်လို ပြောလိုက်တာလဲ...ဦး သေလို့ မဖြစ်ဘူးလေ...Nini နဲ့ ဂျူနီယာ lice လေးတွေကို...စောင့်ရှောက်ရအုံးမှာ..."

L" သဘောအဖြစ်ပါ ပြောတာပါ...ကလေးရယ်"

J" မပြောရဘူး...ဦး နှုတ်ဖျားက ဘယ်သော အခါမှ သေမယ် ဆိုတဲ့ ဝေါဟာရ မသုံးရဘူးနော်..."

L" စိတ်ချပါဗျာ ကလေး မကြိုက်ဘူး ဆိုရင် ဦး ဘယ်တော့မှ မပြောတော့ပါဘူးနော်..."

J"😁😁 ဒါမှ Nini ရဲ့ ဦး ပေါ့...ဟီ့...😁ချစ်တယ် ဦး.. "

Lice ကျောပေါ်မှာနေရင်း...သဘောတကျ ေပြာဖြစ်နေတဲ့ သူမလေး...
.
Lice အတွက် သူမက မရှိမဖြစ်လေးပါ..အခုဆိုရင် ပို့လို့တောင် လိုအပ်လာပြီ...သူမရဲ့ ဗိုက်ချပ်ချပ်လေးထဲမှာ...
Lice ရဲ့ ရင်သွေးလေး ဖြစ်တည်နေပြီတဲ့ဗျာ...။
.
ကျွန်တော် တကယ် အရမ်းကို ပျော်မိတယ်...ကျွန်တော် မကြာခင်...ကလေး အဖေ ဖြစ်တော့မှာ...
Appa ဆိုပြီး  မပီကလာ ပီကလာနဲ့ တီတီတာတာ....
ပြောသံလေးတွေ...ကြားရ​​ေတာ့မှာ..
ဟာဗျာ....
ဆယ်လ ဆိုတဲ့ အချိန်လေးကို မ​ေစာင့်ချင်တော့ဘူး...။
ကြာလွန်းလို့.....။.......။
.
.
Mr kim" ဟေ့ကောင်...ငလစ်...ငါ့သမီးကို အခုချက်ချက်း အောက်ကို ချလိုက်စမ်း.."

အတွေးတွေနဲ့တောင် ပျော်လို့မဆုံးသေးဘူး..။
ကလေးရဲ့ ဖခင် ..
Lice ရဲ့ မကြာခင် တော်ရတော့မယ် ယောက်ခမကြီး....

J" ဟင်!...Appa.."

Mr kim" သမီး ဒီကို လာခဲ့စမ်း.."

Lice ကျောပိုးထားတဲ့ Jen...
မြေပြင်ပေါ်သို့ ခြေချလိုက်သည်နှင့်
Jen လက်ကို ဆွဲကာ...သူ့အနားကို ခေါ်ထားလိုက်တဲ့...Mr kim...

ချစ်ခြင်းနဲ့အတူ ....jenlisa Where stories live. Discover now