9❤

2K 128 6
                                    

.
L"Jennie...  ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်.."

J"ဟင်!..ကို...ကိုကြီး.... "

L"  ကိုယ် မင်းကို သတိရလို့...ဟိုလေ...ရအဲ့လား...ကိုယ့်ကြောင့် ဖြစ်သွားတာကြောင့်...ဆေးခန်းလိုက်ပို့ပေးပါမယ်...."

J"......."

N"..ရ...ရပါတယ်.. အားနာစရာတွေ ဖြစ်နေပါပြီ..."

L" မဟုတ်တာဗျာ...ဟော့..ဟိုမှာ taxi တစ်စီးလာနေတယ်...taxi...taxi..🤚...

Lice... Nayeon နဲ့ စကားတွေပြောရင်း... Taxi တစ်စီး ကို လှမ်းတားလိုက်သည်။...
.
Driver "... ဘယ်သွားကြဖို့လဲဗျ..."

L" ဆေးခန်းသွားချင်လို့ပါဗျ...ဒီက ညီမလေးကို နီးရာ ဆေးခန်းပို့ပေးပါဗျာ..ကျွန်တော်တို့ က ဆိုင်ကယ်နဲ့ လိုက်ခဲ့မယ်..."

Lice.. Nayeon ကို taxi ကားထဲကို ဝင်ထိုင်စေပြီး...jen လက်ကို ဆွဲကာ..

L" လာ... Jennie ကိုယ်တို့ ဆိုင်ကယ် နဲ့ လိုက်သွားရအောင်..."

J" ဟို nini သူငယ်ချင်းနဲ့ဘဲ လိုက်သွားလိုက်မယ်"

L" မရဘူး မင်းကိုယ်နဲ့ လိုက်ခဲ့ရမယ်...ဦးလေး  ရှေ့ကမောင်းဗျာ.."

D" Nae....
.
Driver လည်း Nayeon ကို  နီးစပ်ရာ ဆေးခန်းသို့ ပို့ပေးရန် ကားကို စမောင်းထွက်လိုက်သည်။
.
.................................................,.............
.
Jenlisa  side...

.
L" ဘာဖြစ်နေတာလဲ Jennie... "

နှုတ်ခမ်းစူကာ အလိုမကျသလို မဲ့နေတဲ့ မျက်နှာထားနဲ့...lice ကိုကျောခိုင်းကာ ရပ်နေတဲ့ Jennie....

L" ကိုယ်နဲ့ မလိုက်ချင်တာလား..."

J" ....."

L" ဆေးခန်းကို လိုက်ပို့တာ မင်း သူငယ်ချင်းနော်...သတိရပါ...Jennie... စိတ်ကောက်ချင်ရင် နောက်မှ ကောက်ပါ...ဆေးခန်း အရင်လိုက်သွားရအောင်နော်..."

Lice သူမကို ချော့ကာ ပြောလိုက်မှ...
စိတ်က အနည်းငယ် ပျော့သွားသည်။...taxi ကားနောက် လိုက်ပါသွားတာလည်း သူမရဲ့ အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်းမလေး Nayeon... ဖြစ်နေတာကြောင့် lice ကို ဆက်ပြီး စိတ်မကောက်တော့ဘဲ...
Lice ရဲ့ ဆိုင်ကယ်နောက်ကို လိုက်ခဲ့ဖို့ ခေါင်းညိတ်လိုက်သည်။...
.
L" Jennie... "

J"......"

L" ဆိုင်ကယ် ဦးထုပ်လေး ကိုယ် ပေး ဆောင်းမယ်နော်..."

ချစ်ခြင်းနဲ့အတူ ....jenlisa Where stories live. Discover now