.
" ဒါဘာလုပ်တာလဲ... ကျွန်မ လက်ကို လွှတ်...""ကိုယ်တောင်းထားတဲ့ အဖြေလေး စဥ်းစား ပြီးပြီလား....ကိုယ်စောင့်ခဲ့တာ (3)နှစ် ကြာခဲ့ပြီလေ... "
"ကျွန်မ အစကတည်းက ပြောထားတယ်လေ ရှင့်ကို စိတ်မဝင်စားဘူးလို့...."
Hanbin ဘက့်က သူမကို အလယ်တန်း အရွယ်ကတည်းက ကြိုက်ခဲ့တာ အခုဆို အထက်တန်းတောင် ဖြေပြီးခဲ့ပြီ...သူမကတော့ ခုချိန်ထိ သူ့အချစ်ကို ငြင်းနေဆဲပင်...
အမြဲတမ်း...သူမဘက့်က စိတ်မဝင်စားဘူး ဆိုပြီး...ငြင်းနိုင်လွန်းလို့ ဒီတစ်ခါငြင်းရင်...သူ့ဘက့်က သည်းမခံတော့ဘူးလို့ ဆုံးဖြတ်ထားတာကြောင့်....
သူ့ကို ကျောခိုင်းကာ နေနေတဲ့ သူမရဲ့ လက်ကို တင်းကျပ်စွာ ဆုပ်ကိုင်လိုက်ပြီး..." စိတ်မဝင်စားဘူး ဟုတ်လား..."
"ဟုတ်တယ်... "
"ရတယ် မင်း စိတ်ဝင်စားလာအောင် ငါလုပ်ပြမယ်...လာ လိုက်ခဲ့...
"မလိုက်ဘူး...လွှတ် ကျွန်မကို..."
H"မင်းစကား မများနဲ့..အေးဆေး လိုက်ခဲ့ရင် ကောင်းမယ်...ငါ စိတ်မဖောက်ခင်..."
"ရှင်...ရှင် မယုတ်မာနဲ့နော်...လွှတ်...ကျွန်မ လက်ကို အခု.. လွှတ်....
"..........."
C" ကျွတ်!!...ဒီကောင်တော့ အားနွဲ့တဲ့ မိန်းကလေး တစ်ယောက်ကိုမှ.....
.
Lice အကြောင်းကို တွေးနေတုန်း lice တို့ နှစ်ယောက် သူ့ကားကို ကျော်သွားလို့ ကားစက်နှိုးကာ...လိုက်သွားမယ် အလုပ်....
.
သူ့ရှေ့က လူသွား ပလက်ဖောင်း ပေါ်က ယောကျာ်းလေး တစ်ယောက်က မိန်းကလေး တစ်ယောက်ကို အလုိမတူ ဆွဲလားရမ်းလားနဲ့ ဆက်ဆံနေတာကို တွေ့လိုက်ရသည်။
.
နဂိုကတည်းကမှ မတရားတာ မှန်သမျှ မကြိုက်တတ်တဲ့သူက...
.
ချက်ချင်း ဆိုသလို နှိုးထားတဲ့ ကားစက်ကို ပြန်သတ်ကာ...ကားတံခါးကို ဖွင့်ပြီး ဆင်းလိုက်ပြီး...ထိုသူနှစ်ဦး အနားသို့ လျှောက်သွားလိုက် သည်။
.
.
C" ဟျောင့် သူမကြိုက်ရင် အတင်းအကျပ် မလုပ်ပါနဲ့... မကောင်းဘူးလေ...မင်းလည်း သိမှာပါ..."H" မင်းက ဘယ်သူလဲ ဘာလို့ ငါ့ ကိစ္စ ကိုလာဝင်ရှုပ်တာလဲ ကိုယ်လမ်း ကိုယ်သွားစမ်းပါ..😠."
YOU ARE READING
ချစ်ခြင်းနဲ့အတူ ....jenlisa
Fanfictionငါ့အတွက် အချစ်ဆိုတာ...မင်းနဲ့မှ စ၍ဖြစ်တည်ခဲ့တာ... မုန်းခြင်း မရှိတဲ့ ချစ်ခြင်း... တပ်မက်ခြင်း မရှိတဲ့ မြတ်နိုးခြင်း... စွန့်လွှတ်ခြင်း မရှိတဲ့ တွယ်တာခြင်း....တွေနဲ့..မင်းကို ငါ့ဘဝအတွက် လိုအပ်တယ်...