6❤

2.3K 135 8
                                    

.
L"ကိုကြီး  အိမ်ကို လိုက်သွားရမယ်နော်"

J"လိုက်ဘူး..nini မှာ အိမ်ရှိတယ်...nini အိမ်ကိုဘဲ  ပြန်မှာ..."

L"ခုနက. ကိုကြီး ရဲ့ ညီမလေး လုပ်ပေးမယ်ဆို...ကိုကြီးနေတဲ့ အိမ် ကိုလိုက်သွားရမှာပေါ့..."

J" ဒီတိုင်းဘဲလေ..အစ်ကို တစ်ယောက်လို ခင်မယ် ကိုကြီး အိမ်ကို လိုက်နေဖို့ ပြောတာမှ မဟုတ်တာ... အဲ့လို ဆိုရင် ကိုကြီးရဲ့ ညီမလေး  မလုပ်တော့ဘူး... "
.
နှုတ်ခမ်း​​းစူလျက် ....
Lice ပြောသမျှကို တစ်ခွန်း မကျန် ပြန်ခံပြောနေသည်။...
ကလေးတအားဆန်လွန်းတဲ့
Jen ပုံစံလေး ကို lice သဘောတကျနဲ့...အရှုံးပေးလိုက်မိသည်။

L" ဟုတ်ပါပြီဗျာ... ကိုကြီးက ညီမလေး ကို စတာပါကွာ... ကိုကြီး အိမ်ကို ညီမလေး  မလိုက်သွားလည်း ရတယ် ကိုကြီးဘဲ ညီမလေး ရဲ့ အိမ်ကိုလိုက်သွားမယ် ဘယ်လိုလဲ... "
.
(ဟိတ်😬...ငလစ်...အဲ့လို လုပ်ရဘူးလေ🤧ဟိုကကလေးဘဲရှိသေးတာနော်😏)
.
Lice စကားကြောင့် jen အတော်လေး အသည်းယားက ဒေါသ ထွက်ချင်လာသည်။
စဥ်းစား ကြည့်ပါလား သူ့အိမ် လိုက်မနေရင် jen အိမ်ကို လိုက်ခဲ့မယ်တဲ့လေ...
အဲ့ဒါသင့်တော်တဲ့ လုပ်ရပ်လား...
တွေးလိုက်ရုံနဲ့တောင် jen အတော်လေး သိတ်ရှုပ်နေမိသည်။...
.
.
စိတ်ရှုပ်ရှုပ်နဲ့ မို့...အလိုမကျစွာ...
Jen နှုတ်ဖျားက... အော်မိသွားသည်။
.
.
J" အာ....

L" ဘာ....ဘာဖြစ်တာလဲ😳 Jennie... ကိုယ့်ကျောပေါ် မှာ နေရတာ အဆင်မပြေလို့လား..."

J" ဟုတ်ဘူး... ကိုကြီးက  nini အိမ်ကို လိုက်သွားရင်...အဆင်မပြေဘူးလေ..nini ကိုယ့်ဘာသာ တစ်ယောက်တည်း နေမှာ...လိုက်မပို့နဲ့တော့ nini အိမ်ကို ပြန်တတ်တယ်...."

L"  မဟုတ်တာ...ကိုယ်နဲ့ နေရင် ဘာအဆင်မပြေတာ ရှိမလို့လဲ..."

J"..ပတ်ဝန်းကျင်...."

L"  ကိုယ် ဂရုမစိုက်ဘူး...Jennie "

J" nini က ဂရုစိုက်တယ်"

L"Jennie ရယ်..ပတ်ဝန်းကျင် ကို တကယ်ဂရုစိုက်ရင် ကိုယ့်အိမ်ကို လိုက်ခဲ့ပါ... ကိုယ် မင်းကို စိတ်မချဘူး Jennie... ညကျရင် အိမ်မှာ တစ်ယောက်တည်း နေရမှာ မလား...Jennie မှာ အဖေ မှ မရှိတော့တာ အဆင်မပြေဘူးဆိုတာ ကိုယ် သိတယ်...တကယ်လို့ jennie က ကိုယ့်အိမ်မှာ လိုက်မနေကဘူးဆိိုရင် ကိုယ်က​ေတာ့...jennie အတွက် အဖော် လိုက်နေပေးမယ်"
.
J" မလိုပါဘူး...nini နေသားကျသွားတာ ကြာပါပြီ.. ဖေဖေရှိတုန်းကလည်း ဒီလိုဘဲ နေခဲ့တာဘဲ...ကိုကြီးသာ ကိုယ့်အိမ် ကိုယ်ပြန်တော့ nini. လည်း ကိုယ့်အိမ် ကိုယ် ပြန်တော့မယ်..."
.
Jennie ပြောရင်း ဆိုရင်း lice ကျောပြင်ပေါ်ကနေ ဆင်းကာ...
သူမရဲ့ အိမ်လမ်းဘက်သို့...
ဦးတည် ထွက်သွားလေသည်။...
.
.
.
.
Lice နဲ့ jen တို့နှစ်ယောက်သား...လမ်းလျှောက်ရင်း...
စကားပြောလာလိုက်တာ...
ညနေစောင်း အချိန်ကိုတောင်...
ကျော်လွန်ခဲ့ပြီ.....။
.
.
.
.

ချစ်ခြင်းနဲ့အတူ ....jenlisa Where stories live. Discover now