22❤

1.6K 118 3
                                    

....Chaeyoung နှင့် Kim jisoo တို့ရဲ့ ဝန်ခံစကားတွေကြောင့်....
Lice... ခဏတာလေး တိတ်ဆိတ်သွားသည်။...
ရင်တွင်းမှာတော့...ကြိတ်၍ပျော်ရွှင်နေမိသည်။...
.
💭ဒီလို ဖြစ်နေတော့လည်း ကောင်းပါတယ် ငါနဲ့ ကလေး ကိစ္စကို ထုတ်ပြောစရာ မလိုတော့ဘူး...kim jisoo. နဲ့ဘဲ ညှိနှိုင်းလို့ ရသွားပြီပေါ့😁💭
.
Lice တွေးရင်း....သူ Chaeyoung ကို အော်လိုက်မိတာ လိပ်ပြာမလုံ သလို ဖြစ်ကာ တစ်ဖက်ကို မျက်နှာ လှည့်သွားပြီး ပြုံးနေလိုက်သည်။
.
....................................................................
.
L's mon" Jennie kim....

J"Nae Omma... "

L's mon"လာအုံး ဒီကို... ငါ့ကို Omma လို့ မခေါ်နဲ့ ငါက နင်နဲ့ ဘာမှ မတော်ဘူး..."

J" ကို...ကိုကြီးက ခေါ်ခိုင်းလို့ပါ...သမီးနောက် ဆင်​​​​ြခ​င်ပါ့မယ်...."

L's mon " အစကတည်းက ဆင်ခြင်သင့်တာ နင့်ကို ငါ့သားက လက်ခံပေမယ့် ဒါက ငါ့အိမ်...ငါ့သားကို ငါပြော၍ မရလို့သာ ခွင့်ပြုရပေမယ့် ငါမကြည်ဖြူနိုင်ဘူး အဲ့ဒါကြောင့် နက် ဒီစံအိမ်ကြီးပေါ်မှာ သခင်မ တစ်ယောက်လို နေခွင့်မရှိဘူး maid တွေနဲ့ တန်းတူ အလုပ်လုပ်ရမယ်...ငါ ပြောတာကြားလား..."

J"Nae သခင်မကြီး... "

Jennie... အိမ်ကြီးထဲကို ဝင်လာလိုက်တော့ ဧည့်ခန်းထဲမှာ ထိုင်နေတဲ့ သခင်မကြီးကို တွေ့လိုက်သည်။....
Jen ရဲ့ အခန်းထဲကို ပြန်ဖို့ အလုပ် သခင်မကြီးက လှမ်းခေါ်ပြီး...ပြောနေခြင်းပါ..။
.
Jen နောက်ထပ် တစ်ကြိမ် အခန်းထဲ ပြန်ဖို့ ထိုင်​ေနရာမှ လိုက်တော့....
.
L's mon" နေအုံး ဒီ ကိစ္စ တွေကို ငါ့သား မသိစေနဲ့နော်... ငါ့သားနဲ့ ဝေးဝေးနေ...တကယ်လို့သာ ဒီအကြောင်းတွေကို ငါ့သား lice လေး သိသွားရင် ညည်းမလွယ်ဘူး မှတ်...!! သွားတော့... "

.
Jen ခေါင်းညိတ်ပြကာ သခင်မကြီး ရှေ့ကနေ ထွက်လာခဲ့သည်။...
သူများ အပြောကို မခံတတ်တဲ့ jen...
.
Lice ရဲ့ ဆန်ဒ တစ်ခုကြောင့် အံကြိတ်ကာ...အခန်းထဲ ဝင်သွားခဲ့သည်။..
.
အိမ်ကြီးထဲက စကားသံတွေကို ​ဘယ်သူကြားနိုင်မလဲ....။
ရှိတာပေါ့...တစ်ယောက် သောသူက အားလုံးကြားနေရသည်။...
.
.
.......................................................................
.
C" ကောင်းပါ့မလား သခင်လေး... ဒီလိုလုပ်ရပ်ကို သခင်မကြီး သိရင် မလွယ်ဘူးနော် ကျွန်တော် ကြောက်တယ်ဗျ..."

ချစ်ခြင်းနဲ့အတူ ....jenlisa Where stories live. Discover now