❤🌚

6.4K 142 12
                                    

.." Ahhh...I feel so good!....."

ကားအနက်ရောင်လေးထဲက...ဆူညံစွာ ထွက်ပေါ်လာသည့်....ညည်းသံများစွာ.....
.
S" အာ့....အွန်း..ပြန်ထုတ်ပေး...အီး 😓...
.
C" ခနလေး...ခနလေးဘဲ သည်းခံပေးနော် မ..."

Soo အတွက်...Young တောင်းဆိုသည့် အရာဟာ သူမရဲ့..First time..ဆိုတာ သေချာသည်။...
သူမရဲ့ Pussy ဆီက..နို့နစ်ရောင် အရည်လေးတွေ ထွက်လာပြီးနောက်...
ဟစိ ဟစိ ဖြစ်နေတဲ့ သူမရဲ့ Pussy နှုတ်ခမ်းလေးတွေကြောင့် Young တစ်ယောက် စိတ်မထိန်းနိုင်တော့ဘဲ...
သူရဲ့ ရှည်မျောမျော လက်ညိုးလေးကို Soo ရဲ့ ညီမလေး လေးထဲသို့ ထိုးသွင်းလိုက်သည်။...
တစ်ခါမှ မထိတွေ့ဖူးတဲ့...သူမအတွက် နာကျင်မှုက ရုတ်တရက် ဆန်နေတာမို့....
သူမ ခမျာ မချိမဆန့် ညည်းနေမိသည်။
.
ခက်သည်က သူမရဲ့ ညည်းသံတွေက...သူ့ကို ပိုပြီး စိတ်ကြွစေတယ်ဆိုတာ...သူမ မသိလေသလား...သူမရဲ့ တအင်းအင်း..ညည်းသံလေးကို နားထောင်နေရင်း...
.
အသွင်းအထုတ်ကို ပုံမှန်လုပ်နေရာကနေ...သူ့ရဲ့ အရှိန်ကို အနည်းငယ်မြင့်လိုက်သည်။

S" အားးးး....ဖြည်းဖြည်း..မောင်ရဲ့..နာတယ်.....please.....

C" အစမို့ပါ မရယ်.....

S" ဟင်အင်း...ပြန်ထုတ်ပေး...အ့...😖

Soo က ကားထိုင်ခုံကို ကျောမှီပြီး...ညည်းနေရာကနေ သူမရဲ့ လက်တွေက...သူ့လက်ကို တွန်းထုတ်နေသည်။
Young ကတော့ အရှိန်မလျှော့နိုင်သည့်အပြင်....သူမရဲ့ Pussy ထဲကို (3 fingers) ထပ်ထည့်လိုက်သည်။...
.
S" အ့...အား....မ..ရ..ဘူး...ပြန် ထုတ်ပေး...နာ ပါတယ် ဆိုမှ ဘာလို့ ထပ် ထည့်တာလဲ..."

C" ခနလေးပါ မရယ် ပြီးရင် ကောင်းလာလိမ့်မယ်နော်..."

S" မောင်..ထပ်မလုပ်နဲ့....တော်တော့ လို့....အင်း... အွန်း....

Soo က ညည်းလေ young က စိတ်ကြွလေပါဘဲ...သူမရဲ့ Pussy ထဲမှာ...ပြည့်ကြပ်နေတဲ့... .သူ့လက်ချောင်းတွေကို....အသွင်းအထုတ် ပုံမှန်လုပ်နေရာကနေ အဆင့်တက်လိုက်သည်။ သူက ဆဲွထုတျလိုက်..သူမရဲ့ pussy က ပြန်ပြီး ဆွဲငင်ထားချင်လိုက်...ထိုခံစားချက်ကို young ကျေနပ်စွာ ခံစားရင်း...
အသွင်းအထုတ်ကို ၃ဆ တိုးလိုက်တော့..

S" အား....အ့...အွန်း...မောင်...ဖြည်းဖြည်း... အင်း....

C"........."

ချစ်ခြင်းနဲ့အတူ ....jenlisa Where stories live. Discover now