Mercutio, un nume ce pot jura că îmi v-a rămâne întipărit în minte acum că îl am în fața mea. Un bărbat înalt, cărunt, solid, cicatrici de la arsuri pe ambele brațe și un petice negru pe ochiul drept. Inspir adânc și încerc să mă îmbărbătez. În extrema cealaltă se află Tiana, antrenoarea lui Elias. O femeie brunetă cu picioare lungi și trup de clepsidră.
Suntem duși în părți diferite ale grădinii pe niște pătrate de marmură ce aparent servesc drept spațiu de antrenament.
- Din dosarul tău reiese că singura ta tangență cu alt stăpânitor al focului a fost doar cu Vincent Moss. Înseamnă că trebuie să luăm totul de la baze.
Prefer să tac și să aprob doar cu o mișcare a capului.
- Domnișoară Armstrong, ești prea încordată. Trebuie să ai mișcări ferme și o poziție a corpului echilibrată dar în același timp trebuie să ai fiecare părticică din tine relaxată.
Îmi explică venind în spatele meu și întinzându-mi brațele orizontal, îndrumându-mă să inspir adânc cu ochii închiși. În clipa următoare simt o atingere puternică în jurul încheieturii drepte și secunda următoare deja mătur praful de pe marmură.
- Ce naiba a fost asta?! Sar în șezut revoltată.
- Prima lecție, nu lăsa niciodată garda jos! Oricât de mult ai încerca să te relaxezi și oricât de calmă ai fii, nu ai voie să îți lași garda jos! Inamicul poate fi oriunde.
Super! Elias are un super-model cu care face yoga, iar eu m-am ales cu un boșorog paranoic cu tulburări de comportament.
- Focul este o parte din tine, strămoșii noștri au fost respectați pentru reflexele și atenția lor în orice situație. Continuă în timp ce se plimbă în cerc în jurul meu. Noi nu suntem ca alți stăpânitori, noi nu doar controlăm dar și creăm. Noi suntem singurii care pot crea, restul doar mișcă lucrurile. Ironia face ca noi să creăm pentru a distruge, aceasta este ordinea lucrurilor. Trebuie să te împaci cu acest fapt și odată ce asta sa întâmplat vei putea lupta cu adevărat. Fără teamă și fără reținere pentru că TU trebuie să deții controlul în luptă, dacă știi efectul flăcărilor tale atunci poți anticipa o parte din luptă. Este atât de simplu.După antrenament sunt sleită de puteri și simt cum durerea îmi acaparează o mare parte din corp, ca urmare a loviturilor și căzăturilor puternice. În schimb Elias este foarte relaxat, ca după o ședință de masaj.
- Vei rezista? Mă întreabă înainte ca fiecare dintre noi să se îndrepte spre cameră.
- Trebuie, pe lângă asta am nevoie de antrenament. Dacă vrem ca lucrurile să meargă nu putem bâjbâi pe întuneric. Toți se bazează pe noi. Spun ultima parte în șoaptă ca nimeni altcineva să nu audă.După un duș revigorant cobor la parter pentru a lua în vizor frigiderul. Unele preparate sunt etichetate cu nume așa că prefer să pun mâna pe o caserolă cu piept de pui pe care nu este scris nimic. Nu cred că îmi va pune la punct prea bine foamea dar este mai bun decât nimic. După ce pun pieptul la prăjit în puțin unt și condimente, simt cum picioarele și așa slăbite încep să îmi tremure. Mă sprijin cu palmele de insula din mijlocul bucătăriei și încep să respir adânc cu speranța de a-mi veni în simțiri.
- Mercutio este cel mai dur antrenor dar este și unul dintre cei mai buni. Îmi spune apărând de nicăieri și mă pune pe unul dintre scaunele înalte din jurul blatului. Trebuie să mănânci ceva mai consistent dacă vrei să supraviețuiești.
- Scuză-mă că nu am avut timp să merg la cumpărături. Îi spun ridicând din umeri. Asta a fost singurul lucru pe care nu era scris nimic.
- Dacă îmi dai din piept atunci și eu îți dau din pastele mele.
- Ne-am înțeles.
CITEȘTI
Trecutul continuă
FantasyCinci adolescenți, doi părtinți dispăruți și un trecut ce pare să nu se mai termine. Atenție!! Cartea conține limbaj licențios, scene de violență și de asemenea sexuale. Trailer atașat în primul capitol ❤ Trailer: Lupisor117 Coperta: mikayla4d