- Dă-mi un singur motiv pentru care să nu îți topesc fața exact ca slăbănogului și pletosului.
- Niște adevărate opere de artă abstracte. Spune rânjind.
Auzim cum se apropie cu viteză o mașină, văzând culoarea îmi dau seama repede cine este. Ajungând destul de aproape oprește vehiculul și coboară hotărât în lumina slabă a răsăritului.
- Voi nu dormiți niciodată! Se revoltă Ivy punându-și mâinile în cap. Pot vedea cum tremură de frică.
- Ai predat plicul? Întreabă Vincent făcând câțiva pași spre noi.
- Da. Îi răspunde Alexius serios.
- Atunci putem pleca, aveți timp de gândire 24 de ore. Vom fii aproape.
- Nu plecați nicăieri. Spune Marko pășind între Alexius și Vincent.
Situația devine tensionată, iar eu simt că sunt cumva prinsă la mijloc din cauza tatuatului.
- Nu discut cu tine, gardianule. Stăpânii tăi să îmi vorbească. Spune arătând spre noi ceilalți.Tresar ușor la denumirea noastră și parcă instinctiv fac un pas în față, acoperind-o protectoare pe Ivy care mai are puțin și plânge. Văd cum Marko strânge cu putere pumnii și îi oferă un croșeu de dreapta de toată frumusețea lui Vincent. Acesta se dezechilibrează pentru o clipă dar rămâne ferm pe picioare și îi răspunde cu aceeași monedă, așa începe o luptă corp la corp. Între timp Elias desface două flacoane cu apă pentru a avea cu ce ataca sau stinge flăcări în caz de nevoie. Ivy privește încremenită bătaia din fața ei, iar Thony mă privește așteptând să spun ceva dar chiar nu știu ce ar trebui făcut. Mai ales că este evident că Marko este mult mai bun decât Vincent. Îi dau ordine clare lui Ivy să stea cu ochii pe Alexius, aceasta aprobă cu o mișcare a capului și se poziționează în spatele lui.
- Și acum? Întrabă Anthony. Nu ar trebui să îi despart?
- De ce mă întrebi pe mine? Pe lângă asta Marko se descurcă bine și este o ocazie perfectă pentru a se descărca. Dar totuși stai pe poziție pentru că nu vreau să moară nimeni, momentan.Oftează adânc și se apropie de cei doi pentru ai putea urmării mai bine, gata să își salveze prietenul la nevoie. Dacă aș putea alege, m-aș urca în mașină și aș pleca. De ce se așteaptă toți ca eu să rezolv situația asta? Poate pentru că este vorba de Marko? Îi urmăresc fiecare mișcare cu atenție ca la fiecare meci al său, cum i se încoardă fiecare mușchi al trupului. Din senin în mintea mea se derulează toate scenele fierbinți cu noi doi din ziua în care era să fim unul altuia. Simt cum obrajii mei încep să ardă și îmi dau singură o palmă. Elias mă privește nedumerit. Din fericire îmi revin la timp din transă pentru ai vedea flăcările lui Vincent. Nu îl atacă pe Marko, le folosește pentru al ține la distanță dar Thony nu vede lucrurile la fel ca mine. Stârnește un vânt puternic ce reușește să mă miște și pe mine puțin din loc. Acum Vincent este pornit pe Anthony și este gata să îl ardă de viu. Alerg spre ei și o zăresc pe Ivy cu coada ochiului, săraca stă încremenită lângă prizonier cu degetele încrucișate sub bărbie de parcă ar fi gata să spună o rugăciune. Poate chiar nu ar strica niște ajutor ceresc. Mă opresc în fața lui Vincent acest gest făcându-l și pe el să frâneze instant
- Gata, terminați pentru că așa nu ajungem nicăieri.
- Avgustin a fost mai mult de cât răbdător cu voi și noi la fel. Asta este ultima voastră șansă de a rezolva lucrurile pe cale amiabilă.
- Mai avem 24 de ore. Ivy, eliberează-l pe chelios, plecăm. Spun pornind spre mașină dar Elias îmi taie nemulțumit calea.
- Plecăm, serios? Te rog spune-mi că glumești.
- De data asta sunt de acord cu el, nu putem pleca pur și simplu. Intervine și Marko în mica discuție.
Dau negativ din cap și îl ocolesc pe brunet ca mai apoi să mă așez pe locul din dreapta a mașinii.Pornim din nou la drum, Anthony conduce iar Ivy stă în spate între cei doi bruneți. Oprim la primul restaurant unde ne facem comozi pe o terasă acoperită și încălzită. După ce dăm comanda pentru micul dejun stăm în liniște până vocea lui Elias sparge gheața.
- Am o idee cu care putem trage de timp dar nu o să vă placă.
- Te ascultăm. Spune Ivy bând o gură din cafeaua ei.
- Doi dintre noi se alătură și încearcă să afle cât mai multe informații din interior și poate chiar să ne elibereze părinții.
- Ai avut dreptate, nu îmi place. Dar sunt de părere că ar putea funcționa. Spune Thony ciupindu-și zona dintre ochi în timp ce ceilalți îl aprobăm.
- Atunci ne-am înțeles, Elias și cu mine ne infiltrăm. Spun înainte ca altcineva să se ofere.
Marko nu este de acord cu planul și începe să se enerveze când eu încep să îl contrazic.
- Chiar crezi că nu sunt în stare să am grijă de ea?! Își ridică și Elias frustrat tonul vocii.
CITEȘTI
Trecutul continuă
FantasyCinci adolescenți, doi părtinți dispăruți și un trecut ce pare să nu se mai termine. Atenție!! Cartea conține limbaj licențios, scene de violență și de asemenea sexuale. Trailer atașat în primul capitol ❤ Trailer: Lupisor117 Coperta: mikayla4d