După primele trei ore coborâm la parter pentru a lua prânzul la cantină. Este aici și tipul de azi dimineață.
- Încep să îmi fac griji în legătură cu el. Ne mărturisește Ivy înfulecând în continuare pastele carbonara.
Nu o pot contrazice, tipul are ceva ciudat ce nu ar trebui ignorat. Dar nu ne putem da seama cum ar trebui să aflăm ce a văzut el de fapt, fără să ne creadă niște ciudați.Este un sfârșit de săptămână exagerat de plictisitor. Ivy este placată în vizită la mătușa ei, Anthony este sechestrat în casă de către tatăl lui pentru a învăța la istorie, materia la care v-a pica dacă la următoarele două teste nu ia notă maximă. Așa că mă decid să merg singură la meciul lui Marko. Nu este un meci oficial sau tocmai legal și sunt tot felul de tipi dubioși aici toți poziționându-se la același nivel pe scara socială, aristocrați. Bărbați și femei cu prea mulți bani care vin să parieze și să socializeze. În acest punct se câștigă cei mai mulți bani, Marko a muncit mult pentru a ajunge aici chiar dacă noi nu prea am fost de acord cu asta.
- Termină-l repede și să plecăm de aici. Mă sperie cum se uită unii la mine.
- Cred că ești cea mai tânără de aici, nu te mira.
Îl îmbrățișez și îl lăs să intre în ring în timp ce pe ceilalți doi îi țin la curent cu evenimentele prin mesaje.Leah: Am un sentiment
foarte neplăcut.Ivy: V-a fi bine, nu
este primul lui meci.Ivy are dreptate, dar tot nu sunt în stare să scap de sentimentul acesta. În timp ce gândurile mele zboară în altă parte Marko încasează câteva lovituri ce par a fi destul de dureroase dar reușește să învingă. Merge în vestiar, iar eu aștept lângă ring pentru a lua banii de la antrenorul său. Până să se întoarcă bătrânelul sunt abordată de un bărbat în jurul vârstei de 40 de ani, chel cu început de barbă și după cum i se mulează cămașa pe trup este evident că fregventează sala de forță.
- Mă scuzați pentru deranj, domnișoară. Am observat că sunteți foarte apropiată de tânărul Marko, poate ați putea să îl convingeți să îi accepte oferta șefului meu. Și puteți fi convinsă că veți avea parte de o mulțumire generoasă.
- Nu știu despre ce ofertă vorbiți.
- Nu v-a spus?
- Nu, dar dacă a refuzat are un motiv bine întemeiat. Dar acum să mă scuzați, trebuie să plec.- Spun luând banii de la antrenor și mă îndrept spre ieșirea din spate a clădirii pentru a-mi aștepta prietenul.După ce îl informez despre cele câteva vorbe schimbate cu acel bărbat, el oftează adânc și îmi spune că nu am motive să îmi fac griji. Am încredere în el așa că nu mai despic firul în patru. Ajungând pe o străduță îngustă dintre două blocuri calea ne este tăiată de bărbatul care m-a abordat după meci și de încă doi bărbați asemănători.
- Ultima șansă pentru a accepta oferta. Gândește-te bine piștiule, nu cred că vrei ca frumoasa ta prietenă să pățească ceva.
În clipa următoare mă trezesc la doi metri de brunet cu un cuțit la doar un centimetru sau doi de gâtul meu.
- Nu accepta!
- Nu merită să pățești ceva, nu mi-aș iertao.
- Ai încredere în mine? - Îl întreb nesigură de planul meu.
După ce îmi confirmă, bărbații privesc nedumeriți dar totuși ușor amuzați. Mă întorc cu fața spre bărbatul din spatele meu și îi îmbib fața în flăcări, acesta scapă cuțitul și reușesc să mă îndepărtez de el ducându-mă lângă Marko.
CITEȘTI
Trecutul continuă
FantasyCinci adolescenți, doi părtinți dispăruți și un trecut ce pare să nu se mai termine. Atenție!! Cartea conține limbaj licențios, scene de violență și de asemenea sexuale. Trailer atașat în primul capitol ❤ Trailer: Lupisor117 Coperta: mikayla4d