În scurt timp adorm la loc, dar sunt trezită cu blândețe de Elias.
- Te caută mătușa ta, la telefon. Îmi spune cu o mână pe umărul meu și cu cealaltă întinzându-mi dispozitivul.
- Alo? Spun, privindu-l pe brunet părăsind camera.
- Ne-am făcut griji. Mă bucur că ești bine. Răsuflă ea ușurată.
- Îmi pare rău, mătușă. Nu am intenționat să adorm.
- Știu, mi-a explicat deja băiatul. Este aproape miezul nopții și mâine ai școală, când vi acasă? Mă întreabă pe un ton mai strict al vocii.
- Nu îți bate capul, nu voi lipsi de la școală. Acum că știi că totul este bine, pune-te să dormi pentru că mâine ești schimbul unu la spital.
După ce terminăm conversația, încep să citesc toate notificările. Pe lângă apelurile pierdute am și o grămadă de mesaje, toate cu aceeași temă. Dar una iese în evidență.Marko:Iartă-mă! Te
implor nu te purta așa.
Când îl prind pe
nenorocit, v-a regreta
ziua în care te-a cunoscut.Simt cum cu fiecare cuvânt citit, inima își accelerează bătăile. Blochez ecranul telefonului și ies în camera de zi.
- Cum ai dormit? Mă întreabă aprinzându-și o țigară.
- Foarte bine, chiar am avut nevoie. Îi răspund imitându-i gestul. Când vrei să ne întoarcem?
- Putem să plecăm chiar acum sau dimineață mergem să te schimbi și după aceea la școală.
- Am putea porni dimineață? Pentru că știu că atunci când vom ajunge înapoi, haosul va continua.
- Haosul va continua doar dacă îl vei lăsa. Știu că eu te-am adus aici pentru a lua o pauză, dar nu te poți ascunde la nesfârșit.
- Știu. Apropo, mi-a scris Marko, ai mai acumulat un "punct negru" la el, este foarte furios.
- Bănuiam, sunt pregătit de orice.Într-un final decidem să pornim doar dimineață. După câte o oprire la casele noastre ajungem în parcarea școlii. Ivy îmi sare în brațe fericită. Nici Anthony nu pare a fi supărat, dar ne mustrează puțin și ne roagă ca situația să nu se mai repete. Însă când Marko ajunge vrea să îl lovească pe Elias, iar noi trei ne băgăm între ei.
- Frate, calmează-te. Spune Thony.
- Sper că ți-a dat-o bine aseară. Spune și placă furios în curtea din spatele școlii.
Mă simt oribil. Cuvintele lui m-au lovit ca o găleată cu apă rece și gheață. Mi se taie respirația preț de câteva secunde, dar îmi revin rapid și fug după el. Când ajung, el deja stă pe o bancă la umbră și fumează o țigară, sprijinit cu coatele pe genunchi. Cu picioarele tremurând, încep să înnaintez spre el și oprindu-mă chiar în fața lui. Din fericire nu mai este nimeni aici.
- Nu sa întâmplat nimic între mine și Elias. Doar am povestit, atâta tot. Spun aproape șoptind de teamă să nu-l enervez mai tare.
- De ce te-aș crede? Ar fi răzbunarea perfectă și toți știm că îți place. Spune refuzând să mă privească.
- Dar nu când vine vorba de voi. Marko, cât vom mai repeta discuțiile astea? Acum câteva lui era să ne pierdem de tot, iar eu nu mai suport să te văd în preajma fetelor care sunt topite după tine. Mă doare, Marko. Îi confesez, reușind astfel să îl fac să mă privească.
Se ridică aruncând țigara și mă ia de mână. Mă conduce înapoi în parcare și urcăm în mașina lui.
- Unde mergem? Avem ore.
- Nu mă interesează. Mergem să rezolvăm asta.Peste câteva minute ajungem pe strada noastră și își parchează mașina pe alee. Urcăm în camera lui și în momentul următor după ce închide ușa, mă lipește între trupul lui fierbinte și peretele rece, ridicându-mă pentru a-mi încolăci picioarele în jurul lui. Își oprește buzele la aproximativ doi centimetri de ale mele, bănuiesc că așteaptă o reacție. Pulsul lui este la fel de accelerat ca al meu. Nu mă pot abține ispitei și îmi presez buzele de ale sale. Mă sărută lacom, parcă ar fi pregătit să mă devoreze în timp ce îmi strânge puternic fesele. Coboară spre maxilar, într-un final ajungând la zona gâtului și mușcând ușor. Auzindu-mi geamătul înfundat, mă separă de perete și mă aruncă în pat. Privesc cum își îndepărtează tricoul albastru și își lasă trupul sculptat superb la vedere. Îmi mușc involuntar buza de jos, iar el se poziționează deasupra mea și continuă să îmi sărute gâtul și mâinile sale să îmi descopere fiecare parte a trupului. Îmi îndepărtează hainele și lenjeria intimă cu ușurință după care scapă de ale sale. Se oprește la marginea patului pentru a se delecta pentru câteva clipe cu priveliștea, îi place ceea ce vede. Bărbăția lui, acoperită de vene proeminente parcă stă să explodeze. Dintr-un sertar scoate un pliculeț colorat și după care își aplică condomul. Fierb de nerăbdare, parcă aș fi un copil care e pregătit să își primească, cadoul mult așteptat. Se poziționează din nou asupra mea și începe să îmi dezmierde fiecare sân în parte cu buzele sale cărnpase, ascultându-mi satisfăcut fiecare geamăt de plăcere.
- Te vreau, îi spun îmbujorându-mă și mai mult.
- Cum se spune? Mă întreabă rânjind viclean.
- Te vreau, Mar...
Dar nu îmi pot termina propoziția pentru că cineva intră cu forța în dormitor.
- Opriți-vă chiar acum! Strigă Ivy revoltată.
Marko sare în stânga mea și ne acoperă cu pătura roșie de pe pat.
- Îmbrăcați-vă și ne vedem în sufragerie. Pleacă închizând ușa.Doar stau speriată și îmi întorc privirea spre el. Își pune mâinile în cap și oftează. După ce ne îmbrăcăm, mă îmbrățișează strâns.
- Pentru ultima dată. Spune și mă sărută la fel de lacom ca și cu câteva minute în urmă.
CITEȘTI
Trecutul continuă
FantasíaCinci adolescenți, doi părtinți dispăruți și un trecut ce pare să nu se mai termine. Atenție!! Cartea conține limbaj licențios, scene de violență și de asemenea sexuale. Trailer atașat în primul capitol ❤ Trailer: Lupisor117 Coperta: mikayla4d