-2-

1.6K 125 47
                                    

Stray Kids Krallığı'nda sekiz hanedan vardı. Christark, Greyleeknow, Seortell, Targarhyun, Hanratheon, Felly, Minnister, Irell.
Fakat sadece biri tahta çıkabilir. Peki karla kaplı bu alanda yayılacak olan hanedanlardan tahta çıkıcak olan kim?

Felix'in bu seslendirmesinin üzerine herkes gülmeye başladı. "Wooaavv Felliiiiix." diye şaşırmış gibi yaptı Hyunjin. Bazı zamanlar Felix'in sesini ilk kez duyuyormuş gibi davranıyorlardı ve bu hep gülüşmelere yol açıyordu.
"Böyle bir sesim olması için nelerimi verirdim öfff." dedi IN.
"Nelerini verirdin mesela?" diye sordu Changbin.
"Seni verirdim mesela hyung." diyip güldü IN ve onu kovalayan Changbin'den kaçmaya başladı.

"Gel bakalım hyunguna kocaman bir sarılma ve öpücük ver muuuahh." diye dudaklarını uzatmış IN'i kovalıyordu.
"Hyung bacakların çok kısa daha büyük adımlar atmalısın."
Changbin durdu ve sinirli bir bakış atmaya çalıştı, bu sırada ikiside ellerini dizlerine koyup soluklanma fırsatı yakaladı. "İşte bunu demeyecektin, bu cümle domşanı sinirlendirdi." diyip yeniden kovalamaya başladı.

"Nasıl bu kadar enerjik olabilyorlar?" diye söylendi Lee Know.
"Asıl sen nasıl böyle ölü gibi kalabiliyorsun? Canlan biraz." diyip Han bir kar topu fırlattı.
"İnan çekim başlamasaydı ağzın karla dolmuştu canım." dedi Lino. "Sözün olsun canım." diyip göz kırptı Hannie. Herkes yerine geçip hazırlandığında kamera arkasındaki çalışanları selamladılar.

Kayıt başladığı gibi Hyunjin taht a oturdu ve kendini kral ilan etti. Saniyeler içerisinde işkenceye uğradı... Hepsinin elinde onları temsil eden bir bayrak vardı.

İlk görev: fiziksel güç testi
Kralın ilk meziyeti: prensip

Yokuşun başındaki prensip bayrağını alıp en kısa sürede inmeleri gereken bir oyundu. Tabiki de prensiplerin söz konusu olduğu yerde Changbin akıllara gelen ilk isimdi ve üçten geriye sayılmasıyla ilk başlayan kişi oldu. Chan aralarında en hızlı koşan kişiydi. Strateji uykulamak istediğini söyleyerek Changbin onun en son çıkması gerektiğini savundu. Herkesi kovalarken yorulacak ve daha yavaş olacaktı böylelikle fakat öyle olmadı ve Chan ilk kral seçildi.

"Öhö öhö." diyerek konuşma yapmaya hazırlandı Hyunjin tam Chris konuşmaya başlayacakken.
"Öncelikle kralımız konuşmadan kendimi açıklamak istiyorum. O taht benim hakkımdı,tamamen dost ateşinin kurbanı oldum." dedi Lee Know'u göstererek."IN'i kovalarken bana kocaman bir taş atı ve sırtım yaralandı, canım acıdığı için koşamadım."

"Bir kere de dramatize etme be." dedi Lee. Hyunjin dil çıkarınca yine herkes gülmeye başladı. Sonunda krala biat ettiler ve diğer oyuna geçildi.

İkinci görev: Su ile kızak
Kralın ikinci erdemi: Sakinlik

Bu sefer de yokuşun başından kızakla ellerinde 2 litrelik su taşıyarak kaymaları gerekiyordu fakat süre kısıtlaması yoktu, en çok su ile aşağı inen kazanır.

Herkesin hızlı hızlı ve su döke döke indiği bu yarışta Felix en mantıklı davranan kişi oldu, ayakları bir fren görevini gördü ve yavaş yavaş yokuştan kaydı böylelikle 2. Kralda belli oldu.

Mola sırasında Seungmin bir süreliğine telefonda konuşmak için ayrıldı. Herkes bir yerdeydi.

"Aaaaaah boğazım kurudu, vücudum yanıyor şuan." diye bağırdı. Hava soğukta olsa hareket ettikleri için şuanlık soğuğu hissetmiyordu Felix. Yere uzanmış iki adım ötesindeki Chan'a baktı. Yavaş adımlarla yanına geldi Chan Felix'in ve elini uzattı.

"Kalk hadi."
"Nereye?"
"Karavana."
Uzatılan eli tuttu Felix ama kalkınca geri bırakmadı. Gerçekten temas etmeyi seviyordu ve tam bir temas bağımlısıydı. Elinizi uzattığınız an kolunuzu kapıyordu.Chan önde kendisi arkada karavana girdiler. Felix hemen oturdu.

8 Eksi 1 Eşittir 0 / ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin