-12-

752 56 24
                                    

"Ne oluyor Bin niye ortamı bozuyorsun şimdi?" dedi Minho. Herkes ciddi bir şekilde Changbin'e bakıyordu ama Bin bir anda kahkaha atmaya başladı.

"AHAAHAHAHAHHA AY HAHAHAHA SURAT İFADELERİNİZ AHAHAHAA-" derken masadaki peçete kutusunu Bin'e attı Hyunjin "Aptal ne diye ortamı geriyorsun aptalsın işte."

Chan derin bir nefes verdi. "Beni bile gerdin küfür edicem şimdi."

"Baya komikti lütfen bir daha olmasın hyung." -IN

"Hadi hadi bakın şu menüye." dedi Minho.

"Aceleye ne gerek var daha ilk günümüz gezeriz." dedi Jisung.

"Acele değil ki bu, burda boş boş birbirimize bakıp konuşacağımıza sipariş verelim de o hazır olana kadar zaten konuşuruz."

"Çok mantıklı konuştun prenses." dedi Seungmin.

"Ne dedin sen?"

"Seungmo Minho hyunga prenses mi dedi ben mi yanlış duyuyorum?" -Lix.

"Düzgün konuş sıkma canımı." dedi bir anda Minho ve yüzünde şakaya dair herhangi bir iz yoktu. Seungmin bozulsa da her zamanki hali diyip belli etmemeye çalışarak önüne döndü.

Arkasına yaslandı Bin "Şimdiden dinlenmiş hissediyorum."

"Neredeyse haftanın altı günü kendi kendine ya da koç ile kayıt alan ben boşluğu nasıl dolduracağım diye düşünüyorum." -Min

"Son zamanlarda bende hep seninleydim şuan değil ama bir kaç güne özlerim sanki." dedi Jeongin.

"O sırada her gün spor yapan ben." dedi Changbin'de.

"Hey bende spor yapıyorum." -Chan.

"Benim de platesim var ya esnekliğimi kaybedersem?" -Hj.

"On günde esneklik mi kaybolurmuş?" -Jisung.

"Nerden bileyim?" -Hj.

"Ben en kötü evde devam ederiz diye düşünmüştüm ya da çok istiyorsanız bir salona gidebiliriz." -Chan.

"On günlük molada bile nasıl bunu düşünüyorsunuz benim tek düşünebildiğim yemek yemek, daha çok yemek yemek, uyumak, gezmek, yemek yemek, dizi film bitirmek vee yemek yemek." -Jisung.

"Han'a hiç bu kadar katılmamıştım daha önce." Dedi Lix ve Jisung bir öpücük attı.

"Buradan sonra nereye gideceğiz?" -In.

"Biraz yürüyebiliriz açılmak için, yemek yiyeceğiz çünkü. Aslında ben başka yerde yeriz diye düşünmüştüm ama b-" derken Chan Jisung lafını kesti.

"Üzülme hyung orada da yeriz." dediğinde güldüler.

"Yürüyebiliriz, bisiklet sürebiliriz, paten kullanabiliriz." diye ihimalleri sıralamaya başladılar.

"Hayatta kullanamam bu arada." -Hj.

"Denenebilir ben her şeye okeyim." -Lix.

***

"Nasıl düştüğünü anlatmak ister misin acaba?" dedi Jisung sitem dolu bir şekilde.

"Üşüyorum hâlâ susar mısın?" dedi Hyunjin. Zaten yol boyu dinlediği laflar ve geçilen dalgalar yetmişti."

"Yinede fotoğraf çekildin çok iyiydi işte gerçek idol." dedi tekrar gülerken.

"Tabikide, ayrıca ne yapsaydım şey mi deseydim eee ben yanlışlıkla parktaki fıskiyeleri çalıştırdım da ıslağım o yüzden şuan fotoğraf olmaz kusura bakmayın lütfen."

8 Eksi 1 Eşittir 0 / ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin