Neden oy ve yorum gelmiyor #soru
Svmiomusunzz??
----
Gözlerini uyku sersemliği ile bir anlığına açıp anında kapattı Felix. Dün gece anlık bir cesaretle ve korkuyla diğer üyelere karşı nasıl yakınsa Chan'a da aynı yakınlığı göstermeye çalışmıştı. Bunu yapmasının asıl sebebi hem kendi hislerini kontrol etmesi hemde Chan'ın nasıl tepki vereceğiydi aslında ama Felix bu düşünceyi bilinçaltında bastırıyor ve yerine başka bir şey koyup ona inanıyordu. Sonrasında gerilip geri adım atmaya çalışsa da Chan'ın durdurup bunu kabul etmesi hem heyecanlandırmış hem de rahat bir uyku uyumasına sebep olmuştu. Yinede çok ani değişim gösterdiğini düşünüp utandı Felix.
Gözleri kapalıyken hangi pozisyonda uyuduğunu ve yanına biri var mı diye hissetmeye çalıştı bir süre ama herhangi bir hareketlilik yoktu. Bu da Chan ondan önce uyanmış demekti yani rahat olabilirim diyerek gözlerini açtı.
Yüzünü yıkadıktan hemen sonra pijamalarını değiştirmek için kıyafetlerini yerleştirdiği dolaba yöneldi ve üç saniye kadar sonra kaşlarını çattı. Dolapta sadece Felix'in kıyafetleri vardı. Yeni kalktığı için dikkatini çekmemişti fakat kendi bavulundan tarafından baktığında bavuluda yoktu.
"Hayır-" dedi mırıldanarak. Kapakları kapatıp içeri geçtiğinde Changbin ve Seungmin gülüşerek bir şeyler konuşuyordu. Saatten tam emin olamadığı için diğerlerinin uyuduğunu varsayarak yanlarına geçti.
"Chan hyung nerede?"
"Sanada günaydın Lix." dedi Bin.
"Chan. Hyung. Nerede?"
"İki saat kadar önce bavulla çıktı odadan ben uyanıktım sadece." dedi Seungmin.
"Ailesinin yanına bugün gitmeye karar vermiş uyur olsaydık mesaj atardı muhtemelen." diye devam etti Changbin.
"Yakalandı gibi olmuş." -Felix.
"Ne alakası var gidesi gelmiş özlemi daha çok kabarmıştır şimdi burada daha yakında onlara ama henüz göremedi falan." -Seungmin.
"Saat kaç?"
"Sekiz."
"Saat altıda mı çıkıyordu evden? Birde kıyafetlerini toparlamış daha erken kalktı yani."
Zaten Felix'e yaptıkları 'komik(!)' şaka yüzünden geç yatmışlardı ve Chan sabahın bir saatinde bir anda gitmişti, demekki uyumadı bile diye düşündü Felix.
"O civarlar işte." -Bin.
"Sen neden bu kadar erken saatte kalktın Minnie'm." dedi Felix kendi kafasındaki düşünceleri başka yöne çekebilmek için.
"Aslında bunun için herkesin kalkmasını beklemek istiyorduk ama söyleyeyim, Felix çok özür dilerim, dileriz yani. Çok üzgünüm böyle bir şeye en başından kalkışmamalıydık gece çok kötüydün yanına gelince neye uğradığımızı şaşırdık elim ayağım kesildi sanki. Bir de ağlayışın ayy." diyelerek iki eliyle yüzünü sıvazladı Seungmin.
Felix'in yüzündeki ifade o konuşmaya başladığı an yumuşamıştı bile çoktan. Arkasına geçip kollarını boynuna doladı ve başına bir öpücük bıraktı. "Oy sen benim için endişelendin de uyuyamadın mı oy oy oyy." diyerek daha çok öptü.
"Yapma şunu aptal çok korktum. Ay öpmesene-"
"Gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar resmen." dedi Bin.
"Kıskanma hemen." diyip durdu. "Chan hyung ne zaman gelecekmiş bir şey söyledi mi?" dedi kendini tutamayarak.
"Söylemedi ama önceki konuşmamızda falan üç dört gün kalırım demişti." -Bin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Eksi 1 Eşittir 0 / Chanlix
Фанфик-Grubun lideri üyelerinden birine aşık olursa ve bu aşk karşılıklıysa, süreç nasıl ilerler? [23.09.2021- 23.03.2022] Bölümler düzenlenecektir. (Özel bölüm gelecek.) *** chanlix