-26-

545 33 21
                                    

Gözlerini açtığı gibi karşılaştığı sarı saçlarla gülümseyip esnedi Chan. Kollarını sıkılaştırırken başını boynuna gömüp öpücükler bırakmaya başladı, çok seviyordu bu şekilde öpmeyi. Huylanarak yüzünü buruşturdu Felix.

"Chaan!"

"Sana hiç doyulur mu acaba? Doyulmaz ki sürekli öpüp koklayasım geliyor."

"Sana da günaydın."

"Günaydın." ve devam etti. 

Felix yeterli olduğunu söylemek için kollarının arasında dönerken, Chan bir kolundan destek alıp üzerine doğru eğildi sırıtarak.

"Yapma şunu." dedi Felix kıkırdayarak kafasını yan tarafa çevirirken.

"Neyi? Bunu mu?" bir öpücük daha kondurdu.

"Adama bir kere sevdiğimizi söyledik hemen aşka geldi." diyerek söylendi bu sefer ama eğleniyordu.

"Ağıma takıldın bir kere bundan sonra böyle."

"Peki, ben çok tamamım bu duruma."

Gülerek yavaşça üzerinden uzaklaştı Chan. "Ben bir ayılayım yoksa yataktan çıkamayız."

"Sen bilirsin bana fark etmez." diyerek iki kaşını kaldırıp indirdi Felix.

Chan tanıştığı bu yeni çocukla hayrete düştü, hiç beklemediği zamanlarda hiç beklemediği şeyleri söylüyor oluşu hem şaşırtıyor, hem mutlu ediyor, hem de merak uyandırıyordu.

"Ben en iyisi gideyim."

"Dur gitme bir şey diyeceğim."

"De güzelim?"

"Çocuklara söyleyelim, şimdi, şuan, bu sabah hemen. Saklamak istemiyorum."

"Bundan bahsedecektim aslında, bende istemiyorum. Beraber söyleyelim." dediğinde kafasıyla onay verdi odadan çıkışını izledi.

En azından kahvaltı sonrası falan konuşuruz diye düşünürüz derken odadan çıktığı gibi Chan'ın "HERKES SALONA TOPLANABİLİR Mİ?" diyerek bağırdığını duydu ve göz devirdi tatlılığına. Sırıtmasıyla, mutluluğunu gizlemeden içeri geçti.

Herkes yavaştan merakla uyanır uyanmaz Chan'ın ne söyleyeceğini duymak için dediğini yapmaya başladı. Yedi kişi birbirine ne oluyor bakışları atarken Chan'ın lavobadan çıkmasını bekliyorlardı...

"Hyung hadi ağaç olduk." diye bağırdı Changbin.

"Ben gidiyorum ya gelince seslenin." diyerek ayak uydurdu Seungmin ama hareket etmedi.

"Çok yaşlandığı için hareketleri de yavaşladı aldırmayın." -Minho.

"Yo gayet iyi formda aslında." kendine göre mırıldansa da yanındakiler Felix'e bakmaya başladı.

"Ne var?" dedi bakışları üzerinde hissettiğinde çekinerek.

"O şey mi?" diyerek sordu Hyunjin tereddütle. 

"Aaa doğru! Konu o şey mi?" -Seungmin.

"Hyung? O şeyden mi bahsedeceksiniz?" -Jeongin.

Başıyla onayladı Felix dudaklarını birbirine bastırıp. 

"NE ŞEYİ YA BİZ NİYE BİLMİYORUZ?" diyerek yükseldi Minho.

"Aman bir şeyi de bilme." -Seungmin.

"OHA İNANAMIYORUM SONUNDA!!" gülerek Felix'e sarıldı Hyunjin. 

"Ya Chan hyung konuşmayacak mıydı Felix ne alaka?" dedi Jisung masumca.

8 Eksi 1 Eşittir 0 / ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin