Bölüm'ün sonunda size bir sorum var bunu cevaplamanız ileriki bölümler için gerçekten önemli yanıt verin lütfen :(
Umarım bölümü beğenirsiniz muckk
Bu arada medyadaki şarkı benden size gelsin bölümü yazarken çokça dinledim hehe 💕
-----
"Ay oha bu ne hâl ama ilk önce Chan hyung sonra sen?"
"Chan hyung mu?" diye sordu Hyunjin Felix'e.
"Evet, o da hastaydı ya iki gün önce?"
"Hasta mıydı?"
"Hyunjin kafan nerede senin hastaydı ya hani. Öf neyse Seungmin'e odaklanabilir miyiz şuan? Hadi kalk köpüşüm üzerinde ne var bir bakiyim." diyerek Seungmin'e döndü Felix. Yanakları al aldı şuan çok tatlı gözüküyordu ama bulunduğu durum pek hoş sayılmazdı. Hastalık ne olursa olsun Felix bunu büyütür ucunda ölüm varmış gibi davranır, hatta bu davranışı diğerlerini bazen kızdırırdı bile. Üzerinde kolunun yarısına kadar gelen bir tişört altında eşofman vardı. Evet kış ayındaydılar ama evde kat kat giyindikleri söylenemezdi çünkü yurt sıcak olurdu.
"Kalın bir şey de yok ama çıkartsak mı ki?" diye yanındakilere döndü Felix. Seungmin yine bir şey söyledi ama anlaşılmadı.
"Çıkartmayalım da benim yatağıma yatsın." dedi Hyunjin. O bazadaydı ve haliyle Seungmin'e daha rahat bakabilirlerdi.
"Üzerine bir şey örtmeyiz." dedi Jeongin. Ateşin yükseldiği hastalıklarda soğuk suyla banyo ve vücudun bir anda soğuk kalması ateşi daha da yükseltebilileceğini biliyorlardı. Felix aşağı inip Hyunjin'e Seungmin'i onun yatağına yatırmasını söyledi.
"Innie sen de doğalgazın ısısını biraz düşünür müsün oda çok sıcak olmasın ben soğuk su ve bez bulayım."
İkisi de aynı anda odadan çıkıp In mutfağa Felix banyoya yöneldi. Tekrar ilk önce In sonra Felix elinde bez ve su ile geçince Han seslendi "Felix'im hayırdır ne oluyor?"
"Seungmin rahatsızlandı biraz onun için."
"Seungmin mi rahatsızlandı?" diyip ayağa kalktı odaya geçmek için. Minho'ya baktı ama gözlerini televizyondan ayırmadığını görünce onu tek bırakıp gitti. Seungmin genelde çok sık hastalanmazdı, aslında genel üyeler hastalanmazdı ama Seung'du işte o kendine çok çok çok dikkat ederdi.
"Bizim Seungminnie'miz hasta mı olmuş oy oy oy." diyip baş ucuna oturdu yüzünü okşayıp. "Köpüşümüz o kadar minnoş ki şuan Hannie onu ısırmak istiyor." dediğinde Seungmin dudaklarını büzdü.
"Ama bebeğim yapma böyle öpücem o olacak sonra." dediğinde herkes Han'a döndü.
"Hey hey hey hey, şakaydı tabiki." dedi, sonra öyle dediği için kafasını diğer tarafa çeviren Seungmin'e baktı "Olmayada bilir aslında." dediğinde Minnie gözlerini açabildiği kadar açmaya çalışıp bir şeyler söyledi. Sesi yine anlaşılmaz çıktığında Han ayağa kalkıp iki eliyle ağızını kapattı. Yavaşca bir elini indirip titreterek Seungmin'i işaret etti "O-Onun sesi?"
"Evet, sizlere ömür, evet hyung..." dedi Jeongin.
"Bu gerçek olamaz." diye abartılı bir şekilde şaşırmaya devam etti Han.
Seungmin'in gözleri yaşardı ve bir damla yaş yastığa doğru kaydı. Aslında sadece odanın açık olan ışığı gözünü alıyordu çok parlak gelmişti. Gözünün ışığa karşı hassaslaştığını fark etti. Eliye gözü sildi.
"Ay bebeğim ağlıyor musun?! Ağlama anneemm biz burda bakarız sana hemen iyileşirsin." diyip sarıldı Hyunjin fark etmeden Seungmin'i sarsarak. Seungmin gözlerini devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Eksi 1 Eşittir 0 / Chanlix
Fanfiction-Grubun lideri üyelerinden birine aşık olursa ve bu aşk karşılıklıysa, süreç nasıl ilerler? [23.09.2021- 23.03.2022] Bölümler düzenlenecektir. (Özel bölüm gelecek.) *** chanlix