Liebester Blog Award

146 12 3
                                    

Dziękuje Wiktorii( Czekoo_Ninja) za nominację. 

1.Co cię popchnęło do napisania swojego pierwszego opowiadania?

Kiedyś, dawno temu w dalekiej przeszłości czytałam różne fanfiki na temat  Harry'ego Pottera. Tak to był ten czas kiedy Harry królował w głowie większości dzieciaków, internatuów i było mnóstwo opowiadań na ten temat zwłaszcza na różnych blogach. Jako że byłam zapaloną czytelniczką tkaich rzeczy a zwłaszcza o tematyce Huncwotów i Lily Evans. I wtedy postanowiłam napisac własne opowiadanie na ten temat. Opowiadało głównie o perypetiach właśnie Lily i jej wymyślonych przeze mnie przyjaciółek. Możliwe nawet, że zrobiłam Syriuszowi siostrę, która też był w Gryfindorze...

2. Wierzysz w teorie spiskowe? Uzsadnij.

Nie. Po co mam się dodatkowo zadręczać takimi rzeczami? Już wystarczy, że przez tą sytuacje na Ukrainie śni mi się ciągle wojna. Samoloty, czołgi, traktory... brrr.

3.Gdybyś mogła zmienić co tylko byś chciała w swoim ciele to co by to było?

Szczuplejsza sylwetka, mniejsze cycki, długie blond włosy. Niestety nie urodziłam się blondynką chociaż pewnie prosiłam o to odkąd zaczęłam istnieć ale kto wie? Może kiedyś się przefarbuję. 

4. Czy wiążesz przyszłość z pisaniem?

Chciałabym ale również chciałabym robić coś związanego z moim kierunkiem studiów. Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić te dwie rzeczy a jak nie to założę antykwariat.

5. Co według ciebie kryje się za lustrem?

Przepiękna kraina wiecznej zimy, mrozu, śniegu, blondynów i magii. 

6. Czy wierzysz w siły nadprzyrodzone? Dlaczego?

Powiem ci tak... jeśli kiedykolwiek by ci zniknęła kredka i nagle po półgodzinie byś ją znalazła w tym samym miejscu gdzie ją szukałaś tysiące razy to uwierzyłabyś w siły nadprzyrodzone. Mój dom jest nawiedzony... bu!  Mój akademik pewnie też ale jeszcze nie odkryłam tego ducha. Swoją drogą nigdy nie chciałabym spotkać wilkołaka... wampira bym mogła. Wilkołaków nie lubię, chyba mam jakąś awersję do nich.

7.Opisz swoje gusta muzyczne.

Słucham prawie wszystkiego. Kocham muzykę i nie lubię ograniczać się do jednego gatunku. Mam swoich ulubionych artystów rockowych, jak również popowych czy hip-hopowych. Mogę podać kilku swoich ulubionych wykonawców/zespołów: The Pretty Reckless, Pidżama Porno, You Me At Six, System of a Down, Ten Typ Mes, 4Minute, Ellie Goulding, Muse.

8.Jak wyglądają twoje skarpetki, które masz na stopach?

Ciepłe w niebiesko-niebieskie paski.

9. Jakie plany na przyszłość?

Sesja, sesja, sesja, może rozdział Ducha? 

10. Co jest najlepsze i najgorsze w pisaniu?

Najlepsze to jest to, że mogę przelać własne myśli/ poglądy w tok myślenia moich bohaterów. Można popuścić wodze fantazji i stworzyć kogo się chce i nie ma ograniczeń.
A najgorsze? Chyba to, że masz dni kiedy nie masz pomysłu, zdania ci nie wychodzą i czujesz się bardziej dennie niż w momencie gdy uświadomiłeś sobie, że twoje dzieciństwo się skończyło. Przynajmniej ja tak mam.

11. Kiedy masz urodziny?

28 września 2015 roku. 

Nie będe nikogo nominowac bo nie mam kompletnie pomysłu na pytania i nauka wzywa. Może nastepnym razem :)

The Ghost (Duch)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz