Sabah gözlerimi açtığımda ilk olarak yanımdaki Muratı görmemle gözlerim faltaşı gibi açıldı.
''S-en buraya nasıl girdin ? '' diye cırladım. Çarpık gülüşünü yaptı.
''Orasıda bana kalsın. '' derken göz kırptı . Onun bu hareketine karşılık göz devirdim.
Yataktan kalkıp aşağıya inmek için kapıyı açtığımda aşağıdan gelen sesleri duymamla bir adım geriledim.
'' Aşağıdan sesler geliyor Murat. '' dedim korkuyla .
'' Korkma aşağıda Esra var . Kız kardeşim. '' dediğinde rahatlıkla aldığım nefesi geri verdim . Aşağı indiğimde benim yaşlarımda gözüken şirin bir kız duruyordu .Arkasını dönüp beni gördüğünde neşeyle cıvıldadı .
'' Ay !! sen Ayşem olmalısın Meraba ben Esra. '' dedi .
Bu kız Muratın Kardeşimiydi şimdi ? .
'' Merhaba. '' dediğim gibi gelip bana sarıldı şaşkınlıkla sarılmasına karşılık verdim . Çok güzel bir kızdı olduçada içtendi .
Kolumdan tuttuğu gibi beraber koltuğa oturttu ve heyecanla konuşmaya başladı .
'' Hala inanamıyorum ! Abimin birini sevebileceğini hiç düşünmemiştim. '' dedi. İçimden O BENİ SEVMİYOR Kİ diye düşünmeden edemedim . Benim birşey söylemediğimi farkettiğinde şüphelenmeye başladı .
'' Ne oldu yoksa birbirinizi sevmiyor musunuz ? '' dedi . Ne diyeceğimi şaşırmıştım .Tam cevap verecekken biri yanağımdan öptü .
'' Tabikide birbirimizi çok seviyorum deiğilmi karıcığım ? '' Ah ! tabikide Murattı bu . Zoraki bir gülümseme ve -seni öldüreceğim kardeşin gittikten sonra - bakışları attım Murat'a .
'' Ah ! tabikide kocacağım. '' dedim -kocacağım- sözünü bastırarak söylemiştim . Murat bu sözümün üzerine güldü ve bize döndü.
'' Hadi düğün alışverişine. '' dedi .
-Ha ?
Murata bir hışımla döndüğümde ateş saçan gözlerle murata bakıyordum . Esra sevinçle bize bakıyordu.
'' Çok güzel olucak ! '' dedi ve beni tutup kaldırdı .Hep beraber yola koyulduk .Tabikide öne oturmuştum arkada oturmayı hiç sevmezdim .Radyoyu açtım ve Esrayla muhabbet ederken Avmye geldiğimizi Murat bizi uyarınca farketmiştik . Hızla bir gelinlik mağazasına girdik .Esra mağaza görevlileriyle birlikte gelinliklere saldırırken Muratta damatlıklara bakıyordu . Dikkatle bakınca Muratın mutlu olduğunu gördüm . Benimle evlennmeyi bu kadar çok mu istiyordu ? İşte buna şaşırmıştım .Eline aldığı siyah damatlıkla kabine girdi. O sırada Esra kolumu tuttuğu gibi beni kabine götürdü .Elime verdiği gelinlik gerçekten HARİKAYDI .
Kabinden çıktığımda Esra çok güzel olduğunu belirten bir çığlık attı . Onun bu sevincine karşılık gülümsemeden edemedim arkasında bulun Muratı görünce dikkatle bana baktığını gördüm.
Sanki tutulmuş gibiydi .Onu böyle görmek içten bir gülümseme oluşturmuştu yüzümde. Hüldüğümü gören Muratında yüzünde gülümseme oluşmuştuk .
Üzgün olmam gerekirken neden mutlu hissediyor dum ki ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
MULTİDE GELİNLİK :))
(ESRA = SASHA PİETERSE )
-PINAR - SUDE -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müstakbel Kocam
Teen Fiction-Bu ilk hikayemiz biraz acemice gelebilir ama umarım hikayemizi beğenirsiniz:D- Aşk her insanın kapısını bir kez çalar bu hayatta.Birçok sevgilin olur ama kalp tek bir kişide ritim değiştirir. Murat...Onu ilk gördüğü andan itibâren hızlandı kalbi.Se...