6.Bölüm = Oyun

7.2K 210 4
                                    

Arkadaşlar artık bölüm yayımlama günlerimiz PAZARTESİ-ÇARŞAMBA-CUMA dır.Sınavlar olduğundan kısa bölümler gelebilir.Sevgilerimizle Pınar - Sude

Artık Muratın bu dengesiz hallerinden gerçekten sıkılmıştım.Ben onu sevmiyordum ve sevmeyecektimde.Ah hadi ama! Kim zorla evlendirildiği -evlendireliceği- birini severdi ki.Benim ona son günlerde iyi davranmam onu iyice şımartmaya başlamıştı.Ama ben onu hiç benimsememiştim ve benimsemeyecektim.

BEN AYŞEM YAZGINÇ MURAT TAŞERİ KENDİME AŞIK EDECEĞİM...

--

Sabah yüzüme vuran güneş ışıklarıyla gözlerimi açmıştım.Sıkıcı bir gün daha yine başlayacaktı.Ama bu günde bir farklılık vardı.Bu sefer Muratı takmayacaktım.Onu görmemezliklten gelecektim.Evet aynı evde olduğumuz için bu oldukça zor olacaktı ama yapacaktım.Şu an annem ve babamla kavgalı olmasaydık bir dakika bile durmaz giderdim buradan.Ama malesef elim kolum bağlıydı.Bu düşüncelerle kafamı doldurmaktansa kahvaltı etmenin daha mantıklı ve güzel olduğuna karar verdim ve hızla mutfağa indim.

--

Kahvaltımı etmiş ve mutfağı toplamıştım.Bir karara vardım bu sırada.Ben bu evde duracaksam kesinlikle bu eve bir hizmetçi şarttı.Tamam para düşkünü zengin tikilerden değildim ama her zaman evdeki hizmetçilere işleri yaptırmaktan çekinmezdim.Bunu tabikide onların patronu olduğum için yapmıyordum.Bunu kesinlikle üşengeçlikten yapıyordum.

Ben bunları düşünürken saat 13.00 olmuştu.Etrafta bir gariplik vardı sanki.Çünkü Murat ortada görünmüyordu.Acaba MÜSTAKBEL KOCAM benden sıkılmış ve beni terk mi etmişti?Bu düşünce sırıtmama neden oldu.Gülümsemem yukarı kattan gelen kapı sesiyle son buldu.Allahım kader ne zaman yüzüme gülecekti?Tabikide Murat beni terk edip gitmemişti.Sadece uyuyordu.Sıkıntıyla iç geçirdim ve aklıma gelen fikirle sırıttım.Madem o beni tek bırakmıyordu bu gün de ben kendi istediklerimi yapacak ve onu deli edecektim.Bir hışım yerimden kalktım ve koşarak odama gittim.OYUN BAŞLASIN.

Murat'ın Ağzından:

Sabah çok erken saatlerde kalkmıştım.Uyuyamıyordum ve bu beni delirtecekti.İnsan alışkanlıklarından kurtulamaz diye boşuna dememişler.Lanet olsun ki her zaman Ayşemi o uyanmadan önce 1 saat izlemeyince uyuyamıyordum.Evet bunu yapıyordum.Onu sabah görmeyince gözüme uyku girmiyordu.Ama ona aşık değildim buna eminim.

BEN MURAT TAŞERSEM AYŞEM YAZGINÇI KENDİME AŞIK EDECEĞİM.

--

Bol Ayşemli rüyalardan sonra şükür kalkmıştım.Saat 13.00dı.Bu kadar uyuduğumu görünce oldukça şaşırmıştım.Hızlıca saçlarımı düzeltip aşşağıya indim çünkü kurt gibi acıkmıştım.Ben mutfağa girdiğimde Ayşem koşar adımlarla yukarıya çıkıyordu.Yüzünde -DİKKAT HER AN BİR ŞEYLER YAPABİLİRM KORKUN BENDEN- ifadesi vardı ve çok tatlı gülüyordu.

Bu neydi böyle fırtına öncesi sessizlik mi?

Bu kısa bölümu geçiş bölümü olarak kabul edebilirsiniz.Bundan sonra olaylar başlayacak.Aşşağıdaki hesaplardan bizi takip edebilirsiniz:
Tumblr:@mrsequis
Watty:sudeonay55 justemi_dljbgs
Facebook:Sude Onay, Pınar Yavuz
İnstagram:@SUDEONAY
Ask.fm:@sudeonay55

Müstakbel KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin