Szerencsére átmentem minden vizsgán és kezdődik a nyár.
Két hét telt el a nyáriszünet kezdete óta. Azóta a legtöbb időmet Bajival és a bandával töltöttem. Szombat délután van és épp Mikey-val, Drakennel és Pah-chinnel beszélgetünk. Mint kiderült tegnap a Moebius vezetője megverte Pah-chint és az egyik barátját, a barátjának a barátnőjét meg megerőszakolták. Mindig is utáltam a Moebiust. Két generációval idősebbek nálunk és rengeteg mocskos dologban vannak benne. Mikey-ékkal azt beszéljük, hogy este gyűlést tartunk a szokásos helyünkön, a Musashi emlékműnél és ott fogjuk megbeszélni a bandával a részleteket. Gyorsan szóltunk minden tagnak és még egyszer átbeszéltük ezt az egészet.
-Hé Pah-chin! Hogy vagy? - kérdeztem a fiút amint kiléptünk az épületből.
-Mégis mit gondolsz, hogy vagyok? Ki akarom nyírni azt a rohadt Osanai-t. - válaszolt mérgesen.
-Gyere ide. - kinyújtottam a karjaimat és megöleltem régi haveromat. - Jobb?
-Egy kicsivel igen. - egy aprócska mosolyt láttam a fiú arcán.
-Na akkor menjünk haza átöltözni aztán irány a gyűlés! - felszálltunk motorjainkra és elindultunk.
Otthon szokásosan felvettem a banda egyenruhát és a fehér bakancsot, majd indultam az emlékműhöz. Valószínűleg az új tagunk is ott lesz, tehát Takemicchi. Remélem az összes tag itt lesz. Fontos témát kell megbeszélni, de úgy érzem, hogy Mikey szét akarja majd zúzni a Moebiust. Volt egyszer egy személyes dolgom ezzel a bandával, ami miatt, ha Mikey azt mondja, hogy verjük szét őket, akkor én az első sorban fogok leütni mindenkit. Kb egy éve sétáltam haza este a suliból és az egyik tag a Moebiusból leszólított és elkezdett csesztetni, majd nekem jött és meg akart erőszakolni. Nem volt rajtam az egyenruha, szóval biztosan meglepte amikor szarrá vertem. Azóta gyűlölöm azt a bandát és legszívesebben kinyírnék mindenkit közülük.
-Csá Mikey! - köszöntem a fiúnak amint oda értem. A legtöbben már itt voltak és kezdődött a gyűlés. A banda tagjai két sorba felálltak egymás elé és meghajolva köszöntöttek minket.
-SZÉP MUNKA PARANCSNOK! - én Mikey jobb oldalán mentem, Draken meg a fiú balján. Draken mellett picit félénken, össze görnyedve jött velünk együtt Takemichi is. Mögöttünk az osztagok vezetői és a helyettes vezetők jöttek sorba. Először Baji és Chifuyu, utána Mitsuya Hakkai-al az oldalán, mögöttük Pah és Peh, majd az ikrek és Mucho Sanzuval.
Mikey megtartotta a gyűlést és megkérdezte Pah-chint, hogy mit szeretne tenni. Természetesen azt mondta, hogy el szeretné intézni a Moebiust.
-VAN VALAKINEK GONDJA PAH-CHIN DÖNTÉSÉVEL? VAN OLYAN, AKINEK TÚL SOK LENNE SZÉTVERNI EGY KÉT GENERÁCIÓVAL IDŐSEBB BANDÁT? - kiáltottam a banda tagjai felé. Senki se szólalt meg. Tehát mindenki elfogadja Mikey és Pah-chin döntését.
-AUGUSZTUS HARMADIKÁN SZÉTSZEDJÜK A MOEBIUST! - ordított Mikey.
-TOMAN! TOMAN! TOMAN! - kezdték el kiabálni a banda nevét és mindenkinek egyik ökle a magasban volt. Na ez az, amit szeretek ebben a bandában. Hiába idősebb vagy erősebb nálunk az ellenfél, mi akkor is összetartóan fogunk harcolni ellene. Ez a család tele van tűzzel.
-Basszuk szét őket. - húztam egy beteg mosolyra számat. Unokatestvérem csak pár megvető pillantással jutalmazott. - Oi oi oi Draken! Még egy ilyen pillantás és téged is megverlek! - kicsit túlságosan fel vagyok pörögve és forr a vérem. Nem tudom, hogyan fogok tudni várni augusztusig.
-Le se tudnál győzni hugi! - könyökölt a vállamra.
-Kuss szőke! - elléptem a keze alól és inkább oda mentem Bajiékhoz. - Oi srácok!
ESTÁS LEYENDO
Promises (Tokyo Revengers x OC)
FanficRyuguji Katsumi egy 14 éves lány aki a Tokyo Manji Gang egyetlen lány tagja. Unokatestvérével egyben egyetlen ismert rokonával, Ryuguji Kennel él. Draken után ő a harmadik legerősebb tagja a bandának és ezt mindenki egyaránt elismeri, de nem volt kö...