9. rész

189 10 2
                                    

Fent voltunk a tetőn és néztük a csillagokat. Csak mi ketten. Bekevertünk egy-egy pohár vodka-narancsot és elindítottunk egy zenét. Surf Curse-től a Freaks-et. Nagyokat kortyoltunk az italokba és énekelve elkezdtünk ugrálni.

-DON'T KILL ME! - kiabáltam ki a tető széléről a városnak.

-JUST HELP ME RUN AWAY! - állt mellém Keisuke a tető peremére.

-FROM EVERYONE! I NEED A PLACE TO STAY! - kiabáltuk egyszerre. Ezt a számot nagyon szeretjük mindketten és rengetegszer hallgatjuk közösen. - WHERE I CAN COVER UP MY FACE!

-DON'T CRY! I AM JUST A FREAK! - kiabáltam most már Keisuke nélkül.

A fekete hajú fiú úgy döntött, hogy inkább iszik az éneklés helyett, ami már inkább csak üvöltözés. Leugrottam a peremről és lehúztam poharam tartalmát. Fiatalok vagyunk még ehhez, tudom. De épp ez az! Fiatalok vagyunk, ki kell élveznünk az életet. Baji lefeküdt a betonra kitárt kezekkel, szóval én is lefeküdtem mellé. Kezeink épp, hogy összeértek, de ő úgy döntött, hogy pár centivel közelebb jön, így meg tudta fogni a kezemet. Egy kis csönd alakult ki közöttünk, amit gyorsan meg is törtem.

-Keisuke, te mi szeretnél lenné, ha felnővünk? - fordítottam fejemet a fiú felé, aki csak a csillagos eget bámulta.

-Szeretnék egy kisállat boltot. Tele cicákkal. - mosolygott a fekete hajú miközben kivillantak a kis szemfogai. - És te?

-Mikey oldalán fogok maradni! Nekem a banda az családom. Felnőttként is banda tag szeretnék maradni és csakis Mikey oldalán! De persze majd besegítek neked a kisállatokkal. - mosolyogtam én is, majd felcsüccsentem és bekevertem még egy pohárral.

-Ugye vigyázni fogsz magadra? - ült fel Baji is, akinek egyből a kezébe nyomtam a poharat.

-Persze! Nem sokan tudnak megverni, ezt te is tudod. - poénból befeszítettem az izmaimat, amit a fiú csak egy aprót nevetett.

-Tudom, tudom. De a felnőttek körében már nem csak verekedések folynak. Fegyverek, drogok... Ezekbe ne keveredj bele!

-Jó, jó...

-Ígérd meg!

-Megígérem! - nyújtottam felé a kisujjamat.

Az este hátralévő részében főképp csak baromkodtunk, ittunk, zenét hallgattunk és a szövegeket üvöltöttük a tető pereméről. Kikészített ez az egész napos szaladgálás és még a banda is két részre szakadt. Kellett egy kis kikapcsolódás és erre Keisuke ötletei a legjobbak. Végül olyan éjjel 3 körül levánszorogtunk a lakásba. Szerencsére Asami-san már aludt. Próbáltunk halkan bemenni a szobába, de ittas állapotban igazán nehezen ment. Nagy nehezen beléptünk a szobába, majd rájöttem, hogy át kéne öltözzek, de fáslival van bekötözve a mellkasom.

-Keisukeeeee! Adj egy pólót és fordulj eeeeeel! - szóltam a fiúnak.

-Miért kéne elforduljak? - nézett rám egy kicsit perverz fejjel.

-Keisuke! - néztem rá morcosan. A fiú hozzám dobott egy fekete pólót, majd leült az ágyára a fal fele fordulva.

Letekertem a fáslimat, felvettem a pólót és oda ültem a fiú mellé. Az egész üveg vodkát megittuk ketten szóval hamar kidőltünk. Reggel egész sokáig aludtunk, Baji anyukája keltett minket, hogy mindjárt dél van. Nehezen felkeltünk, felvettük az egyenruhát és kimentünk reggelizni. Evés közben megkaptuk, hogy milyen naplopók vagyunk, hogy mindent hallott este, hogy már a reggeli is kihűlt és hogy tudja, hogy alkoholizáltunk. Legalább 10-szer bocsánatot kértem Asami nénitől, viszont a reggeli után egyből elindultunk lefele a lépcsőházban.

Promises (Tokyo Revengers x OC)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang