8. rész

246 13 3
                                    

Mikey jobb egyenese után jobbnak láttam, ha veszek egy hideg zuhanyt. Az ereje 40%-ával se ütött meg, de több helyen is felszakadt belül a szám és lett egy pici sem az ajkamon is. A zuhany után elkezdtem felöltözni. Fáslival körbetekertem a mellkasomat és arra vettem fel a Toman egyenruhát, amit nem cipzároztam össze mert meg lehet sülni a nyári melegben. Felvettem a gatyámat és a bakancsomat is. Egy percre megálltam a tükör előtt és elolvastam a szövegeket az egyenruhán. "Az egész égen én egyedül vagyok a megtisztelt." Olvastam a mellkasomnál lévő szöveget. Az egyik karomon van, hogy "Második vezér helyettes" a másikon pedig Mikey hülye szövege a "Bolondok Bandája". Tökéletes egyenruha egy tökéletes bandának. Sokat nem időztem végül a tükör előtt inkább mentem a konyhába. Gyorsan összedobtam egy szendvicset, leültem az asztalhoz és gyorsan megettem. Köszöntem Taiseinek a recepciónál és még a reakcióját sem vártam meg, már szaladtam is le a lépcsőn. Még mielőtt indultam volna felhívtam Sanzut. Vele egész jóba vagyok, de Muchot nem bírom.

-Csá Sanzu! Figyu ma este gyűlés a szokásos helyen. Szólj Muchonak is. - szóltam bele a telefonba.

-Szia Főnök helyettes helyettes. Rendben. - mondta egyhangúan.

-Mondtam már, hogy ne hívj így! - nevettem egyet. - Na akkor majd a gyűlésen találkozunk. Szólj az osztagnak is. Fontos gyűlés lesz. Na halo! - válasz nélkül leraktam a telefont és indítottam a motoromat.

Ismételten fénysebességgel mentem az utakon, majd egy kis leállónál legurultam és felhívtam Bajit. Az első osztaggal már beszéltek, de másokkal még nem, szóval első utam Mitsuyához vezet. A házuk pont a másik irányba van de nem számít. Úgyis hamar oda érek.

-Csá Mitsuya! - Köszöntem amint kinyitotta az ajtót.

-Szia Katsumi! Nem szoktál csak úgy idejönni. Történt valami? - kérdezte egyből az ezüst hajú fiú.

-Hívd össze az osztagodat. Este banda találkozó. Ne mond még nekik, de Pah-chint lecsukták. - hadartam gyorsan, mert még sok dolgom van és tudom, hogy neki is.

-Hogy mi történt? Mikor? És miért te hívod össze a gyűlést? - bombázott kérdésekkel a fiú.

-Tegnap leszúrta Osanait. Bevitték kórházba, de innentől őt leszarjuk. A lényeg, hogy Pah-chin feladta magát és lecsukták. És most Mikey meg Draken azon veszekednek, hogy kihozzák e őt vagy ne. Na ez lesz a téma este, de felesleges a többieknek is elmondani, majd a gyűlésen megtudják.

-Jézusom ez rohadt sok infó volt egyszerre. De oké szólok nekik. HAKKAI! GYERE IDE! - kiabált a fiú a lakásba. Nekem a szemeim egy picit elkerekedtek amikor egy póló nélküli Hakkai jelent meg előttem.

-Igen Taka-chan? Ohh szia Katsumi. - mosolygott aranyosan a fiú.

-Öhmm... Szia Hakkai....

-Figyu este banda gyűlés. Kezd hívogatni az osztag tagjait! - adta ki a feladatot Mitsuya.

-Rendben. - a fiú visszaballagott a lakásba mi pedig elköszöntünk Mitsuyával, indultam a következő lakáshoz.

Mielőtt elindultam felhívtam Peh-yan, hogy gyűlés és hogy szóljon a harmadik osztagnak. A következő és egyben utolsó osztag vezető és helyettes Smiley és Angry volt. Az anyukájuk nyitotta ki az ajtót, aki aranyosan be is invitált, de mondtam neki, hogy sietek és hogy küldje ide a fiúkat. Az ikreknek is gyorsan elhadartam a tudnivalókat és megindultam ismét Mikey-hoz. A fiúk most épp csendes háborút tartottak. Mint kiderült Draken megsértődött Mikey-ra mert megütött. Inkább annyiban hagytam az egészet és mentem vissza Bajiékhoz. Rohantam fel a lépcsőn az ötödikre és bekopogtam az ajtajukon. Ismételten Baji anyukája nyitott ajtót.

Promises (Tokyo Revengers x OC)Where stories live. Discover now