Secret four

281 5 33
                                    

UNINTENDED

Na afloop vervloek ik mezelf luidop en in mijn hoofd wanneer ik mijn onderbroek over mijn heupen trek en vervolgens mijn broek dichtknoop.

'Je vloekt te veel,' zegt Dexter dan en ik kijk kort naar hem op, maar kijk dan weg.

Hij ligt nog in bed tussen de dekens die we net overhoop gehaald hebben.

Al-fucking-weer.

'Houd je mond,' mompel ik, maar het enige wat Dexter doet, is lachen en verder praten.

'Zie ik je morgen terug voor het project?' vraagt hij en ik grom terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trek.

'Nee,' zeg ik. 'Maak het maar alleen af.'

'Dan schrijf ik je naam er niet op.'

'Fucking fuck,' zeg ik. 'Dan doe ik zelf wel iets.'

'Wil je graag buizen op bio, Tylin?' vraagt hij. 'Je kan dan misschien een genie zijn wanneer het over mensenlichamen gaat, maar met planten kan je niks.'

'Fuck. You,' zeg ik. 'Ik kan je gewoon niet uitstaan en iedere minuut geraak ik geïrriteerder.'

'Of meer opgewonden?' vraagt hij en hij trekt een wenkbrauw op.

'Fuck nee,' zeg ik.

'En toch hadden we seks,' zegt hij en hij stapt het bed uit. 'Ik zou het wel appreciëren als je het niet ging rondbazuinen.'

'Natuurlijk niet. Ik heb nog net genoeg zelfrespect om deze fouten voor mezelf te houden,' zeg ik met een frons tussen mijn wenkbrauwen.

Hij wandelt naar me toe en gaat recht voor me staan. Ik probeer mijn aandacht op zijn gezicht te houden in de plaats van op andere aantrekkelijke delen.

'Ik snap het probleem niet. We hebben goede seks en kunnen samen een goed project afwerken,' zegt hij. 'We kunnen allebei doen, want jij bent zichtbaar seksueel gefrustreerd.'

'Ik heb genoeg seks.'

'Ik dacht dat je op nieuwjaar zei dat het lang geleden was?' vraagt hij en ik vervloek mijn dronken zelf.

'Prima,' zeg ik dan. 'Maar denk niet dat dit ook maar één seconde verder gaat na het project.'

'Wat jij zegt, Tylin,' zegt hij en hij draait zich van me weg zodat hij zijn onderbroek kan aandoen.

Ik bijt stevig op mijn kaken en vervolgens draait hij zich terug naar me om om zijn broek op te rapen. Hij trekt een wenkbrauw op.

'Je weet de weg naar buiten wel,' zegt hij met een geamuseerde glimlach. 'En vergeet je sokken niet.'

Ik open mijn mond om weer eens te vloeken, maar word door hem onderbroken.

'Ja ja, fuck you,' zegt hij. 'Tot morgen, Tylin.'

Ik steek mijn middelvinger naar zijn rug op wanneer hij aan zijn bureau gaat zitten, maar vervolgens maak ik mijn weg naar buiten.

Getting Secrets Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu