7. BÖLÜM

13 15 26
                                    

Bellya geldi ve bize adamın bütün dediklerini başından geçen olayları anlattı. Bizde bu olay üzerine en erken sürede eve dönme kararı aldık ve şuan uzaktaydık.

"Pist Ale!" Elis bana fısıldayarak seslenince iki koltuk arasından arkaya baktım. "Noldu?" Tam konuşacakken birden acı çekiyormuş gibi yüzünü buruşturdu. Endişelenip hemen ne olduğunu sordum ve " Yok bişey uçağa bindiğimden beri sürekli oluyor, bunu diycektim zaten sende ağrı kesici varsa versene" tamam anlamında kafamı salladım ve çantamdan 3-4 çeşit ilaç ve bir kaç kremin olduğu küçük çantayı ona uzattım. Teşekkür manasında öpücük atıp küçük çantayı aldı ve bende önüme döndüm. 5 dakika sonra uçak inişe geçti ve bende bizimkileri uyandırdım. Hep birlikte eve dönerken Elis'e döndüm "içtin mi ilacı?" "Yok daha içemedim be. İlaç içmeye bile fırsat olmadı" sistemle konuşup yalancı gözyaşları sildi. "Su var vereyim mi?" Bellya konuşunca Elis kafasını salladı ve "olur valla, bir an önce içeyim" Bellya çantasını kurcaladı ve " Eli senin ben şansına sıçayım" ben ve Elen abla gülerken Elis yol boyu zaten hayatı boyunca şansı olmadığını falan söyleyip Küçük Emrah mooduna girdi.

"AAAA CİVCİVV! KAÇMA KAÇMA GEL VİYUU" Elis'in aşağıdan gelen sesini duydum ve kaşlarım çatıldı. Bizim evde civcivin ne işi var!? "KOCİŞİM DE KAÇTI YİNE EVDE KALDIM!!" Allah'ım ya kulaklarım bozuk yada Elis? İnşallah Elis bozuktur canım kulaklarım. Aşağıdan gelen bir kaç sesle daha aşağı indim. Bellya çoktan inmiş olmayan civcivleri saymaya çalışan ve salonun ortasında yüz üstü elleri kolları açık Elis'le kafa bulup videosunu çekiyodu. Bende yanlarını gittim ve Bellya'yı dinlemeye başladım.

"Elis enişte var mı enişte?" Elis salak salak sırıtıp "varyaaaa işte Meliş İlenin sevgilisi." Sonra kendi kendine gülmeye başladı " İlen diye isim mi olur ya? İnsan Eylem koyar Elen koyar ama İlen ne yaa!?" Bunları söylerken düşünür gibi yaptı ve bı anda koltuğun altına odaklandı " Tinky Winki! Hemen dipsy'nin yanına bak Laa-Laa ve Po hiç sizin gibi mi kardeş kardeş oynuyorlar. Calliou yeme Pepee'yi ne kadar ayıp!" Kaşlarını çattıp olmayan şeylere kızmaya başladı " Lan fantezi dünyana başlatma! O nasıl bir şeydir lan. Niye birbirini yiyo çizgi film karakterleri?" Elis gözlerini kıstı ve " tck tck ne cahil köpeksin sen? Onlar benim civcivlerimin adı" dedi ve kafasını halıya koyup ' Oğuzhan Koç - Yüzük ' şarkısını söylemeye başladı. O sırada odaya Elen  mutfağın salona bakan tezgahında bize dönüp " bu salak ağrı kesici diye 4 tane uyku ilacı içmiş ben ambulansı arıyorum" " Aramayak civcivleriyle gebersin enayi" dedi ve haince sırıttı.

(Evet bu olay gerçekten esinlenildi KDNXOSJDOSSUDH)

***
O gece sabaha kadar hastanede kaldık. Elis'in migdesi yıkandı ve kan testi yapıldı ihtimallere karşı. Şimdi ise kendimizi koltuklara atıp Elis'le dalga geçiyorduk. Bellya olayı başından sonuna kadar videoya çekmişti bizde onları izleyip kahkaha atıyorduk.

Elen odasından çıktı ve yanımıza gelirken merdivenlerde konuşmaya başladı. "Kızlar ya bizim Melih'le aramız baya açıldı ya" Elen sonunda yanımıza ulaşmış kendini koltuğa atmıştı. " Aman dert ettiğin şeye bak! Zaten bırak onu gel beni al diyorum dinlemiyorsun ki!" Ona tripli bir şekilde konuşup kollarımı önümde birleştirdim " Of bu sefer ciddi salak" dedi ve yastığı fırlattı. Fırlattığı yastığı yakalayıp kucağıma koydum.
"Ya bak işine kardeşim. Sizin ciddi ayrılıyoruz bir daha konuşmuyoruz dediğiniz ayrılıklar bile bir gün sürüyor. Sonra çocuk elinde koca ayı, çiçek, çikolata, bir sürü hediyeyle kapıya geliyor hoopp Elen kalp Meliş"

"Yok cidden oğlum. Bak şimdi, biz Ankara'ya gittiğimizde biz bunla çok konuşamıyoruz bizimkiler bilsede, fırsat olmuyo çünkü. Ama normalde hiç dert etmez hatta her seferinde gelir oda bı iki gün Ankara'da durur konağa davet ederdik bizimkilerle konuşurdu. Ama bu sefer ne geldi ne aradı ne sordu. Arada bir yazıyordu ve ben aramazsam konuşmuyorduk, buraya geldik 2. Gün hala gelmedi" dedikleri üzerine olayın ciddiyetini kavradık. Çünkü Melih ve Elen abla birbirlerini 3 gün görmesin 4. gün kafayı yerlerdi. "Hiç tartıştınız mı? Ondan mı böyle acaba?" Dedi Bellya. Destekler biçimde kafamı salladım ve dinlemeye başladım " ya bu bir kaç fotoğrafımı silmemi ve açık giyinmememi söyledi. Beni biliyorsunuz asla taviz vermem. Kocam da olsa sevgilimde olsa karışamaz. Bu yüzden tartıştık en son" tek kaşımı kaldırıp indirdim ve söze girdim "E biz bile bu konuya alıştık siz hala yerinde mi sayıyorsunuz?" Sistemle oflayıp arkasına yaslandı "inat ediyor işte mal!"

***

Melih'le Elen arasındaki tartışmada sizce kim haklı?

Oy ve yorum desteklerini bekliyoruz ;**

BÖLÜM YAZARI : FATMA C. A. mexfa46

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin