Unicode Ver:
"သားပြောစရာရှိတယ် ဦးနဲ့အန်တီ" လို့ jkတစ်ယောက် ထယ်ထယ်ရဲ့လက်ကလေးကို ကိုင်ရင်းပြောလိုက်သည်။
"ပြောသားလေး သားလေးကဘာပြောမလို့လဲ"
"သားလေ အိမ်မှာနေလို့ ထယ်ပိစိ ကိုသတိရရင်ဖုန်းပြောချင်လို့ သူ့မှာဖုန်းမရှိဘူးဆိုတာနဲ့
အန်တီ့ဖုန်းနံပါတ်လို့ပါ တစ်မျိုးမထင်ပါနဲ့ဦးရေ သားက ထယ်ပေါက်နဲ့ပဲပြောမှာနော်""ဟားဟား ကလေးကစကားတယ်တတ်သကို ဒါနဲ့နေပါအုံး ထယ်လေးကို ဘာလို့ ထယ်ပိစိ ထယ်ပေါက်လို့ ခေါ်တာလဲ စုံနေရောကွယ် နာမည်တွေက"
"သားသဘောကျလို့ပါ ထယ်ပေါက်ကချစ်စရာလေးလေ ဒါမဲ့နော် သားခေါ်တာကို ဘယ်သူမှ လိုက်မခေါ်ရဘူး သားတစ်ယောက်တည်းခေါ်ဖို့ အန်တီသားကိုဖုန်းနံပါတ်ပေးအုံးလေ"
"အေးသားလေး ***..."
"ကိုကိုယုန် သားသားလက်ပိစိလေးကိုဖိညှစ်ထားတာ နည်းနည်းနာလာသလိုပဲ"
"ဟာ အရမ်းနာသွားလား ကိုကိုတောင်းပန်ပါတယ် ထယ်ပေါက် ပြစမ်း ဟာနီသွားပြီ အုံဖွလုပ်ပေးမယ်နော်"
"အမလေး ဒီကလေးတွေကြည့်ပါအုံး အဖြစ်သည်းနေကြတာ"
"သည်းမှာပေါ့ မေမေရဲ့ ထယ်ပေါက်ကသားအပိုင် ချစ်လည်းသားပဲ ဂရုစိုက်လည်းသားပဲ အယ် မုန်းရင်တော့သားမဟုတ်ဘူး ဘာလို့ဆိုသားကတစ်သက်လုံးချစ်မှာလေ"
"ဟားဟား အော် ဒါနဲ့ ဟျောင့် နောက်ထပ်မင်းတို့ ဧည့်သည် တစ်ယောက်နဲ့ မိတ်ဆက်ပေးစရာရှိတယ်ဆို" ထယ်လေးရဲ့ဖေဖေကဆိုသည်။
"အေး ဟုတ်တယ် ငါတို့လည်းမင်းအိမ်ကိုလာတော့ သူတို့လည်းဒီပဲခေါ်လိုက်တာ ဟောဟိုမှာ လာပြီ ကဲမှတ်ထားနော် ဒါငါ့ရဲ့စီးပွားဖက် Lee Wobin ဒါလေးကသူ့သမီး Lee Sobin တဲ့ ကဲသမီးလေး ဟိုမှာ သားတို့နှစ်ယောက်နဲ့သွားဆော့နော်"
ကလေးသုံးယောက်ထွက်သွားကြတော့ Lee Wobinကစကားစသည်။
"ဟျောင့် မင်းတို့အရမ်းအဆင်ပြေလာတယ်နော်" လို့ Jkရဲ့အဖေ Jeon Yoongi ကိုပြောလိုက်သည်။
(AN-fic အရမျိုးရိုးလွှဲထားပါတယ်)
ထိုစကားကိုကြားတော့ ထယ်ရဲ့အဖေ Kim Namjoonက.."တို့ကခုမှ အဆင်ပြေတာ မဟုတ်ပါဘူး Wobinရယ် ဘိုးဘွားစဉ်ဆက်ပါကွ အော်ဒါနဲ့ငါကြားတာက မင်းတို့လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်နှစ်က ထီဆုကြီးပေါက်တယ်ဆိုပဲကွ"
YOU ARE READING
𝘚.𝘰.𝘧.𝘵(Completed)
Fanfictionအက်ရာတွေများနေတဲ့နှလုံးသားတစ်စုံကိုစိတ်လိုလက်ရနွေးထွေးမှုပေးပါရစေ... Taekook(Unicode+Zawgi) Start date-27.10.2021 End date-4.12.2021