Sylva došla ke svým dveřím.
Po celou dobu co šla nikoho nepotkala a to dokonce ani stráže, což brala jako úspěch.
Otevřela dveře, vešla a ihned je zavřela.
Podívala se do krbu, nechala zmizet dřevěné uhlíky, dala tam nové dřevo a zapálila ho.
Položila knihu ke kruhovité posteli, zatáhla závěsy a ulehla do svojí měkké postele.
Zítra bude zajímavý den. Pomyslela si ještě než usnula.Po dlouhé době neměla Sylva žádný sen a spala poklidně po celou noc.
Užívala si to a to nejen z tohoto důvodu, ale taky z toho, že ještě nemusí vstávat.
Sylva si povzdechla a otevřela oči.
Posadila se a podívala se z okna, ještě nevyšlo ani slunce.
V tu chvíli Sylvě došlo, co je za den.
Je Soudný den, den který rozhodne o osudu Jolteonského klanu.
Budu tomu říkat Soudný den a je mi jedno, jestli si někdo myslí, že si vymýšlím názvy, ano, přesně to dělám!
Ale všechno potřebuje svůj název.
Sylva se postavila a protáhla se.
Úkosem se podívala na červenou knihu.
Najednou uslyšela zaťukání na dveře a Sylva šla otevřít.
Nepřekvapilo ji, když uviděla Alectru.
,,Ahoj Sylvo." Řekla vzrušeně a zavřela za sebou dveře hned, jak ji Sylva pustila dovnitř.
,,Přinesla jsem nějakou výbavičku." Usmála se a pustila balík látky, který se vznášel za ní.
Sylva trpělivě čekala mezitím co Alectra rozbalovala balík látky.
Sylva zjistila že ta látka je ve skutečnosti plášť s kápí.
Alectra ji hodila plášť a Sylva ho bez problémů chytila.
Podívala se na něj zblízka a uvědomila si, že je z oranžové, šedé, černé a zelené barvy.
Dole na plášti, tam kde končil, tancovaly rudooranžové plameny jako spodní vzor.
Vzor se táhl až ke kapuci kde končil.
Zbylé barvy byly rozmazané a udělané jako pozadí.
,,Ten je nádherný." Vydechla Sylva a Alectra se pyšně zasmála.
,,Dělala jsem ho sama a teď mě nanapínej a obleč si ho." Řekla a Sylva tak udělala.
Překvapilo ji jak dobře Alectra trefila její velikost.
Přehodila si plášť přes ramena a zapla si ho u krku na obsidiánový knoflík.
Upravila si kápi a usmála se. Plášť byl dlouhý tak, aby nebyl příliš krátký a zároveň aby ho Sylva netahala po zemi.
,,Tak co, jak vypadám?" Zeptala se Sylva.
Alectra vydechla v úžasu a přikývla.
,,Je to ještě lepší než jsem si myslela." Řekla a podala jí zlaté krytky na drápy, které používala královna Valkýra.
,,Já vím, ale oni vlastně k něčemu jsou. Tyhle v sobě mají schované tajné ostří, které se vysune vždy, když jenom máchneš tlapou." Řekla a podala jí šest krytek.
Sylva si je dala na sebe a cítila na drápech chladný kov.
Odstoupila od Alectry a švihla tlapou s tím, že se zazvoněním se ostří vysunulo z krytek.
,,Páni," Vydechla Sylva. Alectra přikývla a podala jí dvě lahvičky.
Jedna byla malá a obsahovala tmavě modrou tekutinu a druhá větší s fialovorůžovou tekutinou.
,,Dej si je sem." Řekla Alectra a ukázala na pravou stranu pláštěnky.
Sylva ji odhrnula a zjistila, že se tam vyjímá pouzdro na dvě lahvičky.
Dala je tam a pohledem se zeptala na co to je.
,,Ta malá tmavě modrá je jed, který ti rozpustí kůži a ta druhá je s velice hořlavou látkou."
Sylva přikývla a otočila se kolem dokola.
,,Úžasné." Poznamenala bez špetky ironie v hlase Alectra a oblékla si stejný plášť a krytky na drápy.
Dala si ovšem rozdílné lahvičky do pouzdra a když se Sylva zeptala co v nich je, Alectra odpověděla, že to má pouze jinou barvu, ale jinak to je jedno a to samé.
,,A ještě něco." Řekla Alectra a vytáhla z kapsy pláště něco kruhovitého.
Byl to kompas, který ukazoval na ni.
Kompas byl na řetízku, proto ho Alectra přetáhla Sylvě přes hlavu.
Sylvu překvapilo, že kompas nebyl těžký, byl perfektně vyvážený.
Sylva zvedla dráp ke svému krku, vzala kompas do tlapky a podívala se na něj.
Měl červenošedou střelku a ta červená část ukazovala na Alectru.
Byly zde napsané světové strany ve zkratkách.
Sylva spustila tlapku a vrhla se na Alectru.
Prudce ji obejmula a usmála se.
,,Děkuju!" Vyhrkla a odtáhla se.
Alectra se usmála.
,,Jsem ráda, že se ti líbí.
Takhle se nikdy neztratíš a tam kam půjdu tak tam bude kompas ukazovat." Řekla Alectra a Sylva vděčně přikývla.
Alectra se zasmála a vykouzlila malý plamínek ohně.
,,Pojďme si vydobít svět ohněm."
ČTEŠ
Spáry Eevee ✓
FantasíaJsi rytíř? Královna, voják, nebo zrádce?... Na tom stejně nezáleží, do té doby dokud máš čím zaplatit. Ve světě války Valkýrie vypukne válka, která trvá již desítky let. Přítel se dokáže obrátit proti druhovi v jednom nádechu, v jednom osamělém bouc...