1.

1.5K 32 5
                                    

Dneska jdu s mýma dvouma kamarádkama na koncert nika a yza. Ty dva nemám ráda. Fakt vůbec. Jdu tam z donucení protože by se prej naštvali. Samozřejmě že to vždycky myslí jen srandy ale stejně. Jo vlastně vy o mně nic nevíte že jo. No tak jmenuju se Adéla Martincová. Je mi 24 a jsem single. Po dlouholetým vztahu. Ale to už je jedno. A já se jdu chystat.

,,Ahoj Adélko" Řekli holky. ,,No nazdar" pozdravila jsem je. A mohli jsme jít.

Jsme v klubu a holky jsou někde v první řadě a já sedím u baru. Nechápu proč z toho holky dělaj takový drama když je tam tepr hraje nějakej před skokan. Nebo jak se jim říká. No nic objednám si dalšího panáka vodky.

Po nějakých deseti minutách kdy už mám v sobě deset panáků tak na mě někdo promluvil. ,,Je tady místo?" ,,Jo je." Řekla jsem a podívala jsem se mu do tváře. Aha. ,,No tak ale pro tebe ne." V pálila jsem mu do obličeje. ,,Ale prosím tě, tak proč si na mím koncertě?" Sedl si vedle mě. ,,Jsem tady z donucení." Řekla jsem a objednala si dalšího panáka. ,,Podejte dva" řekl a začal zase něco mlít. Neposlouchala jsem ho. ,,A dáš mi tvůj instagram?" Co si myslí? ,,Ne nedám" ,,ale notaak budu tě otravovat do tý doby do kud mi ho nedáš." Řekl. Já mu začala diktovat můj instagram. ,,Tak pá." Zvedl se o odešel. Hned za pět minut přišel na pódium a začal rappovat.

Fajn musím říct že nějaký ty tracky dávají smysl. Je to o jeho velmi špatném životě. Nebo spíš dobrém. No nic doufám že už to skončí. Radči si dám dalšího panáka.

Přišel ke mně nějaký týpek a řekl. ,,Jak To že jsi tady sama krásko." ,,Odprejskni" řekla jsem. Přiletěla mi facka. Tak to ne. Zvedla jsem se a kopla ho mezi nohy. ,,Nemáš mě srát." Řekla jsem. A sedla si zpátky na židli. Po asi dvouch minutách mě něco otočilo na tý barový židli a dostala jsem pěstí. Začal se mi mlžit svět. Poslední jsem slyšela křik a cítila něčí paže jak mě od naší k sirénám..

Můj playboy tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat