7.

638 17 4
                                    

Pohled Báry
Ta kačena je fakt kunda. Ach bože mě z ní jebne. No to nevadí. No i když. Ale furt ji mám ráda.

Jsou asi čtyři odpoledne a Dominik asi před pěti minuta přišel že se nudí. Takže teď se převlíkám a půjdeme na procházku.

Procházíme se nočnímu Pardubicemi. Nebo takhle ona ještě není noc jo ale už je brzo tma. A rozhodli jsme se že zajdeme do studia. Protože je mi zima. A je to blíž než náš byt, teda Dominikův byt.

Jsme před dveřmi do studia. Docela se bojím aby tam nebyli všichni. Dneska nemám náladu na lidi.

Otevírám dveře a neslyším žádný hluk. No teda až na vzdychy kteří se ozývají z pokoje jednoho kluků. No tak Jakub to bejt nemůžu ten je nemocnej. Dominik taky ne ten je tu semnou. Ostatní tady nemají jakoby pokoj. A poslední kdo ten pokoj tady má je Tomášek. Koukla jsem na Dominika ten zadržoval smích. Při pohledu na něj jsem chytla záchvat smíchu. On taky tak jsme rychle zabouchly dveře a šli na byt.

Jo a teď mi dochází co nám před pěti hodinama psala. Takže počkat jsou spolu nebooo? No takže tak za dvě hodiny ji napíšu. Radči dýl abych je nerušila. No jakože je teprve sedm.

Tak udělejme si schrnutí za takovej poslední měsíc. No takže byla jsem na koncertě na 2 interpretů který jsem neměla ráda. Vzbudila jsem se v nemocnici kde za mnou přišel jeden z nich. Teď jsem u něj na bytě. Kačka se stihla začít bavit s Tomáškem. Vyspala se s nějaký tím týpkem. A teď je nejspíš s Tomáškem. Mám v tom kaši. No a Vlasta ta je s Matějem nic víc nevím. A víte co? Kašlu na to jdu spát a kačce napíšu ráno. Doubrouu

Můj playboy tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat