20.

337 14 33
                                    

O PŮL ROKU DÝL

Poslední týden mi je strašně špatně. Zvracím a tak dál.. Nevím co mi je zase. Jinak mohla bych vám říct co se stalo za toho půl roku. No takže nic zvláštního se nestalo. S Dominikem nám to klape, Kačence a Tomáškovi taky a Vlastě a Matějovi taky. S holkama se taky normálně bavíme. Teda na to bych zapomněla Kačka je v šestém měsíci. Miluju. A teď když o tom mluvím tak mi to nějak dochází..

______________________________________

Kačenka<3

K: Ahoj copak se děje?

A: Kaceno na nic nečekej, přivez mi teď hned těhotenskej test..

K: Počkat ty si myslíš že jsi těhotná?

A: Asi jo, ale to je teď jedno přivez mi ten test hlavně..

K: Jo jasně už jedu

A: Děkuju, ahoj

K: Zatím pá
______________________________________

To je v prdeli. No já teď můžu být jedině ráda že je Dominik ve studiu. Ani jsem se s ním nebavila o dětech. 

*Zvonek
,,Ahoj Kači dej mi to, já jdu teď hned.." ,,No čau." ,,Nene ty pojď semnou, nebo ne víš co zavolej Vlastě ať okamžitě přijede." ,,Vlasta už je na cestě do Prahy." Řekla kačka. ,,Kurva to je jedno, zavolej ji že jsem těhotná asi." Řekla jsem a rozešla jsem se na záchod.

Vlasta byla jenom kousek takže dobrý do deseti minut tady byla a já se mohla kouknout na výsledek.
______________________________________

Takže kámoši moji. Blížíme se ke konci. Ano já vím tahle kapitola je zase a opět krátká. Ale tady to prostě jsem musela ustřihnout. I když je asi jasný jak to dopadne.

Můj playboy tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat