10.

540 16 11
                                    

Ráno mě probudí Dominikův zvonicí telefon. ,,Já toho Jakuba zabiju." Vykřikl nasranej Dominik které ho to zřejmě také vzbudilo. ,,Co chceš do piči?" ,,Ne" ,,No" ,,Ano teď jsi mě vzbudil" ,,Fajn přijdeme ale až odpoledne" ,,Nazdar ty mrdko" tento velmi dlouhý rozhovor trval asi 2minuty. ,,Dobre ráno" řekla jsem ,,Ježíš tebe to taky vzbudilo. Já ho zabiju fakt jo. Volat mi takhle brzo." ,,No jo, co si dáš k snídani?" ,,Něco dobrýho." ,,A to je?" ,,Něco sladkýhoo" řekl a já byla na cestě do kuchyně.

Udělala jsem lívance. Náhodou se mi povedly. Což se moc často nestává co si budeme. ,,Mňam to je dobrý" řekl Dominik jako malý kluk o Vánocích.
Takže mu asi fakt chutná.

Je odpoledne a my se chytáme do studia. Dominik je strašně nadšenej že tam musí. Psala jsem kačce jestli tam bude. A bude. Ona tam tráví asi dvacet čtyři hodin denně. ,,Mužem?" ,,Jes pes" řekla jsem a my mohli vyrazit. Sedli jsme do auta a vyjeli směr studio. Není to daleko ale to nevadí. Natož že je říjen tak je pěkná zima. ,,Hele a jak to máš ty a vztahy" zeptal se Dominik. ,,No tak jakože já a vztahy. Téma o kterém se ráda ale i nerada bavím. Myslím že bych nestila ti to všechno říct. Takže ti řeknu až přijdeme domů. Dobře?" ,,Dobře" řekl a zaparkoval. Jdeme do vnitř jsou tu všichni kromě Jakuba. ,,To si ze mě děláte prdel ne? On mě v osm ráno probudí abych sem přišel se mnou musí něco řešit a není tady? Já ho zabiju." Začal se rozčilovat  Dominik. ,,Dominikuu" řekla jsem a začala se snažit ho uklidnit. ,,Klid on přijde" řekl Tomášek. ,,Já jsem v klidu." Řekl Dominik a posadil se zpátky na gauč.

Jsme tady dvě hodiny už přišel Jakub a začali to řešit. Bude to tak na hodinu ještě. ,,Nejdeme se projít?" Zeptala jsem se Kačky. ,,Jo mužem. Jinak tu s nima chcípneme." Řekla a zvedla se. Obě jsme se zasmáli.

,,No a já mu pak řekla že mu to řeknu doma." Řekla jsem. ,,A proč se ptal na tvoje vztahy?" ,,No to pravé nevím." ,,Holka tak ten tě chce." Řekla. ,,No to si nemyslím." Řekla jsem ale po pravdě mi nasadila brouka do hlavy. Chci ho já? Vyšlo by nám to? Samé otázky ale žádné odpovědi.

______________________________________

Omlouvám se za moji aktivitu. Nemám čas ani náladu psát.. neboli povinnosti.

Můj playboy tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat