Bolí mě hlava. To je strašný. Začala jsem otevírat oči a rozhlížet se. Kde to jsem? Pootočila jsem hlavu a tam jsem viděla nějaký stroje. Měla jsem zavedlou kapačku do ruku. Jediný stroj který jsem poznala. Otočila jsem hlavu na druhou stranu a začali se otevírat dveře. Stál tam Dominik s kačkou a Vlastou. V ruce měli kafe. ,,Jsi vzhůru!" Řekla kačka. A přišla mě obejmout. ,,Jak dlouho jsem tady? ,,Skoro tři týdny" Řekl Nik. ,,A ty tady děláš co?" Zeptala jsem se docela hnusně. ,,Myslím že by jsi měla být vděčná zachránil jsem ti život." Řekl. ,,Jo kvůly tobě zastavil celou show ne že by mi to vadilo nebo něco ale měla by jsi mu být fakt vděčná." Řekla Vlasta. ,,Dobře tak děkuju" řekla jsem a přes bolest jsem se usmála.
Super takže jsem se po třech týdnech probudila v nemocnici. Zjistila jsem že mi slavný rapper zachránil život. A taky šťastná zpráva Vlasta se dala do hromady s Matějem. Neboli s Bulharem. A kačka ta se vídá s Tokáčem. Přeju jim to. Moc.
Další den
Dneska přijde prý jen Nik. Vlasta jede za Matějem a Kačka jde do práce. Ale tak nevadí. Zjistila jsem taky že se s Dominikem dá normálně bavit. Ze nemluví jen o penězích a taky že je to docela fajn člověk.,,Ahoj Adél" řekl Dominik. ,,Ahoj" řekla jsem a Dominik mě přišel obejmout. ,,Přinesl jsem ti telefon aby jsi se nenudila. Samozřejmě když tu jsem já tak se nudit nebudeš." Řekl dost sebejistě. ,,No jo prosím tě." Zasmáli jsem se a povídali si než skončily návštěvnický hodiny. Pak za mnou přišla nějaká sestřička a ptala se mě jak se sním mužů bavit když je to feťák. Měla jsem co dělat abych ji nenatáhla ale tak co se dá dělat že jo. Důchodci jsou všichni stejný. Ale jinak je tady hrozně milý personál.