18.

494 17 7
                                    

Takže dneska je štědrý den. A zároveň Vlasty narozeniny.

,,Dominiku?" ,,Ano?" ,,Takže po obědě půjdeme do studia tam oslavíme Vlasty narozeniny. Přijede i Matěj. Pak se navečeříme a rozbalíme dárky pak tam budeme chvíly a pak hurá domů koukat na pohádky. Bereš?" Vychrlila jsme na něho můj plán dne. ,,No a zbyde mi něco jinýho?" Zeptal se a začal se smát. ,,To není vůbec vtipný jako."

Jakoby včera jsem zapomněla říct že jsem dělala zelňačku prý je to sváteční oběd či co. No a taky že je prý lepší když je dýl hotová pak se jen ohřeje. Což jdu teď udělat. Ani jsem neříkala že jsem pekla cukroví. To by pak neměl Dominik s Hasanem jíst. A to nechceme. Nechceme hladový ho Hasana. Dělala jsem perníčky, linecký vanilkový rohlíčky a pudinkový jo a taky vosí hnízda neboli včelí úly vyberte si.

Jdeme jíst. Ty Pico a ona se mi docela povedla. Co si budem. ,,No tyvole ta je dobrá." Řekl a zasmál se Dominik. Miluju jeho smích. Chovám se jak zamilovaná puberťačka. ,,Děkuji"

Jsme po obědě a chystáme se do studia. Vezmu si tepláky a top. Udělám si lehkej make-up a mrdám na to.
Dominik přišel do ložnice. ,,Tobě to sluší" ,,To furt." Řekla jsem a zasmál a jsem ,,Teda děkuju jsem chtěla říct." ,,Ano ano jsi krásná pořád." Řekl a za pas si mě přitáhl k sobě.  Je to hodně vtipní. Protože jsem mu po boky jakoby. Musel se trochu ohnout. ,,Víš že tě miluju?" Řekl. ,,No to nevím teda, ale já tě miluju určitě." ,,No já tebe taky. Jsem do tebe blázen." Hochu taky nevěřím tomu že to říká právě Nik tento kterej ještě před půl rokem prcal s kým mohl. A teď je mi tady věrnej. Teda doufám.

,,Nechci to kazit ale měli bychom vyrazit." Řekl. ,,Jo to by jsme měli." Řekla jsem a zasmála se. ,,Tak jdeme." Řekl Dominik na cestě se obout. Vezmu si asi vansky obyčejný. Jo mrdám na to.

Jsme ve studiu. Jakoby museli jsme přijít dřív. Chystáme Vlastě oslavu. Vlastně Vlasta je teď s Pepou u něho nevím co dělaj jo, ale je tady i Matěj. Takže tak.

Volal Pepa že už jdou a že tu budou do deseti minut. Jsem docela nervózní. Jsem nervózní pořád. Postavily jsme se před vchod do streamovací místnosti. Idk jak jinak to popsat obývák jedině. No slyšíme vchodový dveře. Vidíme Vlastu a začínáme zpívat. To bylo taky hodně vtipný. Matěj byl ve předu a držel dort s tou prskavkou nebo co to je. Ostatní fotili a  točila a taky zpívali. Dali jsme Vlastě dárky k narozeninám.

Pak jsme kecali a čekali na první hvězdu. Když se objevila šly jsme večeřet. Večeři jsme dělali s holkama i od ostatních kluků. Málo toho nebylo.

Na večeřeli jsme se a šly dát dárky pod stromeček těch taky málo nebylo. Tak bylo nás tam asi dvacet. Každý jsme měli od každýho minimálně jeden dárek. A já se musím pochlubit že jsem dostala jak má Dominik tu hvězdu na krku. Tak mi ji nechala vyrobit taky až na to že je o trochu menší. Skoro jsem se rozbrečela.

Jako popíjeli jsme tam trochu u toho. Teda Dominik ne. Protože za chvíly pojedeme domů. Chudák docela. Tak doma si pak dáme.

Je asi deset a mi pojedeme. No tak už moc pohádek nestihneme. ,,Tak paaa" řekla jsem všem. ,,Čau vy mrdky." Řekl Dominik a vydali jsme se na cestu k autu. Šla jsem před ním musím vždycky on mě pak dožene strašně rychle. Mě bude muset nosit na zádech asi. No nic.

Jsme doma řekli jsme si že si pustíme něco na netflixu. Přinesla jsem cukroví a víno se skleničkama. Takže tak. Myslím že stejně usnu za chvíly.

______________________________________

Cusiiik já se vám chci omluvit že jsem tu kapitolu vydala o šest dní dýl. Ale to nevadí. Je delší než jsem si myslela. A zítra se mi snad taky povede napsat a vydat kapitolu. Děkujeme naschledanou  <3

Můj playboy tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat