Čekal tam na mě Dominik který myje nádobí. Víte jak vtipný pohled to byl? Fakt dobrej pohled. Neříkám že to neumí nebo tak ale Dominik který myje nádobí. Umíte si to představit? Já do teď ne. ,,No tak už nemám co mýt no." ,,No to teda nemáš no. Víš proč jsme to udělal? Aby jsi to nemusela mejt přece" Zeptal se ale vlastně si odpověděl hned sám. ,,Jo jasně, no ale já nejsem úplně neschopná víš jak." ,,No ale nemáš nic dělat, takže padej do postele." ,,Už jdu tati" řekla jsme a protočila očima otočila se k odchodu. ,,Tati jo?" Řekl vypl vodu a přišel ke mně. ,,Jo tati protože se o mě tak staráš. Takže já si jdu lehnout. Papa." Řekla jsem a odešla jsem. ,,Hej jako." Křikl za mnou.
Dneska se nic zajímavého nestalo. Jen to ráno. A Dominik odešel do studia. Takže jsem tady sama.
Pohled Kačky
Dneska jsme se rozhodli s mojí kamarádkou ještě ze střední že půjdeme do klubu. Takže se teď připravujeme. Ale jako šla bych spíš s Áďou nebo Vlastou ale Adél nemůže a Vlasta je v Praze. Takže velký špatný.No ale asi vás zajímá jak to mám s Tomáškem. Momentálně jsem zpátky v Hradci a ne u něho nějak jsme se neschodly. Ale myslím že to bude v pohodě. Nic vážného. No nic já můžu vyrazit.
Už jsem asi dvě hodiny v klubu a já skončila sama u baru. Doufám že se mi nestane to samí jako Adél. No nic. Budu doufat že ne.
Po pěti minutách přišel nějaký týpek a sedl si vedle mě. ,,Čau kočko jak se jmenuješ?" ,,Kačka ty?" Zeptala jsem se zpátky. Je docela hezkej. To zítra napíšu holkám počkej. ,,Dominik, těší mě." Řekl a podal mi ruku. ,,Taky, taky" kamo on je fakt hot.
Nějak se to zvrhlo a teď jsme u mě na bytě.
Takže myslím že víme jak to dopadlo no.
Je ráno a právě jsem se vzbudila. Moc si že včera nepamatuju. Ale Dominik leží furt vedle mě a dívá se na mě. Ok čekala jsem že zmizí. Ale je tady. ,,Dobré ráno." Řekla jsem. ,,Dobré." Řekl a já si ho teď pořádně prohlídka na světle. Fajn tak je ještě víc hot než byl před tím. Zvedla jsem se z postele a začala hledat tričko a aspoň kalhotky. Tričko bylo hned vedle. Takže dobrý.
Jsem v koupelně a až teď mi došlo co jsem udělala. Mám docela výčitky z toho že jsem podvedla Tomáška. I když s ním nejsem. Mám takový blbí pocit. Vyčistím si zuby a účesu se. Jdu do kuchyně kde začnu dělat míchaný vajíčka.
Dominik odešel a já jdu psát holkám. Docela to nezvládám.
______________________________________
Tři kundy
Já: neuveříte co se mi včera stalo.Vlasta: co zase?
Adél: To to by mě taky zajímalo
Já: je to důležitý strašně
Vlasta: mluv
Já: změnilo mi to život úplně
Adél: mluv nebo tě i přes bolest mího břicha přijedu a pohřbim za živa
Vlasta: Ty ten život už máš naruby ne?
Já: No prostě včera jsme byly v baru se starou spolužačkou a tam byl jeden hrozně hezkej kluk. Nějak se to zvrhlo a objevil se u mě na bytě. A trochu jsme se spolu vyspali. Mám na něho kontakt všechno ale mám pocit že cítím něco k Tomáškovi. Takže z toho mám deprese.
Vlasta: Ty jsi kunda prostě. No tak se musíš rozhodnout.
Adél: Ty jsi píča no jo no co se dá dělat no.
Já: Spíš Tomášek.
______________________________________Neřešme název naší skupiny. Jmenuje se to tak od našich třinácti. Vím že se bavíme jak nějaký třináctky ale to už jsme mi no. Co se dá dělat. Ale jsem z toho hodně v depresi.