17.

476 15 11
                                    

Je 20.12. a momentálně jsme se s holkama rozhodli že půjdeme dokoupit dárky. Pro holky a pár kluků už dárky mám. Ale ještě mi něco chybí. A taky jsme se domluvily ze Vánoce budeme trávit všichni spolu ve studiu. A to pak i Silvestr. Nestěžuju si.

Jsme v Kfc. A víte koho vidím. Dominik to není. Je to taková jeho ex. Paní Tereza. A víte kam jde? Ano samozřejmě že za náma. ,,Jé ahoj holky." Řekla. Nesnáším její hlas. ,,To nám tady chybělo." Řekla Kačka. ,,Aaale co jsem vám udělala?" Zeptala se. ,,No, tak třeba že jsi ex mého kluka." Řekla jsem. ,,No a mně třeba to že jsi se táhla s Tomáškem, to si už nepamatuješ?" Řekla Kačka. ,,No mně si nic neudělala. Ale pokud s tebou mají problém ony, tak já taky." Řekla Vlasta. ,,No jo aby jste se neposraly." Řekla. ,,No tak se měj hezky, papa." Řekla jsem arogantně. ,,Tak pa no, jo ale vlastně abych nezapomněla." Přišla ke mně a dala mi facku. ,,To máš za to že jsi mi ukradla Dominika." ,,Tak a dost." Řekla jsem a zvedla se ze židle. ,,Adél, klid, sedni si. A ty už běž do prdele." Paní Tereza se otočila a odešla.

Sehnala jsem všechno, a bylo to i fajn. Až na Terezu. Dobrý řešit to nebudu, Dominikovi to říkat taky nebudu. Mrdám na to.

,,Ahoj zlato." Řekl Dominik když přišel domů ze studia. ,,Ahojkyy, jak ses měl?"  Zeptala jsem se. ,,Jo šlo to, co ty, sehnaly jste všechno?" ,,Taky dobrý a měla bych mi všechno." Řekla jsem a šla Dominikovi dát pusu. ,,To je dost." Řekl a začal se smát. ,,No jo kdyby sis pro ni přišel někdy ty." Řekla jsem, a usmála se. ,,Nejdeme si lehnout?" Zeptal se. ,,Jo mužem." Řekla jsem a vydala se na cestu do ložnice. A do už naší postele. Pustily jsme si nějaký film, a při tom jsem ušla Dominikovi na hrudi.

Dneska je 21.12. rozhodla jsem se vám popsat všechny dny až do štědrého dne. Takže velmi nice. Dneska budeme s Dominikem doma spolu. Uděláme si pohádkový den. Protože což pak i 23. protože prostě nebude sami na Štědrý den. Ale jako měla jsem vánoční náladu v listopadu. Teď ji už nemám. Nechápu. No to je jedno. Vstala jsem z postele. Šla si vyčistit zuby. Dominik ještě spí. Ale jdu nám udělat kafe, takže už dlouho spát nebude. No a taky mám v plánu být celej den ve vánočním pyžamu. To jsem si koupila včera. Takže velmi dobré. No nic voda se do vařila, a já zalyla kafe, nalila jsem tam mlíko a mohla to odnést do ložnice. Dominik už nespinká. Je na mobilu. ,,Dobré ráno" ,,No moc ne." Řekl. ,,Co se děje?" ,,Proč jsi mi neřekla že ti dala Tereza facku?" Řekl. Kdo mu to sakra řekl? ,,Kdo ti to řekl." ,,Hasan" ,,Kdo jinej že jo." ,,No to je jedno, kdy, proč a jak?" Zeptal se. No já se poseru. ,,Včera, vyhrotily jsme se v Kfc kvůli tomu že jsem tě ji přebrala. Nebo co. A jak rychle. Přišla, hrozně krásně jsme si pokecali, dala mi facku a odešla. Ale to je jedno. Pojďme si dnešek užít." Řekla jsem. ,,To není jedno, já ji napíšu. Tohle si dovolovat nebude." ,,Dominiku neřeš to. Chováš se jak můj táta." Řekla jsem. ,,Jooo tak táta jo?" Řekl a stáhl si mě na klín. ,,Nooo, ale teď se jdeme koukat na pohádky."  ,,Ty jsi to zkazila." Řekl a dělal uražený ho. ,,Ale prosim tě. Nedělej." Řekla jsem a zasmála se. Dala jsem mu pusu. Vzala jsem ovládání od televize. Zapla jsem Netflix a začli jsme vybírat pohádku. A takhle to bylo celý den. Jen k obědu jsme si obědnali cafeterrii a k večeři pizzu. Takže nuda. Ale útoky jsme si to. Jo to dává hodně smysl.

Takže dneska už je 22.12. nechápu hrozně rychle to utíká. No a dneska jdeme s Dominikem do studia. Bude další stream. Byl teď 19. Ale to nevadí tohle bude normální stream víte jak. Měli by tam být i holky. A nejen Vlasta a Kačka. I ostatních hochů. Myslím že se budeme zdržovat někde jinde. A Dominik chce něco nahrát ještě. Má tolik práce. Strašný.

Jsme ve studiu a já si povídám s holkama. Docela to utíká přišli jsme ve dvanáct s jsou čtyři. Oni to začnou v šest. Takže tu ještě chvíly budeme. Nevadí mi to. Takže velmi nice.

Už je deset. Nebudu vám to tady popisovat co se dělo. Ale jdeme spát. Juhuu.

23.12.
Jdeme domů, ze studia. Jsem ráda že jsem se vyspala aspoň trochu. A jdeme koukat na pohádky. Takže to si užiju.

Jsme doma a koukáme na pohádky.  Oběd bude dělat Dominik. To jsem na to zvědavá. Prej mě překvapí.  No dneska to bylo stejný jako v úterý. Nic zvláštního.
______________________________________

Caukyyy lidičkové.
Máme tu další kapitolu. Tenhle rok by měli vyjít ještě dvě kapitoly. Na vánoce a silvestra.
Hlavně se chci omluvit za moji aktivitu. Nějak nemám nápady. Jak mám psát a co tam psát. Takže pak to dopadá takhle no.
Děkuju.. a papapa

Můj playboy tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat