Rozhodla jsem se že je ještě čas. Musíme počkat před tím to bylo tím že jsem byla v tý nemocnici že jo. Což teď nejsem. Ale myslím že budeme moc být spolu. Chci ho. Moc. Ale možná mě přemluví a nastěhuju se zpátky.
Je kolem sedmí a Dominik se rozhodl že přijede a uděláme si společný večer.
Slyším zvonek. Budu mu muset dát klíče. Je tady víc jak doma. ,,Ahoj" ,,Čaukyy" řekla jsem a pustila ho dovnitř. ,,Tak co budeme dělat?" ,,No půjdeme koukat na film ne?" Řekla jsem a pustila ho do vnitř. ,,Ha tak teď se cítím uraženě." Řekl. ,,Ani pusinku nedostanu." Řekl a otočil se ke mně zády. ,,Kdyby jsi nebyl mrakodrap a já bych na tebe dosáhla tak ti pusinku dám. Takhle to můžu dát pusinku jenom někam jinam." Řekla jsem. ,,No to můžeš no." Řekly skrčil se kdyz se otáčel. ,,Teď už můžeš." Řekl a já mu dala pusu. ,,Tak to bylo slabí ale dneska ti to odpustím" ,,Vy jste hodný pane Citta." ,,Já vím paní Cittová." ,,Uuu Cittová jo" ,,No a film vybírám já hahaha" řekl a rozeběhl se. Skočil na gauč. Docela se divím že nepraskl. ,,Co se dá dělat že jo." Řekla jsem a šla za ním. Vybral rychle a zběsile. To mě docela baví takže chill docela.
Už je asi deset a jsme ve prostřed druhého dílu. Lehla jsem si Dominikovi na hruď. A usínam. ,,No to teda ne nebudeš spát. To nenene" ,,Proč? Já jsem unavená." ,,No uvidíš posaď se." ,,Dobře" řekla jsem tak jakože překvapeně. Co po mně chce. Sedla jsem si. On mě nadzvedl a vysadil si mě na sebe. ,,Už víš?" Řekl. ,,Ne já jsem totiž úplně blbá." Řekla jsem. ,,Ty budeš drzá jo." Řekl to takovým tím jeho božím hlasem. ,,Hmmm jo." Začala jsem hrát tu jeho hru. ,,No to teda nebudeš." Řekl a zmáčkl mi zadek. Měla jsem dost co dělat abych nevzdychla. ,,Jo tak paní Cittová nebude ani vzdychat jo? To se panu Cittovi a jeho sebevědomí nelíbí." Řekl a sundal mi tričko. ,,A víte co pan Citta já nemám náladu. Paní Cittová jde do sprchy. Mějte se tu hezky." Řekla jsem a zvedla se. Odešla jsem do koupelny. Svlékla se a vlezla do sprchy. Myslím že je jasný že Dominik přišel. A no víme co.
______________________________________
Chtěla jsem to popsat do podrobna ale na to nemám. Lol nedopadlo by to dobře. :)