Samozřejmě že tam byli dvě čárky.. Dominik mě zabije.. Já umřu asi. Prostě já nevím co když Dominik nebude chtít děti.. Nebo tak něco..
Kačka s Vlastou odjeli.. A Dominik mi napsal ať se nějak slušně obléknu že jedeme na večeři.. Dobré načasování Dominiku. No nic.. Vezmu si něco asi šaty nějaký.. Celkem nechápu že mě Dominik zve na večeři když mi bylo a tejden špatně. No nevadí.
Je kolem pátý odpoledne a Dominik mi napsal že tady do pěti minut bude. Beru si do malého psaníčka telefon, peněženku a ten test.. Kdyby náhodou nevěřil. Což asi nerozdejchá, já se bojím tyvole..
Přišla mi zpráva že je tady. Vzala jsem si věci. Ano má klíče, ano je to jeho byt, ale to nevadí ani nezazvoní na zvonek kde je napsáno Citta. Achjo no. Dominik prostě. Obula jsem se a vydala se dolů. Co když mě vyhodí. Dost teď na to myslet nebudu. ,,Ahoj zlato" řekla jsem a natáhla se pro pusu. ,,No ahoj" řekl a sklonil se ke mně a tu pusu mi dal on. Lol vtipný celkem. Sedli jsme si do auta. ,,Jak ti je?" Zeptal se a usmál se. ,,No.. ehm.. jo líp." Řekla jsem a usmála se zpátky. ,,To jsem rád." Řekl. A už neprobíhala žádná zajímavá konverzace. Takový ty klasický otázky víte jak.
Dojeli jsme před nějakou jinou restauraci než je Caffeterie. Což se moc často nestává no. ,,Tak jdeme." Řekl a vystoupil z auta. Vylezla jsem taky a šly směr do vnitř. Sedli jsme si ke stolu a objednali si. Teď už nemůže utéct. Nebo může ale nemám peníze takže bych utekla taky. Ehm to jste neslyšeli. ,,Dominiku? Musím ti něco vážného říct." Řekla jsem a nejistě se usmála. ,,Povídej." ,,No víš.. nevím jak to říct." ,,Ale notak, to zvládneš." Řekl a usmál se. ,, Já ti to asi spíš ukážu.." řekla jsem a začala se hrabat v tašce. Vytáhla ho. Pevně ho zmáčkla. (Typico to zas vyznělo) Řekla potichu prosím a podala ho Dominikovi. Dominik se podíval na test, na mě, na test a na mě.. ,,Jdu to rozdejchat" řekl zvedl se a odešel ven. To je špatný.. hodně..
,,Ale ale, zase sama no teda." Řekl nějaký muž který stál zamnou. ,,Jak zase?" Zeptala jsem se a se zdviženým obočím se na něj podívala. ,,No jasný ty nevíš kdo já jsem.. No kvůli mně si byla celkem dlouho v nemocnici." ,,Ouuu.. jo" řekla jsem a postavila se.. ,,Těší mě jsem Adéla." Podala mu ruku a usmála se. ,,Tak to jsem nečekal, Radek." Řekl a usmál se. Já jsem za tu ruku slubla ti způsobem že byl na zemi sedla si na něj. Dala mu ránu do nosu a řekla ,,Polib si prdel Radku." Řekla jsem a usmála se. ,,Co se tady děje." Přišel a zeptal se Dominik. ,,To je ten kvuly kterýmu jsem skončila v nemocnici" ,,Aha no, tak se zvedni a nedělej tady scény." Řekl zvedl mě a pak zvedl i Radka. ,,Dominik" řekl a podal mu ruku. Já na ně koukala vraždícím pohledem. Radek mu ji podal zpátky a Dominik mu ji protočil a schodil na zem. Trochu se k němu ohnul a dál mi facku. ,,Jdeme zlato.. platit nebudeme nic jsme nesnědli a byla jsi pouštějí sem zmrdy. A jsi těhotná, nesmíš se přemáhat, nedělá to našemu miminku dobře. Takže jdeme." Řekl usmál se a rozešel se ke dveřím. ,,Já tě miluju" ,,Já tebe"
______________________________________
Dobrý den, po měsíci, já se poseru ze sebe. Já se faaakt omlouvám. Ale nějak se mi vůbec nic nechce. Ale to nevadí. Jakože děkuju že jste to semnou nevzadali ještě. Miluju vás papapa<333