Jsou asi dvě odpoledne a já už vím všechno. S Tomáškem se dala dohromady. Toky ale neví že se vyspala s s tím klukem. No ale tak se to snad ani nedoví. Nebo spíš nesmí.
Jsou čtyři hodiny. No před asi hodinou Dominik odešel do studia. A já se koukám na Harryho Pottera. Viděla jsem to už asi milionkrát ale furt mě to nepřestalo bavit. První dva díly mě fakt hodně nebaví ale ten třetí. Už od dětství jsem zamilovaná do Siriuse. A ty filmi jsem schopná zkouknout za jeden den. Doprovázel mě všemi rozchody. Takže si myslím že je jasný že je to můj nejoblíbenější film. Dominik taky odešel protože jsme mu to řekla a on řekl že je to píčovina. Takže se sním teď nebavim. Debil.
Je devět a jsem u pátého dílu. Slyším klíče v zámku. Tak teď se sním nesmím bavit. Bude to těžký. ,,Ahoj" řekl. ,,Ty se semnou nebavíš kvuly ty píčovině?" ,,Jo jsem naštvaná." ,,No jo furt ale víš že to je zítra týden co tady budeš?" No jo vlastně. ,,Achjooo, já jsem tady na to zvykla a na tebe taky" to poslední jsem zašeptala.
Pohled Dominika
To poslední Co za šeptala jsem asi slyšet neměl co? ,,Já jsem si na tebe taky zvykl" řekl jsem a preskol kauce a sedl si naproti ní. ,,Teď vypni tu sračku a pojď mě se o tom pobavit." ,,Heeeej no jo no" řekla. Myslím že ten film má asi hodně ráda. No to je jedno. ,,No tak samozřejmě že už jsem přemýšlel že by jsi tu semnou mohla bydlet. Ale záleží na tobě. Jestli tady chceš zůstat." Řekl jsem a do sekundy na mě skočila. Jakože mě objala žádný dvojsmysly. ,,Samozřejmě že jo!" Vykřikla. ,,Tak jo ale určitě máš v Hradci ještě nějaký věci že jo?" ,,No jo" ,,takže zítra pro ně zajedeme."Pohled Adél
Ano tohle bude ještě zajímavý.