4.

833 25 6
                                    

Ozval se Jakub. Co ten tady dělá? ,,Jo jsme tady noo." Řekl Dominik. ,,Ale už můžeš jít ne?" Řekl vzal věci a odnesl je do pokoje. ,,Jo jen přijď do studia až budeš mít čas. Vem klidně i Adélu. Ale ať to je ještě dneska prosím." Řekl a odešel. ,,Půjdeš se mnou?" Zeptal se Dominik když si sedal na vlastně moji postel. ,,Asi jo ale kdo tam všechno bude?" Zeptala jsem se protože nechci aby tam byly všichni. ,,To netuším ale neměli by tam být všichni." Tak se asi zase s někým poznám. ,,Dobře tak asi půjdu." Řekla jsem a lehla si na postel. Dominik si lehl vedle mě. ,,Hele a víš že jsi na mě docela rychle změnila názor?" Řekl. ,,Vím no protože jsem vážně nečekala že jsi mě takhle jakoby zachránil. Dřív jsem si myslela že jsi jen děvkař a jde ti jen o prachy a že myslíš jen na sebe. Ale teď když jsem tě jakoby poznala tak jsem ten názor fakt rychle změnila. A mám tě ráda."

Pohled Dominika
Ona mě má ráda. To bych nečekal tahle rychle. ,,Já tebe taky přece" řekl jsem a objal jí.

,,A kdy půjdeme do toho studia?" Zeptala se mě. ,,Já nevím ty chceš jít už?" ,,No klidně je mi to tak nějak jedno" ,,no tak asi můžeme vyrazit." Řekl jsem a vstal. Šli jsme se obout a já se zeptal. ,,Půjdeme pěšky nebo pojedeme autem" ,,Mě je to jako jedno, ale myslím si že budeš chtít pít takže asi spíš pěšky." Řekla. ,,Tak fajn."

Už jsme ve studiu a Adél se docela začala bavit s Pepou. Ne že by mi to vadilo ale tak známe Pepu.

Už jsme tady čtyři hodiny a máme to dodělaný. Takže zítra v osm to dáme ven. Jdu pro Adél.

Jsme doma a jdeme si lehnout do postele. Lehnu si k ní. Denče je to asi jedno takže tím líp. Když usla tak jsem ji objal kolem pasu a usnul jsem taky.

Ráno jsem se vzbudil jako první. Tak jsem se rozhodl že udělám snídani. Víte co se mi zdá? Že jsem nějak změkl. Že jsem na jednou tak milej na všechny. Nevím co to semnou je. Ale tak nevadí. Udělal jsem nám jen míchaný vajíčka. Bude snídaně do postele. Měla by se jenom těšit.

Odnesl jsem ji tam snídani a říkám. ,,Vstávej jinak ti to sním" řekl jsem a Adél se asi trochu lekla. ,,Jo jasný dej mi pět minut" řekla a otočila se na druhý bok. ,,Hej ale fakt vstávej!" Řekl jsem. ,,No jo vidíš už vstávám." Řekla a chtěla se zvednou ale spadla na zem. ,,Ty jsi jelito pojď." Pomohl jsem ji se zvednout. Ona se nějak zamotala a spadla na mě. ,,No nečekal jsem že na to půjdeš takhle rychle. No nic ale chci se tě zeptat, půjdeš dneska semnou zase do studia? Budeme vydávat novej track" ,,Jo asi bych mohla no." Řekla a začala jíst snídani.

Můj playboy tendoKde žijí příběhy. Začni objevovat