↳💜↰
Yeji başta Hyunjin'e karşılık vermezken sonra kollarını Hyunjin'in boynuna doladı. Parmakları ensesindeki saç tutamların arasında dolaştı.
Hyunjin nazikçe öpüyordu kızın dudaklarını. Aniden hayatına giren kız şimdi onu bırakıp giderken ona olan hislerini belki de ilk ve son kez olmak üzere göstermek istiyordu. Onunla daha fazla zaman geçirmeyi delicesine istiyordu.
Ayrıldıklarında Yeji Hyunjin'e gülümsedi. "Teşekkür ederim."dedi. Hyunjin'in bu sefer sormasına izin vermeden konuşmaya devam etti. "Beni sevdiğin için. Sevdim ama sevilenim olmadı. Bugüne dek."
Hyunjin bir kez daha gülümsedi. "Az kalsın unutuyordum."dedi.Elini cebine attı.İçinden minik bir kutu çıkardı. Kutuyu açtı. İçindeki üzerinde lavanta çiçeği olan bilekliği Yeji'nin bileğine takmak için bileğinden tuttu. O sırada Yeji'nin bileğindeki lavanta dövmesine gözü takıldı. Hoş duruyor diye geçirdi içinden. Sonra bilekliği taktı.
"Teşekkür ederim. Elim bileğime gittiğinde hep yanımda olduğunu hatırlayacağım. Unutmadan, benim de sana vermek istediğim bir şey var."
Hızlı adımlarla oturduğu koltuktaki kutuyu aldı ve tekrar Hyunjin'in yanına geldi. "Bunu verebileceğim tek kişinin sen olduğunu düşündüm."
Hyunjin kutuyu aldı. "Onlara iyi bakacağım." dedi gülümseyerek.
"Oh, hayır. Onları okuman için sana veriyorum. Böylece belki de çoktan aklından çıkmış olan sırrımı öğreneceksin."
Hyunjin kıkırdadı. O sırada uçağın kalkacağını anons ettiklerinde Yeji'nin yüzü asıldı.
-"Sanırım gitmem gerek.Seni vardığımda arayacağım."
Hyunjin başını salladı ve dolan gözlerini kaçırmak için başını yana çevirdi. Yeji bunu fark etmesiyle Hyunjin'in gözyaşı düşmüş yanağına bir öpücük bıraktı.
"Görüşürüz, sevgilim."
Görüşürüz.
Bu kelimede ikisinin de bilmediği bir yalan vardı.
Yeji ona yalan söylüyordu, farkında olmadan. Çünkü bir daha görüşemeyeceklerdi.
Hyunjin onun lavanta kokusunu bir daha içine çekemeyecek, yumuşacık saçlarını okşayamayacak, dudaklarını dudaklarıyla bulaştıramayacak, elini tuamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavender
FanfictionHyunjin sevgilisinin ardında bıraktığı on yedi tane lavanta kokulu ölüm mektubuyla baş başa kalır. hyunjin あ yeji başlangıç | 22 Eylül 2021 bitiş | 10 Ekim 2021 ©kuipera