Celim letom osecala sam se previse neprijatno nakon situacije koja se desila. I da budem iskrena ne znam sta mi je bilo. Na trenutak pomislila sam, mora da je bilo zbog adrernalina u avionu.Nakon par sati leta, stigli smo na odrediste.
Sleteli smo na areodrom, uzeli prtljag a zatim smo seli u bus da bi stigli do hotela. Iskreno, bilo je prehladno, uporedvisi klimu ovde i u Los Angeles-u.Ma sta ja pricam, mi smo na severu Americkog koninenta, naravno da ce da bude hladno.Usli smo u hotel, preumorni od svega, Ema i ja usle smo u sobu i bacile se na krevet. "To je bilo predugo"-Rekla mi je
"Znam, a mozes li da zamislis koliko je meni bilo neprijatno?"-Rekla sam. "Zasto?"-Pitala me je. "Pa prvenstveno, sedela sam sa Aleksandrom."-Rekla sam joj.
"Pa sta je tu lose?"-Namignula mi je.
"Sta je tu lose?Sta je tu lose?!"-Rekla sam. "On je nepodnosljiv!"
"Sto bre?"-Pitala je.
"Pa sama cinjenica da treba da sedim s njim je uzasna.I da ne pricam o tome kakvo je njegovo ponasanje."
"A kakvo je?"
"U jednom trenutku jer tako hladan, a onda je sav nekako..."
"Nekakooo kakav??"
"Ne znam...poceo je da flertuje...al on je ocigledno takav..."
"Molimm?!"-Rekla je. "On je cele skolske godine bio hladan i cutao o cemu ti pricas?"
"Sta pokusavas da kazes Ema?"
"Pa cim je tako poceo da se ponasa, nesto tu ima..."
"Ma sta bre moze da ima, verovatno mu je samo zanimljivo da se zajebava tako sa mnom..."
"A sta se desilo u avionu?"-Pitala je
"Pa poceo je da se priblizava i bio je...preblizu..."
"Koliko tacno preblizu?"-Nasmesila se.
"Mnogo..."-Rekla sam.
"I sta onda?"-Pitala je
"Onda sam zaspala, ali je sediste bilo neudobno i bilo je bukvalno prevruce i htela sam da upalim klimu, ali nije htela da se upali, onda je on hteo da mi pomogne i njegove ruke su bile preko mojih, ja sam pala na sediste, i on je pao preko mene..."
Ema je slusala sta sam govorila i prasnula u smeh.
"O BOZE"
"Ej bre nisam ja kriva, znas..."
"Znam ali ovo je urnebesno"-Smejala se.
"Ne smem vise u oci da ga pogledam bre..."
"Bices ti dobro hahah"-Smeskala se.
Nakon sat vremena Eminog neprestanog smejanja, izasli smo iz sobe jer nam je receno da idemo da prosetamo a zatim cemo se uputiti ka sumi. U sumi je bilo dosta hladnije nego u gradu, a ja debil nisam obukla dovoljno toplu jaknu, tako da sam se pola puta smrzavala i tresla."E ovako, vidi da se pola vas vec smrzava, tako da zamolila bih vas da potrazite drva da bi mogli da se zagrejemo."-Rekla nam je profesorka.Svi smo otrcali u sumu da uzmemo drva.Bila sam na pocetku sume i nisam imala srece da nadjem pa sam otisla dublje u sumu.
YOU ARE READING
Tajne crvenog meseca [ZAVRSENA]
FantasySara misli da je "obična" devojka, koja je izgubila svoje roditelje. Živi sa bakom i seli se u novi grad. Saznaje tajnu njene bake Silvije, u njenoj novoj kući. Saznaje da je veštica i otkriva svakojake tajne... Međutim, kada upozna Aleksandra, vamp...