Tak, jsem tu zase, s dalším překladem další Larryovky, tentokrát nesoucí název - Young & Beautiful, což je alespoň podle většiny zahraničních Larries docela hodně známá fanfikce.Než začnete číst, chtěla bych Vám tu stručně napsat pár věcí a taky vložit poznámku originální autorky, jaká poukazuje na některé prvky v příběhu.
Příběh byl napsaný v letech 2013- 2014 na Ao3, autorkou 'Velvetoscar' , a autorce jsem před pár dny psala o povolení k překladu, poslední update na svém profilu má ale letos z dubna a u toho příběhu z května 2020, a na komentáře z letoška tam od ní není žádná reakce, + všechny příběhy má v publikované a dokončené v letech 2013-16, + nějaký jsem tam myslím sice zahlédla z 2021, ale ten je už několik měsíců nedotčený, takže jsem usoudila, že nejspíš už asi není aktivní a rozhodla jsem se příběh přeložit i tak, koneckonců ta ff je tak populární a repostovalo ji tolik lidí, že se určitě ne každý ptal, + navíc je to jen neškodný překlad, a v popisu příběhu jsem uvedla autorčino uživatelské jméno a kdyby to náhodou našla a trvala na smazání, nemám problém s tím překlad ukončit a stáhnout z profilu pryč.
A teď zkrácená verze její poznámky:
Příběh byl zpočátku inspirován Brideshead Revisited, ale poté dostal svou vlastní podobu. Všechna místa jsou vymyšlená, aby pasovala k příběhu a působil přesvědčivě. Změnila jsem většinu jmen rodinných příslušníků kluků, protože jsem jejich jména tak trochu 'protáhla bahnem' a nechtěla postavy spojovat s reálnými lidmi. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ se tento příběh neodráží na reálných jednotlivcích, na jakých byl založený.
Bude to nejspíš šílené. Předem se omlouvám :)TOTO JE POUZE PŘEKLAD. NEVLASTNÍM ŽÁDNÁ AUTORSKÁ PRÁVA K PŘÍBĚHU. VŠECHNA AUTORSKÁ PRÁVA PATŘÍ VELVETOSCAR NA AO3.
To je asi tak všechno, co bych k tomu napsala, + jen ještě asi poslední věc, že stejně jako Vy, nebudu vědět co se v příběhu odehrává, protože mi většinou vždycky k zaujmutí stačí popis, + první dvě tři kapitolky, abych posoudila jestli tomu rozumím a bude se mi to dobře překládat, a taky protože se mi na Ao3 strašně špatně čte, a na wattpadu jsem příběh nenašla.
V příběhu se podle traileru *který máte nahoře v médiích* budou nejspíš vyskytovat vulgarismy, sexuální scény a zmínka o drogách a alkoholu, proto měl na Ao3 označení mature a tady jsem se ho rozhodla dát raději taky. Předchozí 2 překlady sice taky byly v originále označené mature ale přišlo mi zbytečné je tu do té kategorie dávat protože tam nebylo nic nijak pohoršujícího, tady jsem to ale raději udělala.
Trailerů na ytb k téhle ff najdete spoustu, mně se ale líbil tenhle❤️
Pokusím se Vám zase někde vyštrachat playlist a pokud ho nenajdu nebo se mi nebude hodit k příběhu, v průběhu překládání ho sestavím sama. Snad se Vám příběh bude líbit a dosáhne stejné popularity jako v AJ❤️
Těším se na všechny z Vás, kteří si tenhle překlad přečtou❤️
All the love, Ills <3
ČTEŠ
Young & Beautiful (Larry Stylinson) CZ PŘEKLAD
FanfictionLouis, ke své hrůze, navštěvuje elitní univerzitu, kde jméno Zayn Malik něco znamená, Niall Horan nepřestává mluvit, klavíry jsou na každém rohu a Harry Styles, jediný syn drogově závislého a klinicky šíleného ex-rockera, má dokonalý úsměv a prázdné...