🎶Lana Del Rey- Young & Beautiful🎶Byl prosinec, Vánoce už klepaly na dveře a Louis nakupoval několik věcí, aby udělal to jediné luxusní jídlo, co uměl uvařit. Vzal s sebou Brie, takže si mohla vybrat zmrzlinu, co jí dřív slíbil a Harry se rozhodl, že zůstane doma a bude se připravovat na onu "speciální večeři". Měl to být další rodinný večer doma, alespoň, co si Louis myslel.
"Už mám skoro nakoupeno."
Hlásil ve své zprávě Harrymu. Zeptal se ho, jestli něco nepotřebuje koupit, a odpověd zněla celozrnný hroznový džus.
Louis si pomyslel, že je to divná objednávka. Harry nejdřív týden mluvil o vínech, jaká by ladila k Louisově jídlu, a teď tohle?
Bylo to zrovna při příchodu domů s tím celozrnným džusem, jahodovou zmrzlinou a všemi nezbytnými ingrediencemi pro jeho jídlo, když porozuměl situaci a pochopil, proč Harry vypadal tak neklidně. Gemma Styles seděla na jejich krémové pohovce, měla na sobě Gucci oblečení a pila s ním čaj. Vypadali jako součást britské královské rodiny a Louis se je chystal rozdělit, ale když si uvědomil, že jsou tak zabraní smíchem, že ani nepostřehli jeho příchod, došlo mu, že je všechno dobré a že všechno dobré i bude.
Louis popřál dobrý večer dost hlasitě na to, aby si ho ten sourozenecký pár konečně všiml, a Harry hned vstal a znovu Louise představil jeho švagrové, jaká ho objala a řekla, že je opravdu pěkné ho konečně poznat osobně. Ze stylu její řeči Louis usoudil, že Harrymu nejspíš neřekla to všechno, co dělal aby jí pomohl, a tak nějak se mu z toho ulevilo, protože kdyby to udělala, večeře by šla stranou a vypukl by středověký boj.
Místo toho Louis s Harrym představili Brie její tetičce Gemmě a všichni čtyři si dali luxusní večeři v podobě kuřete v parmské šunce s bramborovou kaší a salátem, vypili celou láhev toho celozrnného hroznového džusu a nad kopečky zmrzliny si vyměňovali historky z cest. Brie slíbila, že z toho večera nakreslí obrázek, jaký pak přijde na ledničku a poté co řekla, že Gemma vypadá jako princezna si trvala na tom, že svou tetu vezme za všemi svými panenkami a usne jedině tehdy, až jí Gemma přečte pohádku.
Louis se Gemmě za Brie omluvil, dodávajíc, že musí z té cesty být určitě vyčerpaná, a nabídl jí, aby zůstala až do konce svátků. Bylo to, když Louis odešel z místnosti, kdy postřehl, že mezi Gemmou a Harrym zabírá místo sentimentální rozhovor, a z toho sípavého vlhkého dechu jaký slyšel při návratu to nejspíš bylo, co se muselo stát, aby se spolu konečně udobřili.
Harry a Gemma byli konečně šťastní a spojení tak, jak si zasloužili být.
--
Jakmile se Gemma u Louise a Harryho doma zabydlela v pokoji pro hosty, Louis si mohl všimnout, že se Gemma zdá udravenější. Vypadala energicky, odpočatě a ochotněji soustředit se na svou kariéru. Ona a Louis spolu mluvili o něco víc, ale bylo těžké ucházet se o její pozornost, když se s Harrym tak sblížili a pořád si spolu povídali nebo se smáli.
Louis si nestěžoval, alespoň ne tak docela, protože buďme upřímní, nebyl byl to on, kdyby Harryho neškádlill, aby na něj soustředil veškerou svou pozornost. Takoví byli a koneckonců vždycky i budou. A bylo milé vidět, jak Harry s Gemmou rádi bojovali o každý společně strávený moment.
Ale pak, ve zvláště slunečný den na to, aby se všechno zbortilo, zrovna po tom, co Brie a Louis přišli špinaví a zpocení z jejich zadního dvorku po fotbalové hře, Harry svou dcerku jemně požádal, aby se šla osprchovat, příliš jemně, a pak se s provinilým pohledem objevila Gemma, ale než mohla cokoliv říct, Harry jí požádal, aby své neteři šla v té koupelně pomoct. A ten příliš-jemný hlas pokračoval, jemný hlas, značící že všechno bylo špatně.
ČTEŠ
Young & Beautiful (Larry Stylinson) CZ PŘEKLAD
FanfictionLouis, ke své hrůze, navštěvuje elitní univerzitu, kde jméno Zayn Malik něco znamená, Niall Horan nepřestává mluvit, klavíry jsou na každém rohu a Harry Styles, jediný syn drogově závislého a klinicky šíleného ex-rockera, má dokonalý úsměv a prázdné...