Epilog 3.3

635 43 70
                                    


🎶Troye Sivan - Heaven🎶

Zítra je čekala cesta domů.

Sesmestr skončil, Louisovy známky byly téměř perfektní ( Harry si za to přivlastnil zásluhu, Louis ho za to praštil) A Niall už jim zamlouval hotely kvůli dovoleným, na jaké žádal, aby jeli.

“Budeme od sebe jenom dva tejdny, než mě odvedeš do Řecka!" smál se Louis nevěřícně.

“Dva tejdny jsou dlouhá doba, Tommo!" opáčil Niall rozhorčeně, ale mrkl a hodil Louisovi paži kolem ramen. "Řikám ti, kámo. Budeš to tam kurva milovat. Je to fantastický. Nejkrásnější místo, co sem kdy viděl."

“No, já nejedu.”

“A proč sakra ne?”

“Nemám peníze na—“

“Tak fajn, jdi a vyser si tou výmluvou prdel. Beru tě s sebou a buď se s tím srovnej, a nebo kvůli tomu vyšiluj, ale jedeš Tommo a hotovo.”

Louis se na něj zamračil, odmítajíc cítit vděčnost protože ne, on na tohle nesouhlasil. 

“Jseš panovačná maličkost, co?”

“Nah. Nejsem maličkej. Jsem panovačnej obr," Niall mrkl a Louis si odfrkl, zakládajíc si paže na prsou. "Ale pojeď, fajn? Prosím? Všechno jsem zamluvil a potřebuju tam svý nejlepšího kámoše.”

Louis zpozorněl.

“Oh? Jedou i všichni ostatní?”

“’Jasná věc.”

Okamžitě se rozzářil.

"Tak proč jsi to neřekl! Pojedu rád!"

A Niall se zasmál, zatřásl hlavou a odpojil se od Louise, aby si vzal kytaru.

“Blbče.”

Louis mu poslal vzdušnou pusu.

“Mám tě rád,” zanotoval.

“Já tebe víc,” zaburácel Niall, než začal brnkat.

Takže se, vskutku, Louis neměl čeho obávat. Kluky bude vídat dost často — nejspíš skončí s celodenním vídáním Nialla, vzhledem k tomu, že to byl nejlepší kamarád jeho mámy — a poprvé za věčnost bude mít kvalitní čas se svou rodinou a Stanem. Prakticky to byla ideální situace.

Až na jednu věc.

A ta přicházela ve formě kudrlin, hříšných rtů a jiskřivého chichotání.

Protože, ano, Harry se bude do toho jeho bytu stěhovat někdy během léta a ano, bude to deset minut jízdy daleko ale...

Ale.

Ale šlo o to, že to bylo tohle místo, tahle univerzita, tohle město, co se pro Louise stalo něčím tak speciálním. Stalo se téměř synonymem pro Harryho. A vzít je od toho pryč, vzít je pryč od Harryho apartmá a jeho a Niallova bytu a vzít je pryč od všech jejich vzpomínek a všech jejich chvil a jejich oblíbených barů Louisovi zkrátka přišlo strašně zneklidňující.  Skoro ho to dokonce děsilo. 

Protože co když on a Harry nebudou v reálném světě fungovat? Co když dokázali fungovat jen když byli mezi zdmi a zákoutími ze starověkého kamene a těžkými dubovými dveřmi a knihami se žlutými stránkami?  Co když bude Louisova rodina Harryho nenávidět a co když Harryho svět smete pryč a co když se jeden druhému vzdálí a co když na něj Harry zapomene a co když?

Louis toho cítil příliš.

Takže nebylo překvapující když se Louis, jejich poslední společnou noc, k Harrymu prakticky přisál. Přizpůsoboval se jeho tělu a každou druhou minutu líbal každou jeho dosažitelnou část, zatímco se svíčky mihotaly, okna byla otevřená a přinášela jemný vánek provoněný jemným parfémem poupat.

Young & Beautiful (Larry Stylinson) CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat