27.3

535 41 54
                                    


🎶Big Red Machine feat. Taylor Swift - Renegade🎶

Byl skoro víkend. Díky kurva.

Louis byl vyčerpaný—ne tak moc z věcí do školy (pololetí bylo pořád ještě čerstvé a práce v hodinách se pořád daly zvládnout)—ale protože trávil noci zaseklý po boku kluků a nedokázal se obtěžovat mít na paměti, že má jít spát, když ho jeho přednášky nezajímaly. Dělal spoustu pitomostí, co ho moc nezajímaly —např. požadavky pro jeho diplom — a všechno to bylo dost jednoduché a nechávalo ho to tragicky bez inspirace.  

Ale, oh dobře. Příliš se nerozrušoval. Jak by mohl, když měl ve škole čtyři nejlepší přátele?

To bylo, na co se ptal sám sebe, když obdržel textovku od Liama.

'"Certain Things" se dostalo na první místo v žebříčcích! Zayn a Harry chtějí slavit. Večeře a koktejly? Prosím, vezmi si karmínovou. :)'

Louis  se usmál, když si zastrkával mobil do kapsy a cestou zpět k sobě do bytu si v mysli dával dohromady odpovídající oděv,  studený vánek zostřující paprsky slunce, jaké padaly na vrcholky věží kolem něj.

**

Ta oslavná večeře byla v Niallově oblíbené restauraci — nebývalo to tak vždycky? — a Harry jim kupoval všechny rundy a rundy drinků (Louis byl opilý, ano), úsměv měl jasnější, než ho Louis kdy viděl, perfektně se mísil s jeho *purpurovým oblekem a motýlkem, lilie připnutá na jeho klopě. Náhodně a záměrně se zastavilo několik dalších kluků z jejich širokého kruhu přátel, potřásali Niallovýma a Harryho rukama a usmívali se v gratulujících pozdravech. Edward se s Harrym podělil o krátké intimní slovo, šeptal mu do ucha něco, nad čím se Harry skutečně začervenal a usmíval se tak široce, že mu skoro praskl ďolíček, než se přesunul dál se svým rande, posílaje všem klukům vroucí úsměvy.   

Po tomhle byla Harryho aura dokonce ještě jasnější,  proplalovala se skrz tlumeně osvětlenou místnost. Byl středem pozornosti — kdykoliv nebyl Niall, tak to bylo — a všichni na něj upřeně zírali, sledovali ho, hihňali se na něj, obdivovali ho. Liam se nad jeho vtípky chcichotal jako školáček a Niall nad ním vyhazoval pěstmi, když pronesl odvážné tvrzení a...a Louis často zachytával, jak ho Zayn sleduje, něžně a tiše a s tak velkou, no...láskou. 

A bylo to sladké, opravdu bylo, protože Zayn byl Harryho nejlepší kamarád. 

Bylo to sladké.

Ale.

Louis znal jejich minulost, věděl, že byl Zayn do Harryho po uši zamilovaný, věděl, že ho přestal milovat jen, protože musel, protože našel někoho, koho miloval víc, ale...odešla skutečně ta láska? 

To byly otázky, k nimž opilý Louis potřeboval znát odpověď.

Nekonečná whiskey a kola, co mu Niall cpal do ruky se na ně nepřestávala ptát, a tak moc, jak se to snažil ignorovat, smát se s ostatními a dovolovat si plout ve vlnách svého opilství, nemohl nevidět způsob, jakým Zayn pozoroval Harryho a nahýbal se, aby přejel rukou přes jeho zářící tváře. Nemohl nevidět ty něžné úsměvy a nadbytečné doteky. Nebo to zatraceně oslepující zbožňování.

Myslel si, že to Liam viděl taky, jeho oči hřejivé a hnědé a opravdu obezřetně pozorující tu dvojici, jeho ruka nikdy neopouštějící Zaynovu nohu.

A pak Niall znovu hlasitě a opile připil na své vlastní bubnovací schopnosti a cákal po sobě své pití, než vtiskl Harrymu polibek, a to pak Louise rozzlobilo a jen se to zhoršilo, když se Zayn zasmál, zasmál se a nahnul se dopředu, aby Harryho taky políbil, cigareta mu hořela mezi prsty a jeho zatracené lícní kosti zastavovaly svět od toho, aby se točil, a jeho vlasy byly tak sakra perfektní, že ssmozřejmě, že se Harrymu nejspíš líbil nebo do něj pravděpodobně byl tajně zamilovaný, a Zayn se nakláněl pořád blíž a on prostě... 

Young & Beautiful (Larry Stylinson) CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat