3.3

586 47 19
                                    


Poprvé, když Louis viděl Zayna Malika, šel pozdě na svou přednášku.

Byl v čajovně, zoufale diktoval svou objednávku  (Yorkshire, z poloviny s mlékem, bez cukru) a skoro po baristce házel bankovky—protože si absolutně potřeboval pohnout, nemohl znovu přijít pozdě, ale krucinál, potřeboval kofein—a byl tak emocionálně zmožený, že sotva zaregistroval přítomnost za ním a šepot, jaký ji obklopoval.

Bylo to jen, co potřetí za tři vteřiny zkontroloval hodiny a jeho objednávka byla bezpečně zhotovována, když uslyšel proběhnout pozdrav, “Maliku! Čau kámo,” a plesknutí při potřásání rukou. A najednou se v Louisovi probudila veškerá píď zájmu, i přes vrstvy vyčerpání z dalšího neklidného spánku--chystal se ten klavír rozmlátit a donutit Nialla, aby se na to díval.

Protože z toho, kolik toho o Zaynu Malikovi slyšel (čehož bylo hodně, mimochodem—každý den tu ohledně něj bylo nějaké vyprávnění nebo pištění pochval ve třídě a mimo ní) si teď přišel, jako že toho kluka zná, a aby k sobě byl upřímný, opravdu chtěl vědět, jestli je takový, jaký tiše tušil že je.

Protože si jasně představoval ty pastelové obleky, burácení toho starožitného auta, ten zápach bohatství a zatraceně, Louise to lákalo.

Takže, s nonšalantností kočky (kočky jsou nonšalantní, že?) se Louis otočil, a jeho oči se spojily s fedorou, havraními vlasy z reklamy na šampony a dráždivě bezchybnou karamelovou kůží. A řasami. A perfektně tvarovanýma, hnědýma, možná oříškovýma, očima. A lícními kostmi.

A kurva.

Kurva.

To bylo ono. Zayn Malik nebyl skutečný. Zayn Malik byl hologram.

Ale ano, Zayn Malik byl přesně takový, jaký Louis tušil že bude, teď zářivý v brčálovém svetru a krémových kalhotách, na míru pasujícím k jeho jedinečné a perfektní postavě. Až na to, že místo s “klukama” jako pokaždé, kdy ho Louis viděl, byl teď sám, bez láhve šampaňského nebo mimoňů v dohledu. 

S pusou skutečně dokořán, Louis zíral na toho chlapce před sebou, jehož oči byly klidné a nemkrající, zírající na baristku s neochvějným soustředěním, jaké se ukázalo být spíš víc nudné než intenzivní. 

A pak se ruka baristky nacpala přes pult, skoro odstrčila Louise pryč, a nedržela žádný Yorkshirský čaj. 

“Pane Maliku,” řekla ta dívka okamžitě, a výše zmíněný chlapec si nápoj beze slova převzal, posílajíce lehké, opatrné potvrzující kývnutí jejím směrem, než se vzdálil.

Co to k čertu?

“Počkat. Počkejte chvíli krucinál. Já tady byl první!” zapištěl Louis (později to popře), uraženě, ale ta baristka vypadal stejně tak šokovaně.

“Ale to byl Zayn—“

“Já sakra vím kdo to byl, ale proč proboha dostal pití dřív než já? Ani si nic neobjednal!!"

Ta dívka se na něj teď dívala se skutečným zmatením, zbavená slov.

Louis věděl, že je to prohraný boj.

“Kašlete na to. Jen mi prosím udělejte moje pití. Tak jako tak jdu pozdě, na pár minutách už nesejde,” zavrčel, a ona- s pořád zmateným pohledem v očích- konečně začala dělat jeho pití.

“Neuvěřitelný,” povzdechl si se zavrtěním hlavou. 

Protože jasně, Louis rozuměl, že byli všichni zastrašeni bohatými, s jejich tichými požadavky a bouřlivými očekáváními, —dokonce ani nemrkl, když dostal svoje pití, bez jakýchkoli slov nebo platby—a ano, byla tu lehká, nepopsatelná vlastnost Zayna Malika, že byl tajemný a mocný a hodně, hodně mazaný. Kde Niall byl drak s ohněm v břiše a šupinami a zářivýma očima a lesknoucími se drápy, Zayn Malik byl had, líně stočený na slunci a připravený zaútočit, když by byl vyprovokován, s celou hedvábnou kůží a korálkovýma očima.

A jo, možná byl krásný, opravdu zatraceně krásný, ale sebral Louisovi to co měl dostat a byl oprávněný a *wanker a jop, Louis nesnášel všechny.

Takže napsal Niallovi.

‘Nenávidím tuhle školu a všechny lidi v ní. Kéž by všichni zbohatlíci chcípli.’

O vteřinu později se jeho obrazovka rozsvítila.

'Já umřít nemůžu. Jsem nesmrtelnej. Chceš prásknout do bot a sjet se pod stromem?’

A Louis opravdu chtěl říct ne.

'Kterým stromem?'

Ale řekl místo toho tohle.

Protože už tak měl den nanic a úkoly mohl svým profesorům prostě namailovat. Žádná újma spáchana. Vedle toho, že to byl první týden semestru. —to se nikdy nepočítá, že?

Správně.

Takže se po tom, co konečně dostal svůj čaj, otočil na podpatku a usmál se nad představou odpoledního volna.

- zdá se mi to, nebo tu Louis chytá crush na Zayna?😂😂 Už aby se nám tu objevil Hazz, jinak by to pro Louiho nemuselo skončit dobře, kdyby se dostal do roztržky s Liamem😂 3 kapitoly jsou za námi, příště nás čeká čtvrtá, a bude jich před námi už 'jen' 30😂❤️

*Wanker je bristký slang a znamená to 'opovrženíhodný', ale to se mi do toho celku nehodilo, takže jsem to nechala jak to bylo originálně.

Young & Beautiful (Larry Stylinson) CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat