Camila'nın Bakış Açısı:
Lauren'ın arabasının uzaklaşmasını izledim. Onunla gerçekten iyi vakit geçirdim, hiç bu kadar iyi hissetmemiştim. Annemin uyuyor olup olmadığını bilmediğim için çok sessizce eve geldim. Işıklar kapalıydı, bu yüzden uyuduğu sonucuna varabilirim. Odama gittim ve yatağa bıraktım. Günün her anını aklımda geçirdim, her şey mükemmeldi. Lauren birkaç dakikalığına benim koçum olmuştu, sözleri bana birçok şeyi aydınlattı. Kanıt, eski Camila'nın asla cesaret edemediği bir zamanda onu baştan çıkarmış olmam. Bu kadın bana o kadar güven verdi ki, onunla birlikteyken gerçekten her şeyi yapabilecek kapasitede hissediyorum. Bundan sonra kendime ve kararlarıma daha fazla güvenmeye çalışacağım. Kalbimi ne kadar titrettiğini bilemezsin Lauren. Rahatlamak için ılık bir banyo yaptım. Sonra pijamalarımı, rahat tişörtümü ve mavi şortumu giydim. Aniden telefonum çaldığında sıcak yatağıma doğru ilerledim.
"Seni bu kadar geç aradığım için üzgünüm, umarım seni uyandırmamışımdır. Tupperware kutularını toplayıp yıkıyordum."
"Hahaha merak etme, az önce banyo yaptım." dedim onu rahatlatarak.
"Seninle banyo yapmak isterdim." Telefonun diğer tarafında onun şeytani gülümsemesini görebiliyordum.
"Şapşal."
"Hahahaha! Hım Camila?"
"Evet?"
"Okula ne zaman başlıyorsun?"
"Hım 8:00, neden?"
"Seni 7:30'da alırım, sonra şirkete giderim."
"Ama ben..." ama başka bir şey söyleyemeden sözümü kesti.
"Ve hayırı cevap olarak kabul etmiyorum."
"Nasıl istersen." gözlerimi devirdim.
"Yarın muhtemelen birlikte vakit geçirmeyeceğiz çünkü yapacak çok işim var ama salı günü belki akşamı benim evimde geçirebilirsin, istersen film izleriz?" diye sordu bana küçük bir sesle.
"Evet neden olmasın." Yüzümde bir gülümseme vardı.
"Mükemmel! Ben atıştırmalıkları hazırlayacağım, hiçbir şey getirme, sadece vücudun."
"HEEEYY!! neden hep sapıksın?!"
"Hahahhahahahah şaka yapıyorum! Şimdi uyu."
"Bekle! Hımm... Anneme bir gün izin verdiğin için teşekkür ederim Lauren, yarın günümü onunla geçirebileceğim. Teşekkürler." içtenlikle söyledim.
"Bebeğim için her şey. İyi geceler Camila."
"İyi geceler Lauren. Yarın görüşürüz."
Bütün gün, bu kişi sayesinde gülümsemeyi bırakmadım. Tak tak tak "Camila tatlım, bir paket aldın, kapıya bıraktım." İnledim, gözlerimi ovuşturdum ve çalar saate baktım, daha 6:00'dı, kendimi hazırlamak için zamanım vardı. Ayağa kalktım ve annemin bıraktığı pakete bakmak için kapıyı açtım.
"Garip, bir şey sipariş ettiğimi hatırlamıyorum." Paket beyazdı ve üzerinde sadece Chanel yazıyordu. Kalbim hızlı atmaya başladı çünkü o an nereden geldiğini biliyordum. Yavaşça açtım, içine beyaz bir tüvit blazer, üstüyle uyumlu bir mini etek kağıda sarılmıştı.
Küçük bir kartpostal da vardı: "Camila, giymen için sana kıyafetler aldım. Umarım beğenirsin ve seni aldığımda giydiğini görmeyi umuyorum. Kendime güvenen kadınım ol. Lauren."
Hızlı bir duş aldım ve Lauren'in bana gönderdiği kıyafetleri giydim, tamamlamak için beyaz bir tişört seçmeye karar verdim. Aynaya baktım ve kendimi tanıyamadım. Sadece kıyafetlerin bir insanın görünüşünü bu kadar değiştirebileceğini bilmiyordum. Hiçbir şeyden korkmayan kendine güvenen bir kadın gibi görünüyordum. Lauren'in sözlerini hatırladığımda beyaz spor ayakkabılarımı giyecektim. Kendine güvenmek. Bu yüzden fikrimi değiştirdim ve sahip olduğum tek topuklu ayakkabılarımı giydim. Basit bir siyah topuklu ayakkabıydı ve onları özel günlerde giydim, yani asla anlamına gelmezdi. Eşyalarımı alıp kahvaltıya anneme katılmak için aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeker Baba ( Camren G!P )
RandomBir hukuk öğrencisi olan Camila Cabello, her gün geçimini sağlamak için mücadele eder. Yaşındaki diğer gençlerin aksine, asla kulüplere gitmez, bu nedenle sabaha kadar asla içmez. Bunun yerine, her gün okuldan sonra şikayet etmeden çalışıyor. Ancak...