Bu bölüm bsratsna için gelsin.
KEYİFLİ OKUMALAR.
Camila'nın Bakış Açısı:
Telefonumun alarmıyla uyandım, önceki gece yaptığımız onca şeyden sonra uyanamayacağımdan korktum, krem şanti planlanmamıştı ama itiraf etmeliyim ki oldukça iyi bir fikirdi. Bugün Lauren için küçük bir sürprizim daha vardı ve sakıncası olmasa bile bütün gün onunla yatakta kalmayı planlamıyordum. Alarmın rahatsız edici sesini kapattım ve karnının üzerinde uyuyan Lauren'a döndüm ve onun çıplak sırtını, seksi çıplak sırtını görebiliyordum.
Omurgasının çizgisine bir parmak çektim ve ardından tatlı öpücükler verdim. Dokunuşumla temas ettiğinde titrediğini hissettim. Ben de ona binip sırtına masaj yapmaya karar verdim, bugün hayatının en güzel günlerinden biri olsun istedim. Öpücüklerimi omuzlarına taşıdım ve boynunda durdum.
"Bebeğim, uyan... Bugün bir yere gidiyoruz..."
"Mmmh ama bu yatakta seninle kalmak istiyorum..." dedi Lauren, kalbimi anında eritebilecek bir bebek sesiyle.
"Sana söz veriyorum, buna bayılacaksın... Baba." Lauren gözlerini açtı ve bir anda pozisyon değiştirdi, şimdi üstümdeydi, saçını kulağımın arkasına sıkıştırdı ve güzel gözleriyle bana baktı.
"Şimdi benim için neyin olduğunu merak ediyorum."
"Eğer bilmek istiyorsan, kalk ve duş al. Yolculuk için biraz sandviç yapacağım, tamam mı?"
"Tamam Mi amor!" Dudaklarıma bir öpücük kondurdu ve banyoya yöneldi. Ben mutfağa girip sandviçler için gerekli malzemeleri hazırlamaya başladım. Ayrıca Lauren o kadar çok yer ki, insan mı yoksa dev mi diye merak ettiğim için bir şeyler atıştırdım ama beni yiyebildiği için şaşırmamalıyım.
"Bebeğim, duş almam bitti!" Lauren banyodan bağırdı. Son tabakları da temizledim ve kendimi hazırlamaya gittim ama neredeyse hapımı almayı unutuyordum, şimdi hamile kalmamalıyım. Her neyse, bugün eğleneceğiz...
Bugün hava mükemmeldi, gökyüzü açıktı ve çok sıcak değildi. Otoyolda çok fazla trafik yoktu ve bu iyi bir şeydi çünkü saatlerce mahsur kalmak ve sürpriz günümü mahvetmek istemiyordum. İlk defa Lauren değil, ben sürüyordum. Belli ki nereye gittiğimizi bilmiyordu ve oraya gidene kadar ona söylemeye niyetim yoktu. Lauren, kot pantolonlu sarı bir kazak ve en sevdiği beyaz Saint Lauren spor ayakkabılarıyla yanımda oturuyordu. Daha sonra daha kolay olacağı için uzun kollu bir t-shirt ve mini etek giymeye karar verdim ve bir çift beyaz spor ayakkabı da Lauren'la, bilirsiniz, çiftlerin kıyafetleriyle uyumlu olacak.
"Camz, yorgun değil misin? Dinlenmek istersen araba kullanabilirim." Lauren okşayarak elini yanağıma koydu, sadece bu jest beni şimdiden rahatlatabilirdi.
"Sorun değil Lauren. Her neyse, birazdan orada olacağız!" Lauren başını salladı ve kafama bir öpücük kondurdu. Kendini doğru bir şekilde koltuğuna geri koydu ve arabanın penceresinden baktı. Çok fazla heyecan göstermemeye çalıştım ama tepkisini görmek için can atıyordum.
"Bak, gözlerini kapat ve ben izin vermedikçe açmayacaksın."
"Evet hanımefendi!" Artık mekana yaklaşıyorduk ve heyecanım bir anda artmıştı. Lauren artık yerini tutamıyordu ve çocuk gibi davranıyordu. Arabayı park edip indim. Kapıyı açtım ve kemerini çözdüm ve onu mekanın girişine yönlendirdim.
"Artık gözlerimi açabilir miyim?"
"Hayır Lo, bir dakika bekle, neredeyse geldik."
"Neden insanların çığlık attığını ve güldüğünü duyuyorum? Ve neden sirk müziği var? Ayrıca raylarda süper hızlı giden trenlerin seslerini de duyuyorum. Durun bana biz-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeker Baba ( Camren G!P )
De TodoBir hukuk öğrencisi olan Camila Cabello, her gün geçimini sağlamak için mücadele eder. Yaşındaki diğer gençlerin aksine, asla kulüplere gitmez, bu nedenle sabaha kadar asla içmez. Bunun yerine, her gün okuldan sonra şikayet etmeden çalışıyor. Ancak...