Bölüm 13: Arkadaş
Bu bölüm ayan3131 için gelsin.
KEYİFLİ OKUMALAR.
Keana'nın bakış açısı:
Lauren anlaşmamızı sonlandıralı iki hafta oldu, şirkete bir daha adım atmadım. Hala incindim, benden bu kadar kolay kurtulduğuna inanamıyorum. Onun için her şeyi yaptım, ona kalbimi ve bedenimi verdim. Bu yüzden düşündüm ve eğer arkadaş olmamızı istiyorsa bundan daha fazlası olduğumdan emin olacağımı düşündüm. Bir arkadaş gibi davranmaya karar verdim ama yakın arkadaş. Yeni şeker bebeğinin yüzünü hâlâ görmedim ama Lauren'ı benden daha iyi hak eden kimsenin olmadığını ona göstereceğim. Bu kızı hayatından çıkaracağım ve Lauren bana aşık olacak. Öğle yemeğinde onu görmeye gitmeye karar verdim.
Hemen resepsiyona yöneldim. Kız beni görünce şaşırdı çünkü en son beni koşarken ve ağlarken gördü.
Lauren'a Keana'nın onunla önemli bir şey hakkında konuşmak istediğini söyle. kız başını salladı ve numarayı çevirdi.
"Artık gidebilirsiniz, Bayan Keana." Başımla onaylayıp asansöre gittim. "Keana, özür dile ve Lauren'a arkadaş olacağınızı, kibarmış gibi davrandığınızı ve arkadaşlığınızdan memnun olduğunuzu söyle." Ofisine gittim ve kapıyı çaldım.
"İçeri gel!" Yüzünü gördüm, onu sevmekten nasıl vazgeçebilirdim ki, beni o geceden o kurtardı, aptal eski erkek arkadaşım beni aldattığı için ağlıyordum, o benim ilk aşkımdı ve ben de ona her şeyimi vermiştim. ona güvendi. Ama beni aldattığını öğrendiğimde gururumu kaybettim, neyi yanlış yaptığımı anlamadım ve o gece sarhoş olduktan sonra kendimi öldürmeye karar verdim çünkü kimsem kalmadı, ailem asla. benimle ilgilendi, kardeşim yoktu, kimsem yoktu.
Aniden Lauren ortaya çıktı, o benim ışığım gibiydi ve o zaman bana anlaşmayı teklif etti. Lauren bana ihtiyacım olan her şeyi verdi ve bundan daha mutlu olamazdım.
"Hey Keana. Uzun zaman oldu ha." masasının karşısında duruyordu.
"Hey Laur, evet uzun zaman oldu... Bak, geçen seferki davranışım için özür dilemeye geldim."
"Sorun değil, sana kızmadım." güldü. Kendimi onun kollarına attım, kızgın olmadığına sevindim, hala hislerim olduğunu biliyorum ve pes etmeye niyetim yok. Sarılmayı bırakıp iki elini de tuttum.
"Bana kızgın olmadığın için mutluyum... Yani biz iyi miyiz?"
"Haha tabii ki biz arkadaşız ve arkadaşlar birbirimizi her zaman affederiz. Aramızda bir şeyler olacağına seni inandırdığım için ben de özür dilemeliyim." başımı okşadı. "Arkadaş" kelimesi ve onun özür dilemesi kalbimi deldi, kendimi gülümsemeye zorlamak zorunda kaldım. Üzgünüm Laurren, ama seni gerçekten kaybedemem. Onu kollarıma geri aldım.
"Lauren, ben o-" aniden kapıyı çalma zahmetine girmeden ofise bir kız girdi. Saygısız kızın nesi var ve bunu yapmaya hakkı olan tek kişi benim. Lauren olurdum, onu kovdum. Yüzünü görmek için döndüm ve kedi gözlü bir esmer gördüm, mükemmel bir vücudu vardı ama mutlu görünmüyordu. Bu onun yeni oyuncağı olabilir mi? Memnun etmek için her şeye sahip olduğunu kabul etmeliyim ve onunla çok arkadaş canlısı olurdum ama ne yazık ki o benim rakibimdi. Eğleneceğimi hissediyorum.
"Ah, üzgünüm, çalışanlarınızdan birini beklediğini bilmiyordum." Ben masumu oynayacağım.
"Hım, bu Camila, yeni sekreterim. Camila, bu Keana, arkadaşım."
"Tanıştığıma memnun oldum Keana."
"Ben de tanıştığıma memnun oldum Camila." Sahte bir gülümseme yaptım, ondan kurtulmanın kolay olacağını düşünüyorum, güzel olabilir ama dövüşçü olduğunu düşünmüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeker Baba ( Camren G!P )
DiversosBir hukuk öğrencisi olan Camila Cabello, her gün geçimini sağlamak için mücadele eder. Yaşındaki diğer gençlerin aksine, asla kulüplere gitmez, bu nedenle sabaha kadar asla içmez. Bunun yerine, her gün okuldan sonra şikayet etmeden çalışıyor. Ancak...