43.Bölüm

362 28 1
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR.

Lauren'in Bakış Açısı:

Birkaç gün önce Camila ve ben evlenebileceğimiz yerleri ziyaret ediyorduk. Ailemize ve arkadaşlarımıza anlattık ve tabii ki herkes bizim adımıza mutlu oldu. Aileme haberi verdiğimde annem yıllardır bunu beklediği için ağlamaya başladı. Her zaman bir eş bulmamı ve bir aile kurmamı istedi. Onun hayali bir sürü çocuğun koştuğu evimi görmekti, o zamanlar onu aptalca ve düşünülemez bulmuştum çünkü hayatımın geri kalanında bir kadınla yaşama düşüncesi koca bir hayırdı.

Babama gelince, şaşırmadı. Beni Camila ile gördüğü andan itibaren hayatımın geri kalanını o kızla geçireceğimi bildiğini söyledi. Ve onun haklı olduğunu söylemeliyim. Oturma odasında Camila, farklı davetiye şablonlarının olduğu kitabı karıştırıyordu. Biz de yeri daha sonra aramaya karar vermiştik çünkü onca ziyaretten sonra henüz ikna olmamıştık. Bu sırada Camila için hazırladığım meyveyi özenle kesiyordum. Doktora göre, özellikle iki kişinin beslenmesi gerektiğinden hamile bir kadının sağlıklı beslenmesi şarttı. Onunla ilgilenmek için elimden gelenin en iyisini yapıyordum, biliyorsun hiç kimseye dikkat etmek zorunda kalmadım ama sadece kendimi düşünüyordum.

Camila ile tanıştığımda hayatım tamamen değişti, özellikle ikinci önemli bir kişi geldiğinden beri sevmeyi ve başkalarını düşünmeyi öğrendim.

"Camila, davetiyelere bakmadan gel meyve salatasını ye!"

"Tamam baba ama beni besle." Camila tatlı gözleriyle bebeğinin yüzünü buruşturdu. Ayrıca hamile kaldığından beri sık sık ruh hali değişimleri yaşadığını fark ettim. Çok agresif olabilir ve sonra en tatlısı olabilir. Tavsiye için gizlice doktoru aradım, normal olduğunu ve aylar içinde yoğunlaşacağını açıklayarak beni rahatlattı.

'Hazır ol Jauregui...'

Oturma odasında ona katıldım ve yanına kanepeye oturdum.

"Ağzını sonuna kadar aç."

"Neden kulağa bu kadar cinsel geliyor?" dedi Camila şehvetli bir şekilde. Oh hayır, bana yine ruh halini değiştirdiğini söyleme. Onunla seks yapalı uzun zaman olmasına rağmen, özellikle hamileyken bunu yapma ihtiyacı hissetmiyorum.

"Bebeğim, sadece bir sapıksın. Şimdi meyvelerini ye, bebeğimin buna ihtiyacı var." iç geçirdi ve sonunda yemeye başladı.

"Davetiye şablonlarına bakmayı bitirdikten sonra parkta yürüyüşe çıkacağız. Bugün hava çok sıcak değil ve ikinize de iyi geleceğini düşünüyorum." başını salladı ve bana en güzel gülümsemesini verdi, kahretsin, bu kızı sevdim. Aniden telefonum çaldı, ekranda bilinmeyen bir numara gördüm ama açmaya karar verdim.

"Merhaba?"

"Lauren Jauregui ile mi konuşuyorum?"

"Evet benim."

"İyi günler Bayan Jauregui, öncelikle rahatsız ettiğim için özür dilerim. Ben Memur Lovato, Bayan Keana'nın soruşturmasını ben yürüttüm."

"Evet, seni hatırlıyorum Memur Lovato. Bir sorun mu var?"

"Bayan Keana'nın vefat ettiğini size bildirdiğim için üzgünüm."

"Bu nasıl mümkün olabilir? Detoksifikasyon için klinikte değil miydi?!"

"Dava o kadar basit değil, Bayan Jauregui. Oraya gelmenizi ve mümkünse şimdi gelmenizi tercih ederim."

"Hemen orada olacağım!"

"Ne oldu Lo?"

"Keana öldü..." Memurun aramasından sonra Camila ve ben kıyafetlerimizi değiştirdik ve Kaena'nın orada olduğu kliniğe gitmek için arabaya bindik. Araba sürüyordum ve bunun nasıl mümkün olduğunu düşünmeye devam ettim.

Şeker Baba ( Camren G!P )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin