KEYİFLİ OKUMALAR.
Camila'nın Bakış Açısı:
Bugün annemin yaptığı bir tarifi deniyorum. Lauren'ın yargılamasını istedim, aslında mükemmel bir kadın olmaya hazırlanıyordum. Lauren bir şef değil ama şimdiye kadar benim için hazırladığı tüm yemekleri yönetti. Şimdi daha sonra için deneyim sahibi olmak istedim, donmuş yemeklerle sonuçlanmamızı istemiyorum. Tahtamda, üzerinde tüm malzemelerin ve talimatların yazılı olduğu bir sayfa vardı. Belirtilen her şeyi takip etmeye çalıştım ve içinden yenilebilir bir şey çıkacağını umdum. Elenmiş unu azar azar döktüğüm sütle karıştırdım. Daha sonra yumurtanın sarısını beyazından ayırarak üç yumurtayı kırdım,
'İyi Camila.'
"Tatlım! Neredesin?"
"Oturma odasında! Bir şeye ihtiyacın var mı?" Bana kanepeden sordu. Lauren televizyonda haberleri izliyordu. Lucy saldırıya uğradığından Lauren paranoyaklaştı, soruşturmayla ilgili tüm bilgilere sahip olması gerekiyordu. Polis failleri bulana kadar Miami'deki evine taşınmamızı bile önerdi. Tabii ki reddettim, fikir tamamen çılgıncaydı, bir hevesle ayrılamazdık.
"Börek pişiriyorum! Bu öğleden sonra bir şeyler yapıyor musun?"
"Hayır, neden?"
"Neden sonra kasabada yürüyüşe çıkmıyoruz? Bir şeyler almam gerekiyor."
"Sorun değil prenses!"
Birkaç haftadır bebekler, onlara nasıl bakılacağı, özellikle hamile kadınlar için sağlığa neyin iyi geldiği hakkında birkaç kitap almayı düşünüyorum. Ben de müstakbel çocuğumuza kıyafet almak istedim, bebek kıyafetlerini hep sevmişimdir, çok küçük ve şirinler. Gardırobumu kaldırırken, sadece Dinah'ın satın aldığı tavuk çizimleri olan kıyafetlerimin olduğunu fark ettim. Dinah'dan bahsetmişken, birkaç gün önce Normani ile birlikte daireye geldi. İkisi de evlenmeyi düşünüyorlardı ve biz onlar adına çok mutlu olduk.
Çocuklar hakkında da konuşmuştuk ve onlar benim harika bulduğumu evlat edinmeyi düşünüyorlardı. Bu dünyada o kadar çok mutsuz çocuk var ki evlat edinmek bazılarını mutlu edebilir. Lauren'in beni hamile bırakma yeteneği olmasaydı, kesinlikle evlat edinirdim. Alışveriş merkezinde dolaşan birçok insan, aile ve çift vardı. Hafta sonuydu ve hava güzeldi, bu yüzden şaşırtıcı değildi. Lauren beni şirketin yakınındaki alışveriş merkezine götürdü ve sonra bazı tapınakları ziyaret etmeye karar verdik. Bir kitapçıdaydık, Lauren iş ve siyaset bölümünde, gerçek bir iş kadınıyken, ben çocuk yetiştirmeyle ilgili bazı kitapların sayfalarını karıştırıyordum. Politika ve ekonomiyi sıkıcı buluyorum, buna nasıl şaşırabiliyor anlamıyorum.
Başka bir kitap almak üzereydim ki gözümün ucuyla Lauren'a yaklaşan bir kız gördüm. Kaşlarımı çattım ve gerçekten ona doğru yürüyüp yürümediğini gözlemledim. Saçları siyahtı, ince gözleri ve ince bir burnu ve ağzı vardı, aslında Amerikalı görünmüyordu. Dükkanın üniformasını giyiyordu, sanırım orada çalışıyordu. Hareket etmedim çünkü nasıl tepki vereceğini görmek istedim. Ama şaşırtıcı olmayan bir şekilde, o salak her zaman çok iyiydi, bilerek mi yaptı bilmiyorum ama gerçekten sinirlerimi bozmaya başlamıştı. Hamile kadınlarla ilgili kitabı aldım ve Lauren'a ve müstakbel karımı baştan çıkarmaya çalışan kaltağa gittim.
"İşte... Bak ne buldum! Bu kitap çok ilginç, hamile kadınlarla ilgili ve hatta benim için hazırlayabileceğiniz tarifler bile var, bebeğimiz sağlıklı olacak." Kız yokmuş gibi davranarak söyledim.
"O zaman satın alırız." dedi ve burnumu sıktı, kızdığım için ellerini tokatlamak istedim ama o kaltağın önünde şirin olmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeker Baba ( Camren G!P )
De TodoBir hukuk öğrencisi olan Camila Cabello, her gün geçimini sağlamak için mücadele eder. Yaşındaki diğer gençlerin aksine, asla kulüplere gitmez, bu nedenle sabaha kadar asla içmez. Bunun yerine, her gün okuldan sonra şikayet etmeden çalışıyor. Ancak...